Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
YRITTÄJÄT:

Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, yritys alkaa 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
Lumikello, tjottailua 10/2016, yritys alkaa 1/2017, toinen toiveissa
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Salo84, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Ameliah yritystä 11/2016, kolmas toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88 yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö yritystä, 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa<3, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
I L O N A, yritystä 11/16, kolmas toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx/yritystä 6/16
MayDay88 / esikoisen yritystä 7/16 / km/tuulimuna 11/16

PLUSSANNEET:

Mandah, la 29.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 12.9

Lisäsin itseni nyt tännekin listaan, tuolla esikoispuolella enempi nyt ollut, kun syksyllä tipahdin toukokuisista.. km jälkeen toista yk:ta mennään ja tällä hetkellä kp 35 ja testit negaa. Onneksi tämä vuosi päättyy tänään, toivon parempaa seuraavaa :-)

Ameliah, tehtiinkö siitä verikokeesta vaan pikatesti? Se näyttää usein positiivista vasta kun menkat on kaks viikkoa myöhässä. Ja kyllä noissa testeissä haamut näkyy :)

Tehtiin joo pikatesti. Ja se lääkäri sanoi että kyllä siinä näkyy jos raskaana on. Mutta ei mulla viivanpaikka oo koskaan ollut vaaleanpunainen. Ja toi pc:n testi on vaaleanpunainen. Pitää testata maanantaina uudestaan :)

Voisin minäkin tänne liittyä vaikkakin menkat vielä poissa täysimetyksen vuoksi. Esikoispoika synty siis syyskuussa ja heti sairaalassa vahva tunne et tätä lisää joten miehen kanssa päätettiin ettei ehkäisyä aloiteta ja seuraava sit tulee jos tulee :) En oo mitään oviksia ikuna tikutellu, enkä aio nyt ainakaan tikuttaa ennen ku imetys vähenee. Poika rinnalla aktiivisesti 2h välein ja pikkuhiljaa siirrytään soseisiin jos sais imetyskertoja pikkuhiljaa pidennettyä jollon imetyksen tuoma ehkäisyteho myös laskee ;) Poika saatiin alulle pillereiden lopetuksen jälkeen kolmannesta kierrosta, saa nähdä kauanko menee seuraavan kanssa.

Apua, torstaina otettu verikokeet ja silloin raskaustesti oli negatiivinen. Tänään tein testit kun on jotenkin huono olo ja oli tarkoitus juoda kuohuvaa ja nyt testissä on haamut? Toinen on sofin testi ja toinen pc. Pc:n viivassa näkyy ihan väriä. Onko mulla nyt syöpä??

Mulla on henk.kohtaista kokemusta tästä, kun kävi juurikin näin. Edellisenä päivänä suonesta hcg ja tulos alle 1, ei raskaana. Kaksi päivää veritestistä ja tikussa (PC) tuollainen haamu (seuraavana aamuna digillä Raskaana 1-2) ja nyt meidän maailman ihanin kohta 7kk vanha kesäkuinen esikoinen vetelee menemään tässä olohuoneen lattialla ja syö miun villasukkaa :woot::):Heartred

Muokattu viimeksi:
Mulla on henk.kohtaista kokemusta tästä, kun kävi juurikin näin. Edellisenä päivänä suonesta hcg ja tulos alle 1, ei raskaana. Seuraavana päivänä tikussa (PC) tuollainen haamu ja nyt meidän maailman ihanin kohta 7kk vanha kesäkuinen esikoinen vetelee menemään tässä olohuoneen lattialla ja syö miun villasukkaa :woot::):Heartred

Eli se on mahdollista <3
Mä jo mietin että jos on jotain pahasti vialla kun ei näkynyt veressä mitään ja nyt kuitenkin ihan selvä haamu. Äsken katsoin kuivia testejä niin toi pc haamu on muuttunut punaiseksi. Toki testiaika meni jo ja aina on mahdollista että on kemiallinen... Huih kuinka jännää! Kävin ostamassa digin ja teen sen maanantaina :)

Tervetuloa uusille näin tasapuolisesti! :)

Aloitetaankos ensi vuosi oikein kunnon plussa aallolla? :wink <3

Ameliah, Laitoinkin jo tuonne plussa vai ei -puolelle että tosiaan veritesti voi näyttää negaa vaikka olisitkin raskaana jos jää alle viitearvojen. Kun kaikilla hcg nousee eri tavalla eli uskoisin että olet raskaana. Niin selkeä haamu on! :)

Eli se on mahdollista <3
Mä jo mietin että jos on jotain pahasti vialla kun ei näkynyt veressä mitään ja nyt kuitenkin ihan selvä haamu. Äsken katsoin kuivia testejä niin toi pc haamu on muuttunut punaiseksi. Toki testiaika meni jo ja aina on mahdollista että on kemiallinen... Huih kuinka jännää! Kävin ostamassa digin ja teen sen maanantaina :)

Kyllä se täysin mahdollista on että olet raskaana, uskon itse että olet koska noin selkeä haamu :) Varovaisesti onnea ja tarrasukkia pienelle mukaan ! :Heartpink

Voikohan turvotus olla yksi oire näin aikaisessa vaiheessa? Mulla ei ole koskaan käynyt näin mutta tänään eivät farkut menneet jalkaan. :pLisäksi alavatsa tuntemuksia on.

Edellisestä kierrosta on tosiaan 2 vuotta melkein, joten en yhtään muista millaista oli ennen tädin saapumista!

Tiputaankohan lujaa ja korkealta :nailbiting:

Miitu kp 32/?, dpo 5.

