Lume
Asioista perillä oleva
Sinuna soittaisin maanantaina :) sitä varten ne lääkärit on olemassa että ei ite tarvis pähkäillä näitä
Oon samaa mieltä :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sinuna soittaisin maanantaina :) sitä varten ne lääkärit on olemassa että ei ite tarvis pähkäillä näitä
Tuhruttelee vielä, vähän punertavampaakin on.. mutta edelleen vaan pyyhkiessä. Normisti mulla hyvin kipeet menkat, nyt se menkkajomotus puuttuu vaan on ajoittaista ja toispuoleista. Selässä myös tuntuu. Tää on tälläistä odottelua, että koska alkaa.. outoa..
Lume, kyllä siellä viivaa näkyy! :)
Mä ostin kaks rfs puikkotestiä, herkkyys 15miu, ajattelin kokeilla tehdä toisen kohta jos saan tumman pissin aikaan.
Me kanssa lähdetään kaupassa käymään ja ostan pari testiä huomista varten. Normaalisti mulle hyvinkin runsaat menkat ja nyt vaan tosiaan pyyhkiessä ja pari tippaa pöksyihin. Mutta katsotaan nyt. Jännittää niin kovin!!
Tänään on ollu vähän pahoinvointia eli joko oon tulossa kipeeks tai.. :) Testaaminen pyörii mielessä 24/7, mutta yritän toppuutella ettei tuu turhaa mielipahaa miljoonasta negasta. Mulla kuitenkin on tosi kova fiilis, että tää on napannu. Tää on meidän kolmas yritys, ekalla nappas ja sillonkin olin ihan varma, vaikka oireita ei sinällään ollut. Oli vaan tuntemus. Viime kierrossa ei ollut yhtään fiilis et ois napannu, eikä se sit ollutkaan. Menkat kurvas paikalle jopa etuajassa. Mut nyt. Alkuperänen suunnitelma oli testata tiistaina, dpo 10. Mietin että testaisko kuitenkin jo huomenna, dpo 9. Tänään on synttärit ja ei raaskinu testata, kun nega ois masentanu liikaa :D 31v tuli täyteen, olisin mielestäni jo ansainnut plussan tikkuun!
Kp 33/35-39, yk 3, dpo 8
Tuhruttelee vielä, vähän punertavampaakin on.. mutta edelleen vaan pyyhkiessä. Normisti mulla hyvin kipeet menkat, nyt se menkkajomotus puuttuu vaan on ajoittaista ja toispuoleista. Selässä myös tuntuu. Tää on tälläistä odottelua, että koska alkaa.. outoa..
Lume, kyllä siellä viivaa näkyy! :)