Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Triana, no esimerkiks nyt vaikka tämä cb early.. vai enkö mä ihan oikeasti osaa lukea / ymmärrä lukemaani?? :D

ImageUploadedByVau Foorumi1494233893.894211.jpg

Arvo alle 1 eli nega... ei silti vuotoa tai tätiä ? Mut jään nyt odottelee ja tää näytelmä on ohi.

Voih :/ pahoittelen <3
Vaikutti kyllä niin lupaavalta.. jospa ne viivat olikin noita huijausplussia, joista tossa aikasemmin ketjussa oli puhetta. Onko menkat jo myöhässä siis?

Jos jotain positiivista pitää etsiä, niin kuumeillaan taas helmikuista yhtä aikaa <3

Unicorn en tarkoittanut saivarrella, vaan juurikin tuota mitä mangusti ja triana tarkoitti. Eli mainostetaan 6 päivää ennen ja sit pienellä präntillä lukee ettää 99% luotettavuus jonain muuna päivänä.
Tuosta nipsuliinin paketista sanoisin et ko testi näyttää 99% varmuudella 3 päivää ennen menkkojen oletettua alkamista. Etupuolesta en tiedä mitä markkinoidaan..

Clearbluen omalta sivulta "Siksi kaikki Clearblue-raskaustestit ovat yli 99 % tarkkoja kuukautisten oletetusta alkamispäivästä lähtien." Ja tässä vielä kuvankaappaus
1476fd28f71a63d4928a2c6592e9fe26

Sitten vaikka first responce:
728c031da6859407b85e3030f2bbc813

Isolla lukee 6 days sooner ja over 99% accurate, mutta kappas kun pikkupräntissä lukeekin "from the day of your expected period" eli voit testata joo ajoissa, mutta 99% tarkkuus on vasta menkkojen oletettuna alkupäivänä ..

Että tällästä mainontaa.

Voi ei Lume , pahoittelut <3 olin niin varma että plussaat! no toivotaan että enskierrossa tärppää!

Ite on tullu alotettua toi testailu kanssa siinä dpo9 mut nyt ajattelin että testaan vasta joko kun menkkojen pitäis alkaa tai sitku ne on oikeesti myöhässä. Ja ajattelin olla stressaamatta ja juhlia kaverin valmistujaisia sillon just ennen kun menkkojen pitäis alkaa, testaan vasta niitten jälkeen enkä ota stressiä!

Pahoittelut negasta lume! Onko siulla mikä dpo? Siullahan oli clomit ekaa kertaa eikö? Jos siun luteaali on niiden ansiosta hieman pidempi (keltarauhanen parempi)?

Sori kun tulee viestiä, en osaa keskittyä kuin yhteen juttuun kerrallaan :D

Toi cb early detection näyttää aika hyvälle kun lupailee 3 päivää ennen menkkoja 99% varmuutta .. voi olla et pysyn silti halpistesteissä, ja käytän sen 80 tikkua samalla hinnalla :p

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut negasta lume! Onko siulla mikä dpo? Siullahan oli clomit ekaa kertaa eikö? Jos siun luteaali on niiden ansiosta hieman pidempi (keltarauhanen parempi)?

Joo eka clomi kierto. En mä usko että siitä voi johtua kun 2v sitten clomeilla kierto tasan 30päivää, tai voihan se tietysti muuttua kun nyt isompi annos.

Voihan se olla että alkio on hipassut.. toivottavasti nyt alkaa sit ne menkat pian niin pääset uuteen kiertoon! Onko tarkoitus syödä taas clomit?

Joo clomit syyskuuhun asti ja sit inssit ja jos ei sieltäkään niin sit rajummat hoidot edessä.

Sori kun tulee viestiä, en osaa keskittyä kuin yhteen juttuun kerrallaan :D

Toi cb early detection näyttää aika hyvälle kun lupailee 3 päivää ennen menkkoja 99% varmuutta .. voi olla et pysyn silti halpistesteissä, ja käytän sen 100 tikkua samalla hinnalla :p (en tiiä oikeesti paljon maksaa mut veikkaisin yli 10€)

En voi sanoa muuta tästä testikeskustelusta ku et clearbluen early detectioniin oli helpoin pissata :D :D
Mulla on tällä kolmannen lapsen kierroksella kyllä kaikki testit toiminu (hienoja negatiivisia varmaan 20kpl) MUTTA toisen lapsen kohdalla mulla nousi hcg-arvo niin hitaasti että kun menkat oli jo viikon myöhässä testi oli edelleen neg (herkkyys 25mlU/ml). Tämä on hyvä muistaa testaillessa :)

Jos haluaisi pelata varman päälle ja välttyä pettymyksiltä niin silloin ei kyllä herkkiä testejä kannata tehdä ennen kk alkua...

Jospa itsekin olisin tässä kierrossa niin maltillinen testaaja :D saa nähdä

Takaisin