Tervetuloa
Emmielle :) Pahoittelut ikävästä kokemuksesta
Seuraava raskaus sitten syliin asti
Heidukka: Mä kans odotan synnytystä ihan täpinöissäni
Mulla oli eka synnytys tosi positiivinen kokemus, mutta sitä oli ensikertalaisena kuitenkin vähän turistina matkassa, joten seuraavaan osaa varautua ihan oikeesti :)
Ikäeroista: Kaikissa ikäeroissa taitaa olla omat hyvät ja huonot puolet. Jos nyt tulis se plussa niin meille tulis 2v 1kk ikäeroa ja se on ollu sellanen, mistä oon salaa haaveillu. Nyt taas kun on ollu työelämässä koko syksyn ja saanut arjen rullaamaan niin on alkanu jo pikkasen tottua tähän "helppouteen" taaperon kanssa. Yöt nukutaan ja poika osaa jo paljon asioita ja itsekin on vihdoin alkanut päästä omiin menoihin kiinni. Vähän pelkään, että jos plussa ei pian tuu niin asia saattaa siirtyä, kun ajatus vauva-arjesta ei enää nappaakaan
Toisaalta tykkäsin paljon ihan pikkuvauva-ajasta, mutta se rytmittömyys ja vauvassa kiinni oleminen tuntuu nyt raskaalta, kun mietin aikaa taakse päin. Mä imetin vauvantahtisesti ja vaikka pullo kelpasi niin maitoa ei tullut niin paljon, että oisin saanut pumpattua hyvät varastot. Hyvä, jos yhden syötön sain pumpattua ylimäärästä päivässä ja sekin meni yleensä lisämaitona illalla ennen nukkumaan menoa.
Lumikello: Ehdottomasti vaan juttelemaan jollekin edellisestä synnytyksestä. Jokainen ansaitsee hyvän synnytyskokemuksen ja sulle se seuraava voi olla juuri sellainen, mutta jos edellinen synnytys on vielä mielessä negatiivisena niin se kyllä vaikuttaa, vaikka kaikki menisi kuinka mallikkaasti seuraavalla kerralla.
Täällä kp 31 ja dpo 15 ja aamulla ei ainakaan menkkoja näkynyt. Oon töissä ja tossa alakerrassa ois apteekki... Vähän kuumottais käydä ostamassa testi, mutta toisaalta pääsen kotiin keskiviikkona ja siellä odottaa iso kasa testejä. Siellä apteekissa on myös tosi vaikee käydä ilman, että joku työkaveri huomaa. Miksi en ottanut edes yhtä testiä mukaan :banghead: Mä olin niin varma, että menkat alkaa, kun tallettelut jäi niin aikaseen. Ehdin jo laskee laskurilla mahdollisen lasketun ajan ja se ois 11.9. kieppeillä oviksesta laskettuna