Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä se niin on ettei pessimisti pety,vaikka pettyy ja tippuu yhtä korkealta. :arghh:
muoks.oon niin ahdistunut huomisesta,kotona oon kiukutellu ja itkeny vuorostaan.

Muokattu viimeksi:
Moikka vaan, tänään kp17 eikä ovista oo vielä ollut womanlogin mukaan olisi eilen pitänyt olla tai ainakin arvio oli että kp16 olisi mutta ei oo kyllä pitäny paikkaansa kun ei sitä helvetin ovista tapahdu... Huoh!

Heitän kaikki ovistestit roskiin ja elän elämää...

Moikka vaan, tänään kp17 eikä ovista oo vielä ollut womanlogin mukaan olisi eilen pitänyt olla tai ainakin arvio oli että kp16 olisi mutta ei oo kyllä pitäny paikkaansa kun ei sitä helvetin ovista tapahdu... Huoh!

Heitän kaikki ovistestit roskiin ja elän elämää...

Ootko aikaisemmin tuntenut oviksen?
Tehkää niin kuin mekin, kun en aktiivisesti jaksanut tikuttaa enkä ovista itse huomannut, että pupuiltiin vissiin 2,5 viikkoa! Sanoinkin miehelleni, että ei olla näin ahkerasti peittoa heiluteltu sitten suhteen alun :'D

Ootko aikaisemmin tuntenut oviksen?
Tehkää niin kuin mekin, kun en aktiivisesti jaksanut tikuttaa enkä ovista itse huomannut, että pupuiltiin vissiin 2,5 viikkoa! Sanoinkin miehelleni, että ei olla näin ahkerasti peittoa heiluteltu sitten suhteen alun :'D

En oo ikinä tuntenut ovista, että näin..

Täältä taustalta huhuilen, oon tavallaan jo luovuttanut..mutta

Onko ketään ennen plussaa,plussatessa huimannut/pyörtynyt?? Onko se oire vai mikä..

Pelon sekaisin tuntein täällä..eilen tyttöjen iltaa vietettiin ja kaveri laittoi mun hiuksia. Yht äkkiä tuli kummalline olo ja sanoin että silmis sumenee. Menin istumaan,tuskan hiki päässä ja äänet kuulu jostain kaukaa..meni pian ohi ja sit tuli kylmä. Olin juonut muutaman siiderin ja syönyt hyvin. Ilta pilalla,ku pelästyin niin ja lähdin kotiin. Kotona maha meni sekasin ja tuli horkka. Jossain vaiheessa nukahdin. Aamulla ei mitään. Nyt oon ihan että wtf..säikäytti kyllä.
Täytyyks tästä lähtee ton takia päivystykseen istumaan tai soittaa huomenna lääkärille?!

Kipsuli

Edeltävä yönä ennen plussaa mulla kävi samoin. Yöllä tuli huono olo ja nousin hakemaan särkylääkettä. Pääsin keittiöön, niin silmissä sumeni ja joutu laittaa maate keittiön lattialle. Sit tuli kauhee kylmähiki päälle.. :/ Tiesin, että nyt ei oo kaikki kyllä ihan normaalisti. Aamulla tein testin ja hailakka haamu sieltä tuli. <3 Nyt menossa rv 22+3

Kipsuli, mulla kävi samoin kun esikoisen kohdalla olin baarissa enkä tiennyt olevani raskaana. Yhden oluen jälkeen alko maha kouristelee, hikoilin ja pyörrytti. Luulin et alkaa menkat, menin vessaan ja laitoin siteen. Mitään ei koko yönä tullut, vedin vaan 3-4 olutta ja seuraavana päivänä oli Vuosisadan kanuuna. No, kun ei menkat alkanut ja side oli kuiva niin tein testin ja morkkis tuli kera tietenkin onnenkyynelten. Tokan kohdalla en tiennyt olevani raskaana kun jokin yhden siiderin kotona. Taas sama kohtaus ja yön maha kouristeli. Sit aamulla soitto lääkäriin joka ekana halus hcg:n. Olinkin jo 12. Viikolla raskaana..

Ootko ennen saanut tikutettua oviksen? Jos onkin kierto ilman ovista?

Ei oo ikinä ollut tarpeeksi vahvat viivat että ois positiivinen, viimeksi sain ovistestiin aika tummat viivat kun oli menossa joko menkat tai välivuoto... laitan kuvan ovistestistä joka oli tehty kp4 muistaakseni...
harvinaista nähdä mun ovistesteissä toinenkin tumma viiva...

Viime kierto päättyi kp14 et nyt ollaan päästy pidemmälle, sitä edellinen päättyi kp16.

ImageUploadedByVau Foorumi1494178159.768153.jpg

Mulla on jotenkin nyt niin turhautunut olo, mua suututtaa ja itkettää ja ärsyttää. Mä mietin koko ajan millä verukkeella pääsisin sinne verikokeeseen että mitä sanon. Varmaan repeän itkemään jos se ei kirjota sitä lähetettä.

