Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Esikoisen 1,5v neuvolassa kyselen että pääsiskö sitä kautta vaikka halvemmalla selvittää missä mättää, kun liian kallista touhua meidän kukkarolle käydä yksityisellä selvittää tätä selittämätöntä lapsettomuutta..

Toki loppukesästä vasta neuvola..

Esikoisen 1,5v neuvolassa kyselen että pääsiskö sitä kautta vaikka halvemmalla selvittää missä mättää, kun liian kallista touhua meidän kukkarolle käydä yksityisellä selvittää tätä selittämätöntä lapsettomuutta..

Toki loppukesästä vasta neuvola..

Sä voit varata ihan itsellesi lääkärille ajan, ja kertoa että ootte vuoden yrittäny tuloksetta ja haluatte lapsettomuustutkimuksiin. Tutkimukset tehään sit omassa tk:ssa/sairaalassa tai jossain isommassa sairaalassa.

Muoks. Tai voit pyytää sieltä yksityiseltä missä nyt käyt, lähetteen julkiselle puolelle.

Täällä dpo 12 ja nega testattu. Lisäksi näyttää epäilyttävästi siltä, että täti on tuloillaan. Pyyhkiessä verta ja hieman hyytymiä paperiin, vielä kuitenkin aika niukanlaisesti. Nyt kp 31, edellinen kierto 33.

Alinah, joka tapauksessa aina mennään perusterveydenhuollon kautta joten aloitetaan sieltä omalta terveysasemalta :) varaat omalääkärille aikaa siis :)

Lume, laitahan infoa kun kokeet tulee, pyydä tekstiviestillä se vastaus, meillä siis ainakin saa Fimlabilta ne niin :)

Unicorn17, pahoitteluni tädistä. :'(

Mun pitää soittaa neuvolasta tulokset. Mut voi olla et vilkaisen ne ennen sitä omasta kannasta. Mä oon aika varma et tulos on negatiivinen. Ei voi näin hitaasti hormonit nousta. Edelleen kirkasta vv vuotoa jonkun verran... no ei ole enää ku max 2h odotettavaa. Luulen et la-su välisenä yönä se kova alamahan vihlaisu oli sitä että kesken meni.

Lume, älä menetä vielä toivoa!

Miten laskisitte Dpo:n seuraavassa? O plussa näkyi testissä keskiviikkona. Tiistaina ja torstaina ei o plussaa. Yleensä lasken että eka o plussa päivä on -1. Onko tämä oikein? Nyt tässä kierrossa kuitenkin kun tuli vain yhden kerran tuo plussa, pitäisikö laskea että se päivä on suoraan 0?

Täällä kanssa testailtu selkeät negat...
Vuotoa on edelleen vain pyyhkiessä, mistä mää mun kierron lasken alkaneeksi?! Ekasta pyyhkimävuotopäivästä? :O

ImageUploadedByVau Foorumi1494225711.214559.jpg

Näitä negoja ei pelasta enää mikään.
Nyt vaan toivomaan, että nää menkat tästä nyt oikeesti alkaisi.
Kp31/28, vai kp 3/29?

Ehkä jotain tosi pientä mutta onhan ne huomattavasti haaleampia ja viivat kadonnut edellisiin :( voi ei :( olin varma et plussaat niin selvien viivojen jälkeen. :( oisko sitten ollu kemiallinen ? Kannattaa varmaan jos kunnon vuoto ei ala niin soittaa neuvolaan ja kysyä tarkastusta.

Pahoittelut esikkoaetsimässä :( mutta tervetuloa helmikuun kierrokselle!
Minusta sulla on 31/28 ja jos menkat alkaa niin sit 1/28-??? mitä se nyt sitten onkaan.
Mulla oli näiden menkkojen kanssa samaa tilanne: menkat myöhässä ja alko 5pv tiputtelulla :S eli mulla on nyt suunnilleen kp 5/29-32

Ehkä jotain tosi pientä mutta onhan ne huomattavasti haaleampia ja viivat kadonnut edellisiin :( voi ei :( olin varma et plussaat niin selvien viivojen jälkeen. :( oisko sitten ollu kemiallinen ? Kannattaa varmaan jos kunnon vuoto ei ala niin soittaa neuvolaan ja kysyä tarkastusta.

Kemiallinen luultavasti. Ihmetyttää vaan tää vuodon niukkuus, yleensä vuodan kuin seula. Harmittaa vähän..

Pahoittelut esikkoaetsimässä :( mutta tervetuloa helmikuun kierrokselle!
Minusta sulla on 31/28 ja jos menkat alkaa niin sit 1/28-??? mitä se nyt sitten onkaan.
Mulla oli näiden menkkojen kanssa samaa tilanne: menkat myöhässä ja alko 5pv tiputtelulla :S eli mulla on nyt suunnilleen kp 5/29-32

Laskitko siis siitä tiputtelusta, että menkat alko vai vasta kunnon vuodosta?

Laskitko siis siitä tiputtelusta, että menkat alko vai vasta kunnon vuodosta?

Valitsin keskitien :) eli
1. Alko 30.4. tiputtelu
2. Kierron piti alkaa 2.5.
3. Ja kunnolla rysähti 5.5.

eli keskiarvona lasken että kierto alko suunnilleen 4.5. :D eihän se muuten vaikuta mutta täytyy olla joku arvio ovulaatiosta että tietää millon hyökätä ;)

Takaisin