Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Todettakoon tähän ettei ikinä voi tietää oliko joku"juttu"siinä kierrossa jossa tärppäs mutta,mutta meillä on koitettu:
Dhea
Ubikinoni
Vehnis
omega 3,6,9
kuukuppi
kortisoni
letrot
luget
lutinus
innohep
aspirin
terot
pregnyl ja vastaavat
mega annoksia vitamiinia eteenkin B
ja sitten kovempia hoitoja..
Orgasmilla ja ilman ja siittiöystävällisiä liukkareita,jalat kohti kattoa,tavarat yön yli,saunomatta,risiiniöljy riepua ja ja enempää en edes muista..
Tsemppiä Lume! :)
Ainiin muutes, miten tota gelee royalee piti popsia? Mä oon ottanut 2kpl/pv vahingossa koko kierron.. pitiks lopettaa oviksen kohdilla? :D hups.
Nyt sit se plussa aalto
Tääkin on taas niin yksilöllistä. Mulla oli hcg jotain yli 10 000 ja kahden viikon päästä arvo sen verran matala, että raskaustesti nega.
Todettakoon tähän ettei ikinä voi tietää oliko joku"juttu"siinä kierrossa jossa tärppäs mutta,mutta meillä on koitettu:
Dhea
Ubikinoni
Vehnis
omega 3,6,9
kuukuppi
kortisoni
letrot
luget
lutinus
innohep
aspirin
terot
pregnyl ja vastaavat
mega annoksia vitamiinia eteenkin B
ja sitten kovempia hoitoja..
Orgasmilla ja ilman ja siittiöystävällisiä liukkareita,jalat kohti kattoa,tavarat yön yli,saunomatta,risiiniöljy riepua ja ja enempää en edes muista..Unohtui vielä et lämpöjä on mitattu melkein kaikki vuodet.
muoks. äijä on pumpattu täyteen vitamiinia,läppäri raastettu sylistä arestiin kuten myös puhelin pois taskusta ja kalsaritkin jo raastettu kiveksille optimaaliseen lämpöön.
Täällä testattu herkällä testillä nega Ajattelin et tänään se ois jo näkyny. Nyt alkaa jo vähän stressaan..
Kp 36/35-39, yk 3, dpo 11
No voi ei periaatteessa pitäisi näkyä. Jos ei kuukautisia kuulu, uusi testi perjantaina