Mua alkoi ahdistaa kun nyt jo puolet tyyliin esikoisen lasketunajan ryhmässä on facessa raskaana ja me ollaan menty ilman ehkäisyä nyt 1v2kk ainakin ja nää on pamahtanut tyyliin ekasta kierrosta paksuksi.. Anteeksi että avaudun, mutta mä sinne kirjoitin sitte päiväketjuun että mä hiljenen kun en vaan kestä kun meille ei näytä sitä toista tulevan ja toiset hehkuttaa sielä onneaan..

Kävin lukee mun sähköpostin läpi niin oli tullu töistä palkkakuitti että maksetaan lomarahat 10.5 että edes jotain kivaa tänne risukasaankin. Nyt sit hankin sen salikortin ja lähden viikolla treenaa ym. Jospa ylläri plussa tulis loppukesään mennessä! :)

Alinah mä tiedän sun tunteen aivan 100% ! Me ollaan yritetty ensimmäistä lasta 4 vuotta ! Ja kaikki ympärillä sinä aikana on raskautuneet ! Mua suututtaa ja ärsyttää ! Vihdoin kun sain edes viivaa tikkuun se ei vahvistu ja varmasti jää kemialliseksi ! Mä en jaksa enää odottaa ! Millon on meidän vuoro.

kipsulilla lupaavat oireet.. ;)

alinah mäkään en oo koskaan tuntenut ovista. Ja kun luulin tunteneeni, niin oireet olikin paljon ennen kun oikea ovis oli.. mun tuntemat oireet oli siis kaiketi munasolunkasvukipuja..

On:
Käväsin apteekista apuja hiivaan. Tabletin ja voidetta. Mukaan tarttu paketti apteekin ultria :D (mitenniin himotestaaja..!? :D ) ja apteekkari sano että teethän ton testin sitten eka, kun tablettia ja asetinta ei saa käyttää raskaana. Tulin kotiin ja tein testin n 2h olleesta päiväpissasta. Aamun cb plus ja rfsu puikko negoja.

Mietin kyl että vois olla viivanpaikkakin.. mutta en kyllä oo koskaan saanu näihin mitään viivaa?? Esikoisen raskaus alko
Taannoin myös hiivalla ja nyt ollut vähän muitakin outoja oireita.. voiskohan olla ? :o Yks samanlainen testi on vielä aamuksi ja postin mukana pitäs tulla lisää.. :D :P mutta en taida uskaltaa nyt tota suun kautta otettavaa ottaa ennenkun/jos menkat alkaa huomenna tai ylihuomenna.. :)

ImageUploadedByVau Foorumi1494180287.819360.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494180603.686209.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494180617.481567.jpg

Unicorn kp28/28-30 dpo11

alinah mulle ei tässä ja viime kierrossa ton parempaa o+ edes tullut.. mä tulkitsisin ton o+. eihän kaikilla toi testiviiva tule edes tummemmaks kun controlli. :)

Ja tiiän tunteen! :/ me yritettiin esikoista 4v ja tunsin ihan samanlaisia tunteita. Ja nytkin oltu kohta vuosi ilman ehkäisyä ja tuntuu että muut vaan ympärillä raskautuu ja meiltä kysellään että "meinasitteko tehdä toisen heti perää ??" No eipä nuita noin vaan tehdä!!!! Suututtaa.

Lumellekin se plussa kylkä jo suotas!! Eihän sitä tiedä jos vaikka huomenna tulis vahvempaa viivaa! Oliko sulla mitä testejä arsenaalissa?! :) <3

Soitat sinne hoitajalle ja sanot että sulla on ollut viivoja ja välillä ei ja välillä taas on. Oireita on , selität ne. Sanot ettei menkkoja kuulu.. sanot että suvussa on äitillä sellasta ettei raskaus oo näkyny testissä.. ja pyydät lähetteen labraan että saat tilanteeseen selvyyden! :) tsemppiä <3 :-*

Mä sain tosi helposti lähetteen sillon kun viimeks tarvisin :) tulos tulee parissa tunnissa. :)

Unicorn, varsinkin tossa ylimmässä kyllä näkyy punaista viivaa!

Joo ja tässä ultrassa ja one stepin herkässä lilakorkkisessa toi controlliviivakin on niin kamalan tummanpunainen että näyttää ihan mustalta ni hirmu vaikee kattoo testiviivastakaa että onkohan se nyt harmaa vai punanen!!! Mutta jospa se nyt tosta vahvistus tainsit alkaa menkat huomenna tai ti :)

Täällä on ihan hirmusti tullut juttua viikonlopun aikana.. Kovin olen yrittänyt tykkäillä kommenteista.. Anoppi ollut viikonlopun kylässä ja olen yrittänyt vaivihkaan lueskella teidän juttuja.. :rolleyes:

Tiedä ny mikä oikein on.. Reilu viikon on huimannut, oksettanut ja turvottanut.. :wideyed:

Takaisin