Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimema oon lukenu samaa mutta mä mietin et mulla ne kyl ainakin kaikki valahtais ulos...... mut ei kai ne siittiöt siinä vaiheessa siinä nesteessä ole vai :D

Hei kaikille!

Liityin minäkin tänne vaikka lueskellut olenkin jo jonkun aikaa. Pieni esittely: Olen itse 29 v ja mieheni jo melkein 37 v. Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta ja nyt ollaan sitten ruvettu yrittämään ensimmäistä raskautta. Mulla ongelmana on hyvin epäsäännölliset kuukautiset. Kierto sijoittuu välille 30-46 ja nyt viimeisen vuoden ollut useimmiten jotain 33-37 luokkaa mutta ääripäiltään nuo ensin mainitut. E-pillereitä en ole syönyt reiluun vuoteen, niillä kierto oli aina tasan 29. Viime kierrossa jo kokeiltiin ilman mitään laskemisia mutta kuukautiset alkoi 25.4. Nyt siis menossa 15. kp ja nyt ollaan koitettu jo laskureiden avulla vähän laskea mahdollista ovista. Katsotaan miten käy

Kiva kuumeilla muiden samanhenkisten kanssa!

Todettakoon tähän ettei ikinä voi tietää oliko joku"juttu"siinä kierrossa jossa tärppäs mutta,mutta meillä on koitettu:
Dhea
Ubikinoni
Vehnis
omega 3,6,9
kuukuppi
kortisoni
letrot
luget
lutinus
innohep
aspirin
terot
pregnyl ja vastaavat
mega annoksia vitamiinia eteenkin B
ja sitten kovempia hoitoja..
Orgasmilla ja ilman ja siittiöystävällisiä liukkareita,jalat kohti kattoa,tavarat yön yli,saunomatta,risiiniöljy riepua ja ja enempää en edes muista..Unohtui vielä et lämpöjä on mitattu melkein kaikki vuodet.
muoks. äijä on pumpattu täyteen vitamiinia,läppäri raastettu sylistä arestiin kuten myös puhelin pois taskusta ja kalsaritkin jo raastettu kiveksille optimaaliseen lämpöön. :gen045 :laughing025

Muokattu viimeksi:
Todettakoon tähän ettei ikinä voi tietää oliko joku"juttu"siinä kierrossa jossa tärppäs mutta,mutta meillä on koitettu:
Dhea
Ubikinoni
Vehnis
omega 3,6,9
kuukuppi
kortisoni
letrot
luget
lutinus
innohep
aspirin
terot
pregnyl ja vastaavat
Orgasmilla ja ilman ja siittiöystävällisiä liukkareita,jalat kohti kattoa,tavarat yön yli,saunomatta,risiiniöljy riepua ja ja enempää en edes muista..

Lisään listaan vielä vehnänalkioöljyn (siis suun kautta :D ) sen sisältämä e-vitamiini on tärkeä hedelmällisyyden kannalta ;)
Ja foolihapot tietty

Tsemppiä Lume! :) <3

Ainiin muutes, miten tota gelee royalee piti popsia? Mä oon ottanut 2kpl/pv vahingossa koko kierron.. pitiks lopettaa oviksen kohdilla? :D hups.

Täällä tsempattiin lääkärin käynnistä tälläisiä terveisiä täältäpäin.Meillä oli tänään hoidon suunnitteluu käynti Naikkarilla hyvin meni :) Ultralla katsottiin miksi ei näy kuukautisia vaikka on tullut jo kuukautisia kohtukuoleman jälkeen.Raskaana en ole testit oli oikeassa kuulema ovis ei ole tapahtunut ultrassa tuollaisia kuulumisia.Sain 10pväksi primolut pitäisi aloittaa kuukautiset.Vaikka tein ovistestejä ja ne oli negoja yks päivä jäi välistä silloin oli juuri ovisoireita ne ei ollut oviksesta johtuvia ja testit oli oikeassa ei ovista.Inseminaatio hoidoilla jatketaan kun edellinen kohtukuolema raskaus sai sillä alun :) sain valmiiksi reseptit siihen kiertoon missä tehdään tuo inseminaatio.Eka insemiaatio tehdään sitten kun nämä primolut kuukautiset on ollut ja primolut kuurin jälkeiset kuukautiset ollut.Kesällä sitten inseminaatio :) Soitto heti kun kuukautiset alkaa ja foliultra 11-12kp kohdalla ja inseminaatio sitten näin mennään tämä kesä.

Dhea
Ubikinoni
Vehnis
omega 3,6,9
kuukuppi
kortisoni
letrot
luget
lutinus
innohep
aspirin
terot
pregnyl ja vastaavat
Orgasmilla ja ilman ja siittiöystävällisiä liukkareita,jalat kohti kattoa,tavarat yön yli,saunomatta,risiiniöljy riepua ja ja enempää en edes muista..Unohtui vielä et lämpöjä on mitattu melkein kaikki vuodet.
muoks. äijä on pumpattu täyteen vitamiinia,läppäri raastettu sylistä arestiin kuten myös puhelin pois taskusta ja kalsaritkin jo raastettu kiveksille optimaaliseen lämpöön. :gen045 :laughing025

Mä olin jo ihan unohtanut, mutta mä muuten söin tän plussakierron alussa, ehkä ekat kymmenen päivää, maca-jauhetta. Lopetin sen sitten kun ajattelin ettei se mitään auta kun ei tullut mitään vaikutusta esim. lisääntyny energia tai seksihalut, kuten monilla. No ylläriplussa tuli kuitenkin... :)

Millasia kokemuksia lugesteronista, tuleeko sivuvaikutuksia? Mulla oireena pitkät kierrot ja noin viikon ajan tiputtelua ennen varsinaista kuukautisvuotoa.. Nytkin hassua tuhrua eilen ja nyt taas loppu. Juttelin jo kertaalleen lääkärin kanssa tuosta lääkityksestä tasaamaan kiertoa, mutta lääkäri ei suositellut sitä koska lisää monisikiö raskauksia.. Tosi ärsyttävää tämä tiputtelu vuoto, vaikka ei ees yrittäis saada vauvaa :/

Täällä testattu herkällä testillä nega :( Ajattelin et tänään se ois jo näkyny. Nyt alkaa jo vähän stressaan..

Kp 36/35-39, yk 3, dpo 11

No voi ei :( :( periaatteessa pitäisi näkyä. Jos ei kuukautisia kuulu, uusi testi perjantaina

Mulla oli ovulaatio tässä kierrossa 2 päivää myöhemmin kuin muissa kierroissa, että elättelen toiveita et sen myötä myös kierto pitenis ja sillon täs ois viä toivoo. Tänään ei oo enää etonu :( Kolme vai neljä päivää eto aamusta iltaan ja nyt ei mitään. Vielä illalla eto kunnolla.

Takaisin