Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä mäkin edelleen näen viivaa Lume ja Esikkoaetsimässä testeissä. Mäkin liputan väkisin tiristetyn päiväpissan puolesta. :) jos teillä vaan nousee hitaasti hormonit? Siinä tapauksessa olkaa onnellisia... minulla nousi tosi nopeasti, rv3+2 sain jo digiin 2-3vko ja tässä sitten kärvistellään 24/7 pahoinvoinnin kanssa. Nyt rv6+2 enkä osaa lähtee mihinkään tästä ketjusta kun täällä on niin jännät paikat. :) Jääkukalla selkeä plussa, onnea! Onnea myös muille plussanneille jos joku on mennyt mulla ohi.
Meillä täällä ei ainakaan ole yksityisellä labra auki vkl. en mä ehkä kehtaa sinne soittaa....
Joo, kyllä mää haamun nään, mutta enemmän tää vuoto nyt vähän mietityttää.. View attachment 55189
Vessassa käydessä yhä enemmän tulee pyyhittäessä vuotoa, on muuttunut rusehtavasta punertavammaksi, ei kuitenkaan kirkkaan veristä. Tuntuu, että jännittää koko alakroppaa ja vessassa käynnit on kamalia, kun koko ajan miettii, että koska vuotoa alkaa kunnolla. Alaselässä ja alavatsassa vähän menkkajomoa..
En toivonut ihan tälläistä päivää... :'(
Kp29/28...
Mulla tulee koko ajan kirkasta vv:tä housuun. Tuntuu kuin pissisi alle ja aina täytyy tarkistaa mitä se on.