Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kata: täällä kärvistellään vielä kun testeihin piirtyy ihme hailuja. Odotellaan ja toivotaan että tuhru ei ylly tuosta vaan loppuu.. Huomenna pitäisi saada tietoon tuoreet kilpparituloksetkin, katsotaan että ovatko pysyneet kuosissa.

Taustalla täällä seurailen,ja plussista kaikille onnittelut! <3 voi, kumpa itsekin saisin siirtyä tuohon toiseen onnellisten joukkoon!

Kp:t ei oo mulla nyt hallussa,mut odotan suosiolla sinne kp 38 tietämille ennen seuraavaa testausta. Negan testasin siis jo viime pe päiväpissasta, sillon kyllä menkat ei ois ollu myöhässä edes sen oviksen mukaan,minkä oon lämmöistä muka paikantanut..
No,kärsivällisyyttä harjoittelen ja herkku ja karkkilakolla aloitettiin tää vuosi. Alan kunnolla laihduttamaan, jos tästä kierrosta ei plussaa tuu,ja siirryn sit vähä taka-alalle, nii saa mieli hengähtää tässä kovassa vauvakuumeessa..

Vähä oireita kyllä on, häpyluuta välillä kolottaa/särkee,lämmöt koholla edelleen ja menkkajomoakin on välillä...

Ameliah, Onnittelut syntymäpäiväsi johdosta! Voiko parempaa lahjaa ollakkaan kun digi jossa viikot vilkkuu :p

Helynä, Toivotaan että olisi ohitse ja kaikki tullut ulos kun kontrolli. Niin ja tietysti että antibiootit purreet tulehdukseen. :)

RouvaKettunen, Huono olen tähän vastaamaan kun itselläni ne näyttää mitä sattuu ja milloin sattuu, mutta jospa se ovis olisikin vielä tuloillaan, toivotaan näin. :wink

Kata, Sama dpo meillä! Mietin juuri itse malttaisinko odotella perjantaihin asti... :)

Ihanaa kun niin monella jännät paikat nyt loppuviikosta. Toivotaan oikein monta plussaa!!

Mulla laskurin keskiarvon mukaan pitäs keskiviikkona alkaa vuoto mut nää kierrot kun heittelee ni tuskin alkaa. Perjantaina tai viimeistään lauantaina testaan. Jotenkin on ton ovuloimattoman kierron jälkeen epäuskonen olo. :(

YRITTÄJÄT:

Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, yritys alkaa 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
Lumikello, tjottailua 10/2016, yritys alkaa 1/2017, toinen toiveissa
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Salo84, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Ameliah yritystä 11/2016, kolmas toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88 yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö yritystä, 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa&amp;lt;3, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
I L O N A, yritystä 11/16, kolmas toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx/yritystä 6/16
MayDay88 / esikoisen yritystä 7/16 / km/tuulimuna 11/16
kata_ yritystä 11/16, kolmas toiveissa

PLUSSANNEET:

Mandah, la 29.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 12.9

Lisäsin itseni listalle.

Miitu, muakin epäilyttää maltanko perjantaille odottaa :woot: Hauskaa, että ollaan samoilla dpo-päivillä! Pidän peukkuja, että plussaat :hello2

Jopas nää päivät menee nopeesti. Nyt kp 23 ja dpo 9. Milloin Kata_ ja Miitu meinasitte testata? Miä ajattelin vasta lauantaina jos ei perjantai iltana menkat jo ala niinkuin kuuluis. En uskalla ennen sitä. Täl hetkellä ei mitään kummempia oireita. Vähän tuntuu että hiukset rasvottuis äkkiemmin ja alkaa kiristää hermoja, mut se on tää viikko ennen menkkoja aina

4a49e1afc0e2de7f6304ac7461ff740b

Mun viivat salo84 :)

Olen sellainen himotestaaja että aloitan ehkä jo keskiviikkona dpo 9. Ja kunnon testi arsenaalilla varustauduttu tähän kiertoon. :hilarious: Jos sattuisikin niin että jotain haamua saisi näkyviin, olisi ihana seurata viivojen vahvistumisia.

Onkos täällä muita himotestaajia?

Nostan hattua teille jotka maltatte odottaa edes sinne kuukautisten alun tietämille! :joyful: Osaisipa sitä itsekin.

En miä kyllä oo yhtää varma jaksanko odottaa lauantaihin.Alun perin oli tarkotus testaa tänään, mutta ollaan reissussa ja jätin testin kotiin odottelee. Voi olla että testaan (ja petyn) jo keskiviikko aamuna dpo 11 ;)

Me ollaan kans koko viikko reissussa ja pakkohan se oli muutama testi mukaan ottaa ;) Tänään vasta dpo8.

Iiiik, Elisabet ja Babe, teidänkin testejä siis odotellaan! :happy:

Miitu mä oon niin pessimisti testaamisessa varsinkin kun yhtään hailuraakaan oo näkyny :D

Miulla on lähtenyt testaaminen nyt lapasesta..plussakierrossa maltoin odottaa myöhäisille dpo:ille mutta nyt testasin jo dpo8 ja pää sekoaa kun siinä jokin hailura ehkä näkyi:p Ensi kiertoon on kyllä pakko rauhoittua.

Hei vaan, siirryin myös tuolta raskaaksi 2016 ryhmästä. Täällä kierto venyy, nyt on kp35. Täytys varmaan mennä tutkituttaa mistä johtuu, kun ennen tota esikoista oli epäsäännölliset.

Voi lisätä minut myös listaan, jos joku muokkailee.
Alinah, yritystä 2/16. Toinen toiveissa.

Muokattu viimeksi:
Onnea kaikille plussanneille. En muista oonko kaikkia jo onnitellut :)

Ja tervetuloa uusille.

Täällä jännään teidän muiden testejä kun itsellä vielä pitkä tovi ennen kuin pääsen testailemaan. Tänään kp 13 ja ovistestissä edelleen vilkkunaama... tänään ollut tuntemuksia oikean munasarjan tienoilla eli eiköhän se ovis ole jo lähellä. Saa nähdä saanko testillä kiinni. Joka tapauksessa seuraavat päivät mennee talletellessa aina kun vaan pystyy ;)

Elisabet89, perjantaihin ajattelin malttaa.Mutta itseni tuntien tuhlaan jokusen noista kaapissa odottavista 8 raskaustestistä :smiley-angelic006 Eli himotestaajaksi ilmottaudun kanssa :angelic:

Jännää kun monella tosi samaan aikaan testiaikeita.Laittakaa kuvia sit viivoista,mikäs sen hienompaa kuin katsella viivalaseilla ja luoda samalla toivoa itselleen :wink

Tänään alkanut vihlomaan nivusia..On todella ei-raskautunut olo :meh:

Rouvakettunen;
Mulla ainaski ovistestit näyttää vuorotellen yhtä viivaa ja eri tummuisia hailuroita ja sit aivan puskista pamahtaa se plussa! :) Mulla ei siis vahvistu pikkuhiljaa. Toivotaan että se sullakin vielä sieltä ilmaantuu :) mulla on kans testailut taas alkanu. Eilen ihan vaa yks viiva ja tänään hailura. Plussaa odotan torstaille :P

Takaisin