Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on ihan hirmusti tullut juttua viikonlopun aikana.. Kovin olen yrittänyt tykkäillä kommenteista.. Anoppi ollut viikonlopun kylässä ja olen yrittänyt vaivihkaan lueskella teidän juttuja.. :rolleyes:

Tiedä ny mikä oikein on.. Reilu viikon on huimannut, oksettanut ja turvottanut.. :wideyed:

Täällä samoja oireita!
Mitkä dpo ja koska testailua?? ;)

Unicorn, jos alku viikon 2 päivän vuotoa ei huomioida niin olisi dpo 19 suunnilleen.. Ja jos ti-ke vuoto oli menkat, nii sitten on kp 6. Kuulostaa vaan hullulta, että kaiken maailman oireita olisi heti menkkojen jälkeen..? o_O

Edit: ajattelin testata varmuudeksi huomenna tai tiistaina.. :hilarious:

Unicorn, jos alku viikon 2 päivän vuotoa ei huomioida niin olisi dpo 19 suunnilleen.. Ja jos ti-ke vuoto oli menkat, nii sitten on kp 6. Kuulostaa vaan hullulta, että kaiken maailman oireita olisi heti menkkojen jälkeen..? o_O

Edit: ajattelin testata varmuudeksi huomenna tai tiistaina.. :hilarious:

Jään odottamaan tulosta!! Olispa vuoto ollut kiinnittymistä ;) ++

Lume, viimeksi kun oli pitkä kierto niin varasin vaan ajan suoraan labraan. En tarvinnut mitään lähetettä kun itse sen maksoin :)

Täällä kans aamupissasta nega :P
Viivanpaikka oli se eilinen siis x) :D :D Tätiä odotellessa..

Mutta tosi outoo kun ei oo perus pms masista ja itseinhoa ja menkkafinniä, menkkajomoja yms tuttuja oireita ollenkaan.. oon pirteä kun peipponen .. vois tietysti johtua ihan vaan keväästäkin :P

Unicorn kp29/28-30, dpo12

ImageUploadedByVau Foorumi1494216400.093761.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494216409.127527.jpg

No en tiiä?? Nyt kun kattoo kuvia ni näyttää vähän samalta kun eilen? Toinen on kuivunut eilinen.

Plussa tuulia kaikille ja tsemppiä negan kohdanneille.

Aivanjärkyttävän kipeät menkat piti ottaa särkylääkettä ennen kuin nousee ylös sängystä. Voikohan nämä kivuliaammat menkat johtua clomeista. Vai onko vihdoin kroppa alkanut toimia kuten ennenkin? Oishan se kivaa ollut viimein saada plussa, mutta ehkä jossain vaiheessa se meillekin suodaan vielä kerran. Enää kaksi kierrosta lääkkeitä ja takaisin gynelle miettimään toiminta suunnitelmaa. Kp 2/25-31 yk 16.

Nipsuliini, toivottavasti muuttuu pian plussaksi! Ja kaikille muille kans plussaa <3

Itellä tuli järkyttävät vatsakivut, yöllä heräsin kun vatsa aivan kuralla. Onko jollain ollut ensimmäisinä oireina ripuli? Lisäksi vähän vihloo korvan takaa niinku olis kipeeks tulossa.
Kp 24/29 dpo 9

Täti tuli kylään , ilman mitään ennakko-oireita :) nyt alko pientä menkkajomoa.. säästyypähän testit uuteen kiertoon :) yk12 ->

Lume, viivanpaikka tosiaan näkyy! Toivottavasti se nyt siitä vielä vahvistus kunnon plussaksi! :) toivittavasti toi sun tilanne pian selviis ja pääsisit sinne hcg kokeisiin :)

Voi ei pahoittelut unicorn, ihme testejän kun tulee noinkin selviä viivoja :( ja pahoittelut kaikille muillekkin negan kohdanneille :(

Lume hyvä kun pääsit kokeisiin! Innolla ootan mitä sieltä sanotaan!! <3

Mirellan mun kaverilla ainakin oli ripulia alkuraskaudessa! :) :D

On. Tänään varmaa tipahtaa ovistestit postiluukusta mutta ovikseenkin on vielä pitkä aika, tylsää...

Jaffa yk3 kp10/31~33

Musta tuntuu et negatiivinen se on. Rinnat ei ole enää niin kipeät kuin eilen. Vaikka nukkuessa aina kylkeä vaihtaessa koskikin. Nyt on ihan menkka olo. Joten luulen todella vahvasti että jää kemialliseksi.

Niin ja toi rfs testi oli susi. Siinä ei ollu yhtään kyllä punaista väriä.

Takaisin