Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä mäkin edelleen näen viivaa Lume ja Esikkoaetsimässä testeissä. Mäkin liputan väkisin tiristetyn päiväpissan puolesta. :) jos teillä vaan nousee hitaasti hormonit? Siinä tapauksessa olkaa onnellisia... minulla nousi tosi nopeasti, rv3+2 sain jo digiin 2-3vko ja tässä sitten kärvistellään 24/7 pahoinvoinnin kanssa. Nyt rv6+2 enkä osaa lähtee mihinkään tästä ketjusta kun täällä on niin jännät paikat. :) Jääkukalla selkeä plussa, onnea! Onnea myös muille plussanneille jos joku on mennyt mulla ohi.

Mulla on kans alkanut pahoinvointi jylläämään, varmaan juurikin nopeasti nousevan hormonin takia :/

Ottaakohan ne päivystyksessä viikonloppuna verikokeita ? Jos sanoo et teki positiivisen r testin toissapäivänä ja tänään tulos oli haaleampi, vai teenköhän itsestäni ihan pellen jos soitan ja kysyn.

Tuskin julkisella alkaa tekemään, koska tehtävissähän ei ole mitään. Arkena yksityisellä maksaneen 40e? En tiedä miten viikonloppuna.

Terkuin sivusta huuteleva..

Lume: ehkä tarkistavat tilanteen jos valitat kipuja. Ehkä suurempien kaupunkien yksityisillä saattaa olla labra auki viikonloppuna.

Meillä täällä ei ainakaan ole yksityisellä labra auki vkl. :( en mä ehkä kehtaa sinne soittaa....

Koita Lume keksiä jotain kivaa tekemistä, että aika kuluu nopeempaa! Kattokaa vaikka leffa :) Kävely on kans tosi mieltä vapauttava juttu! Jaksamista!

Itsellä kans pyörii koko ajan mielessä, että onkohan masussa ketään vai ei! Ajattelin testata tiistaina, sillon dpo 10.

Kp 32/35-39, yk 3, dpo 7

Minäkin kannustan Lume malttamaan mielen vaikka uskon että on hirveetä oottaa vkonlopun yli...o_O koska ei oo ees vielä menkkojen oletettu alkamispäivä ja kun ne hormonitasot nousee niin yksilöllisesti niin ei ole minusta hälyttävää että molemmat testit niin hailakoita positiivisia. Ja kuten aiemminkin sanoin, usein näissä täällä olevissa kuvissa en sitä toista viivaa nää vaikka monet sanoo näkevänsä selkeästi, mutta sun testeissä näin! Joten kyllä osin valmis bettaamaan sun raskautumisen puolesta nyt :smiley-bounce012

Tein sen pc liuskan. Tässä on testiajalla ( valotusta muutettu )

ImageUploadedByVau Foorumi1494066043.682307.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494066090.952123.jpg

Testiajan jälkeen ( valotusta muokattu )

ImageUploadedByVau Foorumi1494066162.639983.jpg

Sit ihan ilman mitään muokkauksia

ImageUploadedByVau Foorumi1494066215.701232.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494066259.069959.jpg

Piti lisätä et omaan silmään luonnossa ei kyllä näy, ja jos jotain näkyy se on vain haivahdus :)

Joo, kyllä mää haamun nään, mutta enemmän tää vuoto nyt vähän mietityttää.. :(View attachment 55189

On normaalia että pieni vuoto tulee raskauden alussa. Itsellä oli viikkoja varmaa 5+ jtn kun tuli vuotoa mutta sairaalassa he laittoivat sitten persukseen piikin joka auttaa. Ja tällä hetkellä 7+6 ja pahoinvointia on aamusta - iltaan ja helpotusta ei näy, tässä alkaa kaipaa ruokaa jo mutta ei pysty syödä :/

Sanoisin vielä, että ei kannata stressata onko raskaana vai ei, kokemuksella aikaisemmin menkat oli myöhässä mutta stressi niitä siirti :(

Kiitos kaikille kaikesta tsempistä <3 mä voin hyvillä mielin nyt jatkaa odottamista kun mun mielestä pc haamu on hieman vahvempi kuin viime viikolla. Ei se ole siis vahvistamalla vahvistunut mutta nyt huomasin sen kyllä silmälläkin.

ImageUploadedByVau Foorumi1494067592.611240.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494067600.463724.jpg

Vessassa käydessä yhä enemmän tulee pyyhittäessä vuotoa, on muuttunut rusehtavasta punertavammaksi, ei kuitenkaan kirkkaan veristä. Tuntuu, että jännittää koko alakroppaa ja vessassa käynnit on kamalia, kun koko ajan miettii, että koska vuotoa alkaa kunnolla. Alaselässä ja alavatsassa vähän menkkajomoa..
En toivonut ihan tälläistä päivää... :'(

Kp29/28...

Vessassa käydessä yhä enemmän tulee pyyhittäessä vuotoa, on muuttunut rusehtavasta punertavammaksi, ei kuitenkaan kirkkaan veristä. Tuntuu, että jännittää koko alakroppaa ja vessassa käynnit on kamalia, kun koko ajan miettii, että koska vuotoa alkaa kunnolla. Alaselässä ja alavatsassa vähän menkkajomoa..
En toivonut ihan tälläistä päivää... :'(

Kp29/28...

Mä niin tiedän sun fiilikset <3

Takaisin