Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mrs Smith onko siulla toisen lapsen plussakierrosta tiedossa ovispäivä? Jos ovulaatio oli vaan sen viikon myöhässä :) toki joillain hormonitasot vaan nousee superhitaasti, mutta se on harvinaista.

Samaa mieltä lume! Hcg ei nouse pelkästä toiveesta (kuten me kaikki hyvin tiedämme)

Sitä minäkin vain yritin tuossa pari sivua sitten kertoa, :) :D :D

Mutta edelleen mä olen sitä mieltä, että ei hcg nouse ja punasta viivaa tule, ellei ole raskaana. Tai vähintään kiinnittymisyritys. Ja ellei ole raskaana/kiinnittymishipaisua, ei hcg nouse niin korkealle että se testissä hailakkana punaisena viivana näkyisi :) Niihin ei tule sitä punasta viivaa toivomalla / pyhästä hengestä :D Vaikka luotettavuus olis 5% .

Ja mulle on tärkeää tietää, että yritystä on edes ollut ja on yritetty kiinnittyä. Sen takia usein aikaisin oon testaillutkin :)

Mrs Smith onko siulla toisen lapsen plussakierrosta tiedossa ovispäivä? Jos ovulaatio oli vaan sen viikon myöhässä :) toki joillain hormonitasot vaan nousee superhitaasti, mutta se on harvinaista.

Jotain sellaista siinä varmaan kävi :) ei hajuakaan ovulaatiosta, en tunne sitä enkä silloin testannutkaan.

Hei tuo onkin muuten rohkaiseva ajatus!! Luokittelin itseni jo ryhmään 0.01% joilla hcg ei nouse normaalisti ja ajattelin, että mulla testit ei oo luotettavia. Mutta on todella todennäköisempää että ovulaatio vain tapahtui myöhemmin! Koska ekan lapsen kanssa kaikki meni normaalisti testien kanssa :) :)

Voi hurja mitä jännitysnäytelmiä täällä on ollut meneillään! Ja voi itku miten ne päättyi.. :( Pahoittelut ja tsemppiä Lume ja Esikkoaetsimässä!

Unicornillakin näkyi selvät viivat. Pahoittelut tädistä.

Nipsuliini, sulla kuulostaa tosi lupaavalta. Puhallan plussatuulia sinne suuntaan!

Täällä tullaan toivottavasti perässä, meneillään dpo 8 ja kp 30/32-48. Torstaina testiä kehiin ellei menkat ala sitä ennen.

Voi hurja mitä jännitysnäytelmiä täällä on ollut meneillään! Ja voi itku miten ne päättyi.. :( Pahoittelut ja tsemppiä Lume ja Esikkoaetsimässä!

Unicornillakin näkyi selvät viivat. Pahoittelut tädistä.

Nipsuliini, sulla kuulostaa tosi lupaavalta. Puhallan plussatuulia sinne suuntaan!

Täällä tullaan toivottavasti perässä, meneillään dpo 8 ja kp 30/32-48. Torstaina testiä kehiin ellei menkat ala sitä ennen.

No nyt te alotatte nipsuliinin kanssa sen plussa aallon :) ;) me tullaan sit perässä !

Se mitä mä ihmettelen omassa kehossa on et lämmöt edelleen yli 37, ei tietoakaan tädistä. Kirkasta vv tulee edelleen ja rinnat kipeät. ( yleensä loppuu menkkapäivänä tai sitä edeltävänä ) mä en usko et verikoe voi valehdella. ( vaikka jostain luin että sekään pikakoe ei ole luotettava ennen kuin menkat 2vko myöhässä ) mikä vähän ihmetyttää. Onneksi nyt kuitenkaan ei ole enää stressiä ja hyvä mieli :) pms oireet puuttuu myös. Ai niin unohdin mun lääkäri soittaa huomenna mulle joten sit tietää vähän enemmän mikä oli tai oli olematta :)

Pahoittelut Lume :( Hurjasti tsemppiä seuraavaan kiertoon, toivottavasti ne menkat alkaa pian!

Ja pahoittelut myös kaikille muille negoista ja tädeistä! Kyllä ne vaan vetää mielen alas! Heti tulee itellekin sellanen olo että pyh, ei varmasti oo taaskaan tärpänny. Nyt siis dpo5 meneillään. On tää aikamoista touhua tää yrittäminen!

Mutta edelleen mä olen sitä mieltä, että ei hcg nouse ja punasta viivaa tule, ellei ole raskaana. Tai vähintään kiinnittymisyritys. Ja ellei ole raskaana/kiinnittymishipaisua, ei hcg nouse niin korkealle että se testissä hailakkana punaisena viivana näkyisi :) Niihin ei tule sitä punasta viivaa toivomalla / pyhästä hengestä :D Vaikka luotettavuus olis 5% .