Mullakin on jostain syystä turvotus - kihlasormus on mulle aina löysä ja välillä jopa tippuu sormesta, tänä aamuna en meinannut saada sitä irti sormesta.. :D

Mua turvotti ainakin alkuraskaudessa ihan kauheesti :confused: Siis nimeomaan ilmaa oli vatsassa aivan kauheasti.

Tervetuloa taas uudet! :) Mennään ihan samoissa Danoninan kanssa. :) Meitä onkin sitten useampi testaaja loppiaisen jälkeen. Yhtään tätiä ei huolita sitten visiitille! :happy:

Onnea Ameliah! Mäkin uskon sun plussaan. Vahvistumisia! :)

Mulla tulee aina kierron loppupuolella hurja turvotus! Joistain housuista ei voi pitää nappiakaan kiinni :wideyed: Sitten menkkojen mentyä turvotuskin laskee ja pystyy taas pitämään normaalisti housuja :grin

Ajattelin tähän kiertoon ottaa uudeksi poppakonstiksi greippimehun kokeiluun. Kävin ostamassa godmorgonin verigreippitäysmehua, joka on mun mielestä oikeasti hyvääkin. Sitä kun muistais nyt lasillisen päivässä juoda ovikseen asti, toivotaan että sillä ois vaikutusta limoihin! Minähän en koskaan ole sitä kananmunalimaa itseltäni bongannut, eikä limat ole mitenkään hirveän runsaat muutenkaan ovisaikaan, jospa auttais siihen :rolleyes:

Villisilmä, Voi siis olla että mullakin tietäisi menkkoja.. Saatan muistaa hämärästi että oli samaa vaivaa ennen kuukautisia. Hmm..

Toivottavasti greippimehusta olisi hyötyä! Lupaathan raportoida? Ennen bongailin oviksen hyvinkin limoista mutta nyt synnytyksen jälkeen en ole kyllä huomannut.. Joten apuja siihenkin tarvitsis. :)

Alanpas seuraamaan tätä ketjua :)
Itselläkin jäi marraskuussa menkat välistä mutta edelleen kolmannenkin testin jälkeen negaa näyttää.. Alkaa siis toivo hiipumaan..:sad001 mutta ensi vuonna taas toivoa paremmasta testionnesta.. :)

Lykkyä tykö kaikille vuoteen 2017! :cat:

Onnea plussanneille!!

Mulla on ainakin turvotus alkanut "heti" mamma vaatteisiin oon kummassakin raskaudessa siirtynyt vk5. Jotenkin oon sen mallinen, että se kaikki tulee heti ulospäin. Keskivaiheen jälkeen maha ei sit enää kasvakkaan. Oon aika hoikka, ni varmaan siks myös noi nesteet ja kaikenlainen turvotus näkyy heti. Aina kaikki veikkaa heti kaksosraskautta, mutta ei se sitä ole ;)

Onnittelut herttarouvalle :happy:

Varovaiset onnittelut myös Ameliah'lle. Kyllä minäkin ihan selvää punaista väriä testeissä näen :)

Pahoittelut ei-toivotuista menkoista ja tervetuloa uusille :)

Miitu: Turvotus voi hyvinkin olla oire. Mulla ainakin turvotus on ihan koko raskausajan ihan jäätävä. Jänskätystä vielä muutamia päiviä ja pääset testaamaan :happy:

Täällä on kp 29/ 25- ? ja dpo 13. Yksi nega testattu ja nyt oon töissä 4.1. asti ja vasta tuolloin 4. päivä pääsen testaamaan uudestaan, jos ei täti ole saapunut kyläilemään. Mitään oloja ei ole mihinkään suuntaan. Period Calendar näyttää jo "1 day late", mutta oletettu ovis oli pari päivää myöhemmin niin ei tässä nyt vielä myöhässä olla. Toivottavasti ei vaan kierto veny turhaan :wideyed: Nyt vähän ärsyttää, että en ottanut kotoa r-testiä mukaan. Olin varma, että menkat alkaa hyvissä ajoin.

Alotelkaahan naiset nyt kunnon plussa-aalto heti tähän alkuvuoteen niin päästään joukolla synnyttämään syyskuussa :grin Mullakin on pieni toivonripe niin kauan kunnes täti saapuu...

Oi onnea Herttarouva!!! :Heartpink

Ja tervetuloa uusille ja tsemppiä ihan kaikille!!! :love2

Oon nyt seuraillu sivusta, kun mies mainitsi etten tee enää mitään muuta, kuin ole puhelimella etsimässä Googlesta kaikkia mahdollisia alkuraskauteen liittyviä juttuja :angelic:

No mutta silloin haamuilin dpo 8 eteenpäin. Ei vahvistunut missään vaiheessa ja nyt menkat myöhässä! Tänään testit negaa. Eli kp 34/30.

Nännit kipeät ja turvottaa. Odottelen menkkoja alkavaksi piakkoin! Ja maanantaina uutta testiä, jos ei kuitenkaan ala.

Täällä on paljon oireita kaikille :) Toivotaan,että saadaan kunnon plussa-aalto tähän!

Voisiko joku lisätä mut listaan? :angelic: En oikein kännykkällä saa laitettua..Kata, yritys alkoi 11/2016 ja kolmatta yritetään.

Oma napa: Mulla dpo 5 (tai 6). Menkkamaisia kipuja mutta ei toivon mukaan menkkoja vielä viikkoon ainakaan.Eikä kyllä silloinkaan! Maha meni myös tänään sekaisin pariin otteeseen mutta se nyt voi johtua mistä vain. Nännejä pistelee niinkuin yleensäkin oviksen jälkeen..

Mitens uutta vuotta juhlitte?Meillä lapset
Kotona,kaveripariskunta tulee kylään mutta tietävät että yritetään eli juon vain yhden lasin skumppaa.En muuta :)

Takaisin