Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vessassa käydessä yhä enemmän tulee pyyhittäessä vuotoa, on muuttunut rusehtavasta punertavammaksi, ei kuitenkaan kirkkaan veristä. Tuntuu, että jännittää koko alakroppaa ja vessassa käynnit on kamalia, kun koko ajan miettii, että koska vuotoa alkaa kunnolla. Alaselässä ja alavatsassa vähän menkkajomoa..
En toivonut ihan tälläistä päivää... :'(

Kp29/28...

Kaikki täällä taitaa tietää miltä susta tuntuu <3

Tää foorumi on siitä niin ihana kun täällä ymmärretään sillein miten ehkä omat ystävät ei ymmärrä. Ja osataan toppuutella ( nimimerkillä minua ) jotenkin niin kallisarvoinen paikka. Täältä saa kaikilta tukea ja sitä voi antaa itse myös <3

Mä toivon sydämenpohjasta et kun vuosi 2017 loppuu tässä ryhmässä ei ole ketään enää vaan kaikki on plussannu <3

Kuulostaa lupaavalta! Nyt relaaaax!! ;) <3 maanantaina kunnon viivat!!

Ostin semmosen kasan karkkia että nyt vaan jalat pitkäksi sohvalle ja rento-ote :) syön ja herkuttelen ja yritän nauttia vaan elämästä, ehkä tää ei olekaan niin vakavaa, ainakin nyt tiedetään on tosiaan mahdollista tulla raskaaksi. Kun kerta munasolu on hedelmöittynyt. Jos ei nyt niin ehkä se pian tärppää :)

Mulla 5päivä menossa,pyyhkiessä tulee punasta, sillon Tällöin siteeseen asti..
Tukala olo mahassa, ihan ku ois täynnä mutta ei vaan Tuu.
Ahdistavaa.
On Tämä naisen elämä välillä vaikeeta.
Tietäs edes onko nää menkat?!
Anteeksi valitus.
Yritän ruveta ajattelee jotain positiivista;)

Heitsu onko sulle hoitopaikasta sanottu mitään jatkoa, verikoetta tai tutkimuksia? Ootko nyt tehnyt testiä koska viimeks?

Kyllä siinä jotain alkoi heti testiajan sisällä näkymään. Mutta todella haamuhan toi on ja tässä kohtaa voisi odottaa jo vähän enemmän. Tokikaan en tiedä, koska tarkalleen se ovulaatio oli, kun sitä en kiinni saanut.
Epäilen myös olisiko kemiallinen, kun tänään alkoi tota pyyhkimävuotoa.
Lisää testejä teen vaan, jos tää "vuoto" lakkaa.
Tässä vähän kuvia testistä:View attachment 55159View attachment 55160View attachment 55161

Sain ekan plussan apteekin ultraan kans aika lailla samannäköisenä kuin tuo sinun testi. :) Laitan tähän sulle kuvan, eli nyt kun ultrassa on käyty ja pienen koko selvitetty, niin sain tämmöiset viivat dpo14/15. Tummempi viiva on seuraavalta päivältä. Ja siitä vahvistuikin sitten roimasti päivä päivältä. Mutta tosiaan mulla oli myöhäinen ovulaatio, ja plussan sain olikohan se nyt kp35/28 vai mitähän. :D
ImageUploadedByVau Foorumi1494097101.517297.jpg

Sain ekan plussan apteekin ultraan kans aika lailla samannäköisenä kuin tuo sinun testi. :) Laitan tähän sulle kuvan, eli nyt kun ultrassa on käyty ja pienen koko selvitetty, niin sain tämmöiset viivat dpo14/15. Tummempi viiva on seuraavalta päivältä. Ja siitä vahvistuikin sitten roimasti päivä päivältä. Mutta tosiaan mulla oli myöhäinen ovulaatio, ja plussan sain olikohan se nyt kp35/28 vai mitähän. :DView attachment 55234

Kiitos, kiitos, kiitos!! Loit ihanaa uskoa minuun! <3
Niukkaa vuotoa tullut koko päivän pyyhkiessä, ihan hailakan vaaleanpunertavaa ja vähän toispuoleista nippailua ollut. Maanantaina testaan uudestaan, mikäli ei tästä nyt menkat ala.
Kiitos sinun viestistä <3333

