Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moikka vaan, tänään kp17 eikä ovista oo vielä ollut womanlogin mukaan olisi eilen pitänyt olla tai ainakin arvio oli että kp16 olisi mutta ei oo kyllä pitäny paikkaansa kun ei sitä helvetin ovista tapahdu... Huoh!
Heitän kaikki ovistestit roskiin ja elän elämää...
Ootko aikaisemmin tuntenut oviksen?
Tehkää niin kuin mekin, kun en aktiivisesti jaksanut tikuttaa enkä ovista itse huomannut, että pupuiltiin vissiin 2,5 viikkoa! Sanoinkin miehelleni, että ei olla näin ahkerasti peittoa heiluteltu sitten suhteen alun :'D
Täältä taustalta huhuilen, oon tavallaan jo luovuttanut..mutta
Onko ketään ennen plussaa,plussatessa huimannut/pyörtynyt?? Onko se oire vai mikä..
Pelon sekaisin tuntein täällä..eilen tyttöjen iltaa vietettiin ja kaveri laittoi mun hiuksia. Yht äkkiä tuli kummalline olo ja sanoin että silmis sumenee. Menin istumaan,tuskan hiki päässä ja äänet kuulu jostain kaukaa..meni pian ohi ja sit tuli kylmä. Olin juonut muutaman siiderin ja syönyt hyvin. Ilta pilalla,ku pelästyin niin ja lähdin kotiin. Kotona maha meni sekasin ja tuli horkka. Jossain vaiheessa nukahdin. Aamulla ei mitään. Nyt oon ihan että wtf..säikäytti kyllä.
Täytyyks tästä lähtee ton takia päivystykseen istumaan tai soittaa huomenna lääkärille?!
Kipsuli
En oo ikinä tuntenut ovista, että näin..
En oo ikinä tuntenut ovista, että näin..
Ootko ennen saanut tikutettua oviksen? Jos onkin kierto ilman ovista?
Ja ai niin ON: näistä mun vuodoista TAAS xD ne on vähentynyt! Selkeästi! Pyyhkiessä hyvä että punertavaa näkyy! Mää en kestä! Onneks hain neljä raskaustestiä, pääsee aamulla testaileen :) :) :) :)
Unicorn, varsinkin tossa ylimmässä kyllä näkyy punaista viivaa!