Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä haluaisin kysyä kun välillä tulee sellaisia kuoristuksia munasarjoihin. Se tuntuu siltä kun joku vetäisi se ei tavallaan satu mutta tuntuu epämiellyttävältä ja ikinä ennen ole ollu tollasia ? Onko kellään ollu koskaan samanlaisia ?
Mulla ainakin on nyt todella paljon huippaamista. Aina kun nousee sohvalta makuu asennosta silmissä pimenee vähäksi aikaa.
Tällänen tuli puikkoon View attachment 55280
Siellä se kurkkiiii :)
Kyllä se siitä vahvistuu !
++++++ puhuri käyntiinn!!
Mirellan millon aattelit testata? :) Kiva että joku jännäilee samassa junassa :D
Miten mua kuitenki vähän pelottaa kun vahvistuu todella hitaasti. Arvatkaa jos menkat alkaa huomenna... pelottaa sekin niin paljon. Ajattelin et kun mies lähtee aamuvuoroon käyn vessassa ja herään sitten joskus vähän ennen 08.00 teen testin ja soitan neuvolaan omalle lääkärille.
Minulla juili muniksia tässä raskaudessa parisen viikkoa alussa. En tiedä miltä esim. ovulaatio tuntuu, enkä ole ennen tuntenut munasarjoissa mitään, mutta tuo kipu oli ihan selvästi munasarjoissa.Mä haluaisin kysyä kun välillä tulee sellaisia kuoristuksia munasarjoihin. Se tuntuu siltä kun joku vetäisi se ei tavallaan satu mutta tuntuu epämiellyttävältä ja ikinä ennen ole ollu tollasia ? Onko kellään ollu koskaan samanlaisia ?
Kiitos Lume :) toivon samaa että pian uudestaan tärppää.Heitsu mä edelleen olen sun puolesta niin pahoillani mä todella toivon että teillä tärppää pian uudestaan
ON : rfs testiin jotain haaleaa :)