Heitsu onko sulle hoitopaikasta sanottu mitään jatkoa, verikoetta tai tutkimuksia? Ootko nyt tehnyt testiä koska viimeks?
Oon soittanut kahteen kertaan sinne ekalla kerralla 5pvää oli myöhässä silloin sanoivat odota ja tee testi to ja soita to aamuna.Soitin toisen kerran to aamuna kun testi oli nega ja ei vuotoa.Varattiin hoidon suunnittelu käynti se on 9.5. siis tiistaina.Ennen pitää jo soittaa jos alkaa vuoto.Testeihin ja verikokeisiin en vielä siis ole päässyt.Testit oon tehnyt 12dpo,15dpo,18dpo ja 27dpon kohdalla.Nyt tuo 30dpo menossaTähän kyllä tarvisi neuvoa ja apua.Mies että olisin raskaana vaikka testit näyttää toista.Käskee elämään kuin raskaana olevat esim älä syö tätä,älä nuku vatsallaan ja älä nosta painavaa.Ite uskon ainoastaan siihen että kierto sekoilee tammikuussa oli kohtukuolema ja kaavinta.44kp oli se kierto missä kaavinta.Kaavinnan jälkeinen kierto oli 33kp nyt tämä sekoilee eikä tule tämä kolmas kierto :( Kierto on yleensä ollut 28-33kp.

Ompas ikävä tilanne Heitsu :/
Toivottavasti tulee selvyys pian! Ja tietenkin toivotaan että pieni olisi kyydissä vaikkei testeissä näykään. Hyvä ettö saatte tukea ja ohjeita :)

Unicorn17,kiitos toivotaan parasta että pikkuinen olisi sisällä vaikka testit kertoo toista.Viimeistään tuolloin tiistaina tiedetään tekevätkö tilanteelle mitään jos ei ala ne kuukautiset ennen sitä vai mitä tehdään asian suhteen.Sen tiedän hoitoihin suhteen jos en ole raskaana niin jatketaan inseminaatioilla.

Onnea plussanneille ja viivojen vahvistumista niitä toivoville, erityisesti sinulle Lume :)

ON, eilen illalla oli ihan järkky kivut, oliskohan olleet oviskipuja. Toivottavasti on nyt talleteltu tarpeeksi ja että tärppi olisi käynyt, jos ei ni pitäis varmaan ens kierrosta kokeilla sitä tikuttamista..

Puhdas nega. Kumpa pian alkaisi menkat niin saisi aloittaa uudelleen lääkkeet. Kp 32/25-26.

Meinaako lume tänään siis testata? :p

Heitsu onpa inhottavaa kun kierto venyy.. mut toivotaan etta ois salamatkustaja kyydissä! <3

ON: PAripäivää sitten loppu menkat ja nyt ootellaan sitten ovista. Toivottavasti ovis tulis tässä kierrossa vähän aikasemmin kun viime.. Kaverilla ois paripäivää ennen kun menkkojen pitäis taas alkaa niin valmistujaiset ja nyt pähkäilen uskallanko juoda vai en.. Tekis hirveesti mieli kun niiin harvoin päästän kaikki yhdessä olemaan. Sillon ei vielä olis tosiaan menkat edes myöhässä että ei sitä edes osais välttämättä odottaa että on edes raskaana. Mut oispa tää meidän kierto <3

Pahalta vaan näyttää, että kierto venyy heti kun ei ole lääkkeitä tasaamassa. En tiedä pitäisikö ottaa yhteyttä gyneen. Yksityinen ois kyseessä kun julkiselle ei pääse. Tosin en tiedä mitä edes keksii.

Heitsu Ompa tosiaan kinkkinen tilanne, toivotaan että tiistaina selviää onko salamatkustaja kyydissä, toivottavasti olisi!

Pahalta vaan näyttää, että kierto venyy heti kun ei ole lääkkeitä tasaamassa. En tiedä pitäisikö ottaa yhteyttä gyneen. Yksityinen ois kyseessä kun julkiselle ei pääse. Tosin en tiedä mitä edes keksii.

Sinuna soittaisin maanantaina :) sitä varten ne lääkärit on olemassa <3 että ei ite tarvis pähkäillä näitä

Takaisin