Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mites esikkoaetsimässä sun tilanne ? Loppuko tuhruttelu ? Entä unicorn ? Twisted ?

Täällä aamulla tehty 25miu sofi liuska. Harmittaa kun eilen tein sen fr:n testin niin laimeasta (6h rakossa ) olleesta pissistä. Viime yönä pissi oli melkein 10h rakossa ja sofiin tuli jotain hailuraa joka tällä kertaa näkyy silmään ilman kääntelyä ja vääntelyä. Viime yönä kouraisi todella kovaa keskeltä mahaa pystysuunnassa että säpsähdin oikein sängyssä. Toivottavasti ei ollu merkki siitä että kesken meni ja alkio irtosi. Mut tässä nää kuvat

Muokattuna

ImageUploadedByVau Foorumi1494140704.171845.jpg

El natural

ImageUploadedByVau Foorumi1494140725.632770.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494140746.242989.jpg

Tuhruttelee vielä, vähän punertavampaakin on.. mutta edelleen vaan pyyhkiessä. Normisti mulla hyvin kipeet menkat, nyt se menkkajomotus puuttuu vaan on ajoittaista ja toispuoleista. Selässä myös tuntuu. Tää on tälläistä odottelua, että koska alkaa.. outoa..

Lume, kyllä siellä viivaa näkyy! :)

Tuhruttelee vielä, vähän punertavampaakin on.. mutta edelleen vaan pyyhkiessä. Normisti mulla hyvin kipeet menkat, nyt se menkkajomotus puuttuu vaan on ajoittaista ja toispuoleista. Selässä myös tuntuu. Tää on tälläistä odottelua, että koska alkaa.. outoa..

Aika monella on alussa tommosta tuhruttelua alussa :) toivottavasti loppuu pian ja siellä matkustaja kyydissä <3 musta on kyllä aika jännä että tää liuska eli 25miu herkkyyden testi on ensimmäinen johon sain ilman kääntelyä ja vääntelyä jotain, ehkä ne hormonit ei sitten kuitenkaan ole laskussa ? Vitsit kun on raastavaa. Käyn ostaa huomis aamuksi sen 15miu rfs puikon, mut voihan se olla et täti kerkee ennen sitä kylään.

Tänään siis dpo14 ja kp31-30/33

Muokattu viimeksi:
Täältä taustalta huhuilen, oon tavallaan jo luovuttanut..mutta

Onko ketään ennen plussaa,plussatessa huimannut/pyörtynyt?? Onko se oire vai mikä..

Pelon sekaisin tuntein täällä..eilen tyttöjen iltaa vietettiin ja kaveri laittoi mun hiuksia. Yht äkkiä tuli kummalline olo ja sanoin että silmis sumenee. Menin istumaan,tuskan hiki päässä ja äänet kuulu jostain kaukaa..meni pian ohi ja sit tuli kylmä. Olin juonut muutaman siiderin ja syönyt hyvin. Ilta pilalla,ku pelästyin niin ja lähdin kotiin. Kotona maha meni sekasin ja tuli horkka. Jossain vaiheessa nukahdin. Aamulla ei mitään. Nyt oon ihan että wtf..säikäytti kyllä.
Täytyyks tästä lähtee ton takia päivystykseen istumaan tai soittaa huomenna lääkärille?!

Kipsuli

Mulla ainakin on nyt todella paljon huippaamista. Aina kun nousee sohvalta makuu asennosta silmissä pimenee vähäksi aikaa.

Nytkin on ollut jo muutamia päiviä tosi heikko olo vaikka olis syönyt hyvin ja muuten niin heikottaa ja huimaa

Mä huomasin viime yönä sellasen jutun et rintoihin koski tosi paljon tietyissä nukkuma asennoissa, mutta mä en osaa sanoa onks ne kipeentyneet enemmän. Huomiseen asti vielä piinailtava. Huoh. Tää on vähän liian jännää.....

Tänään on ollu vähän pahoinvointia eli joko oon tulossa kipeeks tai.. :) Testaaminen pyörii mielessä 24/7, mutta yritän toppuutella ettei tuu turhaa mielipahaa miljoonasta negasta. Mulla kuitenkin on tosi kova fiilis, että tää on napannu. Tää on meidän kolmas yritys, ekalla nappas ja sillonkin olin ihan varma, vaikka oireita ei sinällään ollut. Oli vaan tuntemus. Viime kierrossa ei ollut yhtään fiilis et ois napannu, eikä se sit ollutkaan. Menkat kurvas paikalle jopa etuajassa. Mut nyt. Alkuperänen suunnitelma oli testata tiistaina, dpo 10. Mietin että testaisko kuitenkin jo huomenna, dpo 9. Tänään on synttärit ja ei raaskinu testata, kun nega ois masentanu liikaa :D 31v tuli täyteen, olisin mielestäni jo ansainnut plussan tikkuun! ;)

Kp 33/35-39, yk 3, dpo 8

Kipsuli, mua on huimannut tässä raskaudessa ja öisin iskee monesti horkka, horkkaa oli myös esikoisen alkuraskaudessa. Ootko tehnyt testin?

Esikkoaetsimässä mulla tuli esikoisen alkuraskaudessa tuhrua ja välillä ihan punastakin viikko ennen ja viikko jälkeen plussan.

Mä ostin kaks rfs puikkotestiä, herkkyys 15miu, ajattelin kokeilla tehdä toisen kohta jos saan tumman pissin aikaan.

Me kanssa lähdetään kaupassa käymään ja ostan pari testiä huomista varten. Normaalisti mulle hyvinkin runsaat menkat ja nyt vaan tosiaan pyyhkiessä ja pari tippaa pöksyihin. Mutta katsotaan nyt. Jännittää niin kovin!!

Tänään on ollu vähän pahoinvointia eli joko oon tulossa kipeeks tai.. :) Testaaminen pyörii mielessä 24/7, mutta yritän toppuutella ettei tuu turhaa mielipahaa miljoonasta negasta. Mulla kuitenkin on tosi kova fiilis, että tää on napannu. Tää on meidän kolmas yritys, ekalla nappas ja sillonkin olin ihan varma, vaikka oireita ei sinällään ollut. Oli vaan tuntemus. Viime kierrossa ei ollut yhtään fiilis et ois napannu, eikä se sit ollutkaan. Menkat kurvas paikalle jopa etuajassa. Mut nyt. Alkuperänen suunnitelma oli testata tiistaina, dpo 10. Mietin että testaisko kuitenkin jo huomenna, dpo 9. Tänään on synttärit ja ei raaskinu testata, kun nega ois masentanu liikaa :D 31v tuli täyteen, olisin mielestäni jo ansainnut plussan tikkuun! ;)

Kp 33/35-39, yk 3, dpo 8

Samoissa päivissä mennään. Mulla dpo 8 ja jotenki tosi vahva tunne tästä kerrasta, en osaa selittää miksi, on vain [emoji4]. Meillä yritystä lokakuu 2016 joten aika olisi täälläkin jo plussalle! [emoji4]

Ei kannata vielä heittää toivoa, mulla oli ekassa raskaudessa alussa ruskeaa tuhruvuotoa, joka kesti muutaman päivän. Tuossa vieressä tuo 6 v hyppii, kaikki meni hyvin :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin