Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en noita lämpöjä jaksa mittailla mitenkään orjallisesti. Tiedän suurinpiirtein mitä ne on illalla ennen kuukautisia ja mitä ei. TÄSSÄ KUN 4V ENSIMMÄISTÄ YRITETTY ei sillä että pikkuhiljaa alkaa vituttaa kun on lisääntymis kyvytön nähtävästi.

Nämä on on fr testin tulokset dpo11 ja dpo13. Aivan selvät viivat jotka tuli jo testi ajalla ja vahvistu vahvistumistaan. Ei ole viivan paikat, näkyi kotelosta ja ei kotelosta ja mies myös.

View attachment 55371

Neljä vuotta on pitkä aika, mutta koita jaksaa!! Et oo lisääntymiskyvytön <3 teillä on vaan vähän pidempi tie. Olen varma, että tavalla tai toisella te saatte lapsen!!

Mä en sen takia noita lämpöjä halua ottaa niin vakavasti ja alkaa seuraamaan kun kuluttaa vähän liikaa energiaa, oon lisäksi vuorotöissä koko kesän niin vaikea senkin puolesta kun vuorot alkaa ja loppuu joka päivä eri aikaan.

Onhan tää turhauttavaa, mut oikeasti musta tuntuu et olen jotenkin viallinen ihminen. Mut haluan uskoa siihen et yritti edes jotain tapahtua ja ehkä se on hyvä merkki, vielä kun se vuoto alkaisi et pääsisi uuteen yritykseen. Ens kierron otan vaan rennosti ja testailen vaan oviksen en muuta.

Et ole viallinen.
Mekin yritettiin 4v esikoista. Eikä löytynyt mitään vikaa. Ei vaan ollut tarkoitettu aiemmin. Ja nyt kun tuota ihanaa poikaa täällä seurailee, niin kyllä parasta kannatti odottaa. :) Se teidän nyytti ei ole vielä vain ollut valmis tulemaan. Mutta tulee kyllä! <3 tavalla tai toisella. :)

Mulla samat suunnitelmat! <3

Lume tämä auttoi mua taannoin jaksamaan ja toivomaan <3

"Katselen täältä kaukaa
Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?

Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa.
Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?

Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on
luojalleen ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä, miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme,
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen
Ne on kestettävä jotta juuri minä syntyisin.

Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?
"
- tuntematon

Lume uskon ja toivon että se plussa vielä tulee :) jos ei luomuna niin onneks nykyään on hoitoja olemassa! Ymmärrän kyllä jossai lämpöjä halua mitata vuorotyössä, hankalaksi menee..

Tää ryhmä on just siksi ihana, kun täällä kannustetaan ja autetaan jaksamaan yrittämään, oli takana sitten vasta ensimmäinen kierto tai sata vuotta!
Musta oli ihana saada kannustavia viestejä, kuinka ihmiset mun pikkuruiset haamut näki ja kuinka mun "oireet" otettiin tosissaan. Kyllähän mää korkeelta mätkähdin, kun testit olikin sitten negaa ja menkat alkokin, mutta samalla tavalla olisin mätkähtänyt, jos täällä vaan olisi toitotettu, että "turha haave, oot ite piirtäny viivas" xD
Kiitos kuumeilijat, kun olette olemassa. Tämän porukan mukana jaksaa yrittää ja jakaa kokemuksia, toiveita ja kuumeilla täydestä sydämestä. Ei pilata ryhmää jankkaamalla.
Tämä jos mikä on ryhmä, jossa joskus pitää luoda vaikka ihan vähän suuriakin toiveita <3

Unicorn, toi teksti kyllä räjäytti kyynelkanavat! Vaikka en uskovainen ole, kosketti tosi syvältä <3
Kiva istua ja oodotaa miestä täällä parturissa kyyneleet silmissä xD

Lapsen saaminen on toisilla niin uskomattoman vaikeata ja toiset ne vaan sikiää!!
Meillä noin 10v yritystä,yrityksien perään.Vihaa,katkeruutta,kateutta ja vastaamaton kysymys miksi se on niin vaikeaa?
Muoks.Olen niin samoilla linjoilla ettei ne viivat tuu olemattomasta!
Jokainen osaa varmasti mitata lämmöt ns oikeaoppisesti(vaginasta tai rektaalista,niin ei vaikuta niin paljon ilma.)Mutta silti itse mittaan vielä iltaisinkin vaikka en sitä mihinkään kaavioon laita ylös.
Loppuun ultrassa käyty: vastaa viikkoja ja kohdun sisällä. :Heartred

Muokattu viimeksi:
Raskauden yrittämiseen liittyy valtavan paljon tunteita, osa onnellisia, osa varsin kipeitä. En oikein edes keksi herkempää aihetta. Ja kaikki käsittelevät tunteensa hieman eri tavoin, joten tässä tunteiden myrskyssä väkisinkin syntyy ongelmia vuorovaikutuksessa, vaikka kellään ei olisi pahaa aikomusta. Tämä huomioon ottaen ihmeen vähän tulee tällä palstalla yhteentörmäyksiä tai näkemyseroja - ehkäpä yhteinen unelma lapsen saamisesta on niin suuri vaikuttaja, että se tukahduttaa kaikenlaiset pikkuriidat heti alkuunsa. Olen lukenut kaikki tämän ketjun viestit, enkä ole yhdessäkään nähnyt aikomusta satuttaa toista keskustelijaa. Moneen muuhun nettifoorumiin verraten tämä on hämmästyttävä poikkeus, jota täytyy vaalia. Olette ihania. <3

Se on jännä miten ennen menkkoja on toiveikas olo vaikka testi olis nega. Sitten ku menkat alkaa romahtaa ja itsesääli ja epätoivo ottaa vallan! Kiukuttaa! Harmittaa... ja sit ku menkat loppuu, aurinko tulee taas pilvestä ja raskauskeijuun lähtee jos jonkinlaista tilausta :D ja tekee hyväntuulisena kaikenlaisia tulevaisuuden suunnitelmia. Ja romantiikka kukkii taas ;)

Joka kerta ku luen ton runon alkaa kamala niagra ! <3 ihana ! Täällä mies uskoo vankasti että vaikka verikoe oli nega että vieläkin on mahkuja... no antaa sen uskoa :) jospa täti tulis huomenna ?

Oliko toi verikoe pelkkä pos/neg? Meillä töissä (oon siis sh päivystyksessä) ei gynet tykkää jos on testattu raskaus pelkästään pos/neg. Numeraalisen arvon antava koe on huomattavasti tarkempi.

Täälläpä on taas paljon keskusteltu :joyful: En nyt sen kummemmin kerkeä viestejä lukemaan, vaan omanapailen pikaisesti: aamulla arvelin tädin ryntäävän kylään hetkellä minä hyvänsä, mutta aamun jälkeen ei minkäänlaista vuotoa siteeseen ja vain hyvin vähäsen rusehtavaa pyyhkiessä.. :bored:

Oliko toi verikoe pelkkä pos/neg? Meillä töissä (oon siis sh päivystyksessä) ei gynet tykkää jos on testattu raskaus pelkästään pos/neg. Numeraalisen arvon antava koe on huomattavasti tarkempi.

Osaisitko sä vastata siihen, kun tulos oli alle 1 eli onko sillo tehty se tarkka numereellinen koe ? Sain tulokset 3h:ssa. Tätä
Jäin itsekin miettimään.

Takaisin