Siis toki noin on jos noudattaa käyttöohjeita ja tarkistaa testin testiajalla, eikä sen jälkeen. Punertava viiva voi tulla kyllä ilman raskauttakin (siis yleensä näkyy vasta testiajan jälkeen). Ajatellaan että veressä hcgtä on 1 miu/ml. Oikein konsentroidussa pissassa sitä voi olla useampikertainen määrä, vaikka nyt 5miu/ml. Teet herkän 10miu/ml testin, joka näyttää testiajalla negaa. Mutta kun testi alkaa kuivua ja harmaa viivanpaikka paljastuu taustasta, huomaakin että testissä on myös punaista. Kun siis kaikilla on vähän hcgtä pissassa jatkuvaan ja se testi tietysti reagoi myös niihin pieniin pitosuuksiin ja jättää väriä testialueeseen. Testin herkkyys on arvioitu sen mukaan et tietyllä hcg-pitoisuudella näkyy viiva. Sen takia varsinkin herkillä testeillä se testiaika on tosi tarkka!

En nyt halua enkä yritä kenenkään mieltä pahottaa, mutta ihan muistutuksena, kun täälläkin aika paljon tulkitaan testejä testiajan jälkeen. Niihin ihan oikeasti ei kannata luottaa. Testiajalla jos ei mitään näy, niin ei kun uutta testiä päivän/parin päästä..:) jos testiajalla näkyy viivaa ja seuraavassa testissä ei, on todennäkösesti alkio hipaissu tms.

Siis toki noin on jos noudattaa käyttöohjeita ja tarkistaa testin testiajalla, eikä sen jälkeen. Punertava viiva voi tulla kyllä ilman raskauttakin (siis yleensä näkyy vasta testiajan jälkeen). Ajatellaan että veressä hcgtä on 1 miu/ml. Oikein konsentroidussa pissassa sitä voi olla useampikertainen määrä, vaikka nyt 5miu/ml. Teet herkän 10miu/ml testin, joka näyttää testiajalla negaa. Mutta kun testi alkaa kuivua ja harmaa viivanpaikka paljastuu taustasta, huomaakin että testissä on myös punaista. Kun siis kaikilla on vähän hcgtä pissassa jatkuvaan ja se testi tietysti reagoi myös niihin pieniin pitosuuksiin ja jättää väriä testialueeseen. Testin herkkyys on arvioitu sen mukaan et tietyllä hcg-pitoisuudella näkyy viiva. Sen takia varsinkin herkillä testeillä se testiaika on tosi tarkka!

En nyt halua enkä yritä kenenkään mieltä pahottaa, mutta ihan muistutuksena, kun täälläkin aika paljon tulkitaan testejä testiajan jälkeen. Niihin ihan oikeasti ei kannata luottaa. Testiajalla jos ei mitään näy, niin ei kun uutta testiä päivän/parin päästä..:) jos testiajalla näkyy viivaa ja seuraavassa testissä ei, on todennäkösesti alkio hipaissu tms.

No esimerkiksi noi mun apteekin ultran kuvat oli 3min jälkeen otettu, mikä niissä on testiaikakin. Punasta viivaa alkoi piirtyä heti kun testin kastoin. Ja myöhemmin niissä ei näkynyt enää niin selvää punaista viivaa vaan muuttui testiajan jälkeen harmahtavaksi, ja niinkun näky tuossa tämän päivän testin vieressä se vanha, niin kuivana melkein huomaamattomaksi.

Tänään otin taas kuvat heti sillon aamulla viiden jälkeen silmät pöpperössä kolmen min päästä kun testin tulkitsemisaika oli, ja en omasta mielestäni nähnyt niissä mitään.. mutta kun olin kahvit keitellyt ja aloin puhelimesta katsoa niitä kuvia (en käynyt ottamassa uusia silloin puolen tunnin päästä..) niin niissä näkyikin samanlainen tummanpunainen haamu kuin eilen. Missä kohtaa sun mielestä testi on tehty väärin? Ei se siinä puhelimen näytöllä se viiva enää tummene tai haalistu. Ihan se on se sama kuva minkä olin puoli tuntia sitten ottanut? :D

Mä ymmärtäisin noiden testien luotettavuusprosentin niin, että vääriä plussia ilman hcg ei tule, mutta jos testin tekee liian varhain, se ei välttämättä näytä plussaa. Jos testi on 10miu/ml niin ei se näytä hcg virtsasta, jota siinä on 1miu/ml. :)

Mä en ymmärrä miks tästä asiasta pitää enää vängätä? En itse laita tänne enää yhtään kuvaa ennenkun viivat on niin kirkuvan punaiset ja digitestissä näkyy "+3" ja varhaisultrakuvakin kädessä :D :D Niin ei tartte kenenkään marista että testi on tehty väärin :D

Vaikka sanot noin, niin kyllä se mun mieltä vähän pahoittaa kun tuntuu, että haluat ihan väkisin saada jonkun mielen pahoitetuksi :D

Siitä oon ihan samaa mieltä, että testiajan jälkeen testejä ei kannata tulkita. Ne ei oo luotettavia. Enkä oo näin kehoittanut kenenkään muunkaan tekevän.

