Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miitu, tulen kyllä raportoimaan mehukokeilut! :grin Muistelen, että joskus yrityksen alussa join yhdessä kierrossa satunnaisesti tuota greippimehua ja miehen mielestä ainakin oli paljon liukkaammat kelit kuin yleensä, että saas nähdä :grin

Miä join tässä kierrossa greippimehua ovikseen asti mut limat oli jopa vähäisemmät ku edellisessä kierrossa.Mut kyllä niitä silti oli :wink Eikös tohon "kuuriin" kuulu sitten punkkua pikkasen päivittäis kiinnittymiseen asti?:joyful: Eikös sen pitäisi lisätä kohdun verenkiertoa tms.

Mä mietin tota punkkua mutta en sit kuitenkaa uskaltanut kuuria aloittaa :D sitte kuitenki menkat tulee ja oisin voinu uutena vuotena juoda punkkua :D

Kata, Taitaa kuulua! Itse join muutamana iltana punaviiniä oviksen jälkeen

Miehen kanssa valettiin tinaa ja sinne kyllä ilmestyi sellainen siittiö, mies oli samaa mieltä. :hilarious: (Muutenkin lupaili turvaa, onnea ja rahaa tuleva vuosi että jääköön nähtäväksi :p)

Onnea Ameliah!

Mäki ostin greippimehua ja alottelin juomaan, nyt oottelen et r.testi näyttäs negaa ni pääsis tositoimiin. Aiemmin oli myös royal gelee, joka kyl antoi hyvin virtaa ja tasoitti kierron. Ni mietin ottasko senkin vai ottasko sit jos ei eka kierto km:n jälkeen tuota tulosta

Ameliah,onnea :Heartred Mahtavaa,että heti vuoden alkuun plussa!

Eilen join lasillisen punkkua.En uskalla tuota "kuuria" sen suuremmin jatkaa..

Nyt dpo 6..Päivät menee liian hitaasti!

Onnea plussista :)

Taidan liittyä tänne kuumeilemaan :) kaksi lasta ennestään, ja toisen jälkeen ei oo vielä menkkoja näkynyt.. eilen oli semmoset menkkajomot et aattelin hanojen jo aukeevan, mutta toistaseks ei mitään. R-testikin nega tänään. Eli ootellaan :)

Onnea ameliah <3 komea vuoden alotus

Mulla on ollut kaks aamua ihan järkky heikotus. Eilen tärisi kädet ja hyvä et jaksoin kävellä. En tiedä oonko syönyt oikeesti niin huonosti, että siitä vois johtua. Tänä aamuna olo oli sellanen, et käynkö oksentamassa vai en. Tuntuu että kohta tulee joku valeraskaus, kun niin paljon jännittää kaikki :D . Mulla oviksesta nyt viikko ja tuntuu kun mahassa jotain olis. Nippailee edelleen kohdun suunnilta. Pitää varmaan keksiä ens viikolle paljon ohjelmaa, että päivät menis nopeesti!

Takaisin