Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä haluaisin kysyä kun välillä tulee sellaisia kuoristuksia munasarjoihin. Se tuntuu siltä kun joku vetäisi se ei tavallaan satu mutta tuntuu epämiellyttävältä ja ikinä ennen ole ollu tollasia ? Onko kellään ollu koskaan samanlaisia ?

Täällä oli samalaista kipuilua Lume silloin oli kun odotin esikoista mikä päättyi kohtukuolemaan kylläkin.

Mä haluaisin kysyä kun välillä tulee sellaisia kuoristuksia munasarjoihin. Se tuntuu siltä kun joku vetäisi se ei tavallaan satu mutta tuntuu epämiellyttävältä ja ikinä ennen ole ollu tollasia ? Onko kellään ollu koskaan samanlaisia ?

Mulla ollut joskus aikoja sitten jossain kierron vaiheessa mutta en ainakaan sillon oo osannut sitä raskauteen yhdistää.. sillon kyllä yritettiin mutta en testejä tehnyt niin urakalla kun nyt.. että olisin raskaudesta tiennyt. voi toki viitata raskauteen :) mutta muistan ton että tuntui kun joku vetelis piuhoista.. joskus tuntu niinkin ikävältä että ihan sattui.. :S

Tällänen tuli puikkoon
ImageUploadedByVau Foorumi1494158808.683327.jpg

Siellä se kurkkiiii <3 :)
Kyllä se siitä vahvistuu !
++++++ puhuri käyntiinn!!

Miten mua kuitenki vähän pelottaa kun vahvistuu todella hitaasti. Arvatkaa jos menkat alkaa huomenna... pelottaa sekin niin paljon. Ajattelin et kun mies lähtee aamuvuoroon käyn vessassa ja herään sitten joskus vähän ennen 08.00 teen testin ja soitan neuvolaan omalle lääkärille.

Miten mua kuitenki vähän pelottaa kun vahvistuu todella hitaasti. Arvatkaa jos menkat alkaa huomenna... pelottaa sekin niin paljon. Ajattelin et kun mies lähtee aamuvuoroon käyn vessassa ja herään sitten joskus vähän ennen 08.00 teen testin ja soitan neuvolaan omalle lääkärille.

Ymmärrän pelon ja se on ihan normaalia ja inhimillistä <3 mutta tosiaan ihmisiä on erilaisia ja toisilla nousee nopeammin. Ja voihan se olla että jos äitilläsi ei ole pikkusisko näkynyt edes testeissä , niin sulle olisi periytynyt se , että näkyy tosi hailusti :) ei sekään ole poissuljettu. Mutta kyllä mun mielestä on jo aika hyvin noussut ja vahvistunut siitä mitä oli ihan ekoissa testeissä. Enää ei tartte tuhrustaa ja käännellä ;) joten sekin on jo jotain <3

Mä sain tosta esikoisesta tosi haaleen viivan apteekin testiin kun menkat oli 4pvää myöhässä.. ja jos aiemmin olisin testaillut ni ei olisi varmaan näkynyt mitään :)

Jännääjännää, pian saadaan lisää testailijoita! :)

Mulla kp21/29-31 ja dpo4 menossa. Aivan jäätävää piinailua jo nyt, liikaa vapaa-aikaa näin viikonloppuna miettiä! Tänään pari kertaa liikkuessa tuli todella selkeän tuntuiset repäisykivut munasarjojen kohdilla, tietenkin nostattaa ajatuksia että jos siellä jotain tapahtuisi :D

Minulla juili muniksia tässä raskaudessa parisen viikkoa alussa. En tiedä miltä esim. ovulaatio tuntuu, enkä ole ennen tuntenut munasarjoissa mitään, mutta tuo kipu oli ihan selvästi munasarjoissa.

Lume täällä ei mitään. Oli haamut haamuja tai viivanpaikkoja mut nyt niitä ei tuu. Paskoja testejä vaan kun tänään oli testi ihan lommoilla valmiiksi.

Mitään vuotoa ei oo tullut päiviin, vv on kyllä lisääntynyt mutta en sit tiiä mikä on kehossa. Tuskin mun kierto ees käynnisty, vaikka niin luulin. Poika kyllä aloitti pari viikkoo sit kiinteet et aattelin et nyt ois käynnistynyt mut ei ollu kunnon menkat niin jäädään ootteleen. Eipä toi mieskään oo suostunut vauvaan ja syön edelleen mini pillereitä että jätän vasta sit pois kun yhteinen päätös. :) Mulla vaan pillereitä jäänyt 3 tai 4 ottamatta viimeisen kuukauden aikana kun elämä kolmen pojan kans on joskus hektistä :D ja tässä just muistin etten oo lapselle antanut d-vitamiinia kolmeen päivään, hiphei :D hyvä muisti, imetysdementia vaivaa :D

Pitää kyl sen verran päivitellä että tänään ei ole enää vv kamalasti tullut. Kun eilen oikein lorahteli. :( äää mä tiedän et täti tulee huomenna ja tää jää kemialliseksi :(

Takaisin