Mutta jos nyt ihan oikeesti antaisit olla ? Ei tämä vänkääminen johda mihinkään.

Ai niin kun lume ihmettelit lämpöjä jne oireita, niin nuohan selittyy sillä hyvin toimivalla keltarauhasella (niinku myös se luteaalin pituus). Sitä ei tiedä oliko keltsu clomien vai kiinnittymisyrityksen buustaama.
Itsellä tosiaan takana tilanne, jossa dpo 13 haamu, sen jälkeen lämmöt pysy kaks viikkoa korkeella ja oli vaikka mitä. Raskaustesti verestä <1 ja sit lopulta menkatkin alko kun lämmöt laski.
Kun tykkäät lämpöjä mittailla niin suosittelen koko ens kierron mittaa heti herätessä suusta (varmin), tai sitten tiettyyn kellonaikaan suht samoissa olosuhteissa (aktiivisuustaso, kofeiini, jonkun aikaa syömättä/juomatta) :)

Ai niin kun lume ihmettelit lämpöjä jne oireita, niin nuohan selittyy sillä hyvin toimivalla keltarauhasella (niinku myös se luteaalin pituus). Sitä ei tiedä oliko keltsu clomien vai kiinnittymisyrityksen buustaama.
Itsellä tosiaan takana tilanne, jossa dpo 13 haamu, sen jälkeen lämmöt pysy kaks viikkoa korkeella ja oli vaikka mitä. Raskaustesti verestä <1 ja sit lopulta menkatkin alko kun lämmöt laski.
Kun tykkäät lämpöjä mittailla niin suosittelen koko ens kierron mittaa heti herätessä suusta (varmin), tai sitten tiettyyn kellonaikaan suht samoissa olosuhteissa (aktiivisuustaso, kofeiini, jonkun aikaa syömättä/juomatta) :)

Ettei olis ollut vaan viivanpaikka? :D :D

Joo nyt mä poistun x)

Mä en noita lämpöjä jaksa mittailla mitenkään orjallisesti. Tiedän suurinpiirtein mitä ne on illalla ennen kuukautisia ja mitä ei. TÄSSÄ KUN 4V ENSIMMÄISTÄ YRITETTY ei sillä että pikkuhiljaa alkaa vituttaa kun on lisääntymis kyvytön nähtävästi.

Nämä on on fr testin tulokset dpo11 ja dpo13. Aivan selvät viivat jotka tuli jo testi ajalla ja vahvistu vahvistumistaan. Ei ole viivan paikat, näkyi kotelosta ja ei kotelosta ja mies myös.

ImageUploadedByVau Foorumi1494243027.204543.jpg

Unicorn en tarkottanutkaan siun ultratestiä, vaan yleisesti. Sanoinhan itse aiemmin että niissä näkyi jotain! Täällä on aika moni muukin laittanut kuvia testeistä testiajan jälkeen.
Ei se testi tiedä kuinka monta hcg-molekyyliä pissassa on, kyllä se herkkyys on laskettu viivanpaikan pinta-alan ja ihmisen silmän erotuskyvyn mukaan.
Enkä itseasiassa vastannut vain siulle vaan yleisesti vaikka nyt satuin lainaamaan siun tekstiä.

Totta, tämä vänkääminen on turhaa! Halusin vaan estää muitakin pahoittamasta mieltään, kun täällä tulkitaan testiajan jälkeen otettuja testikuvia.

Siis voi nyt hyvää päivää! Lume, mistäs minä tai kukaan muukaan voi tietää onko ollut kiinnittymisyritys tai ei!? Juurihan sanoin että voi olla. Kyllä minä uskon että noin pitkä yritys on kuluttavaa ja turhauttavaa ja vaikka mitä. Mutta ei ilmeisesti kannata yrittää auttaa tai neuvoa kun tiedät itse :)

Mä en sen takia noita lämpöjä halua ottaa niin vakavasti ja alkaa seuraamaan kun kuluttaa vähän liikaa energiaa, oon lisäksi vuorotöissä koko kesän niin vaikea senkin puolesta kun vuorot alkaa ja loppuu joka päivä eri aikaan.

Onhan tää turhauttavaa, mut oikeasti musta tuntuu et olen jotenkin viallinen ihminen. Mut haluan uskoa siihen et yritti edes jotain tapahtua ja ehkä se on hyvä merkki, vielä kun se vuoto alkaisi et pääsisi uuteen yritykseen. Ens kierron otan vaan rennosti ja testailen vaan oviksen en muuta.

Takaisin