Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea salo84! :)

Täällä yk2, kp20, dpo 5. Tai jotain sinnepäin. Jännä viikko edessäpäin, tällä viikolla saattaisi plussa näkyä jos kyytiläinen on matkassa. :) Oireita ei oo muita kuin tavallista korkeampi aamulämpö ja satunnaiset jomotukset alavatsalla. Toiveikas ja odottavainen mieli. :)

Onko muita tällä viikolla testaavia? :)

Onnellista uutta vuotta kaikille, toivottavasti mahdollisimman moni saa Suomi 100 v. -juhlavuosivauvan. :)

I L O N A

Salo, selkeä plussa :Heartred

Täällä on hieman epätietoisuutta ilmassa. Viimeksi tänä aamuna ihme hailura testiin mutta en luota noihin OneSteppeihin yhtään. Täytyy hakea apteekista kunnon testi ja katsoa sen jälkeen tilanne. Menossa siis pp11, luomukierto alkionsiirtojen välissä joten mahdollisuudet plussaan todella ohuet:hilarious: Nyt tosin ensimmäinen kerta kahteen vuoteen kun luomusti testiin tulee yhtään mitään elonmerkkiä eli sekavat tunnelmat.

YRITTÄJÄT:

Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, yritys alkaa 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
Lumikello, tjottailua 10/2016, yritys alkaa 1/2017, toinen toiveissa
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Salo84, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Ameliah yritystä 11/2016, kolmas toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88 yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö yritystä, 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa<3, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
I L O N A, yritystä 11/16, kolmas toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx/yritystä 6/16
MayDay88 / esikoisen yritystä 7/16 / km/tuulimuna 11/16

PLUSSANNEET:

Mandah, la 29.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 12.9

Jälleen kuskailin vaan listaa tänne mukana ettei eksy menneisyyteen. ;)

Salo, Onnea oikein hirmusti, plussahan tuo! :) ♡

Rive, meinaatko säästää uuden testin aamuvirtsalle vai teetkö jo tänään? peukut pystysaä että luomukiertotärppi ois! :)

Onnea Salo84! Paljon tarrasukkia matkaan! [emoji173]

Täällä pitäisi tädin tulla keskiviikkona, toivottavasti jää tulematta. Menkkaoireita ei ole yhen yhtäkään, vaikka yleensä on kaikki mahdolliset. En silti jaksa uskoa plussaan, kun ei myöskään raskautumiseen viittaavia oireita ole. Ensimmäinen kierto, kun vehnis&greippi käytössä, joten voihan se olla, että jo ne muuttavat tuntemuksia.

En yhtään tiedä, Janniliini:hilarious: Taidan ostaa nyt kunnolla niitä testejä niin voisi tehdä jo tänäänkin ja malttaa pidättää kauemmin kuin sen eilisen tunnin verran :shifty:

Plussatuulia ketjuun!!!!:dummy1::dummy:

Rouvakettusen kuulumisia aloin miettimään, joko ovis häämöttää ja inssiin matka käy? :)

Onnea ja tarrasukkia matkaan Salo :):Heartpink Testithän on erilaisia eikä viivojen tummuutta kait kannata liikaa tuijotella, eri testeillä tulee hyvinkin eriväirisiä viivoja vaikka olis tukevasti raskaana :)

Onnea Salo!! :happy:
Hienot viivat!

Itse tein aamulla 30v synttäreiden kunniaksi digin ja kai se pitää alkaa uskoa että raskaana ollaan kun se testissä lukee selvällä suomen kielellä :p viikkoja 1-2, eli osuisi oviksen kanssa yksiin.
La menkoista 7.9 mutta oviksesta laskettuna joku 12.9. Eli vuoden ikäero olisi tulossa jos kaikki menee hyvin :happy:

Tervetuloa Emmielle ja olen pahoillani kokemastasi. Kuulostaa hyvin samanlaiselle kun itselläni. Huomattiin 9+2 kehityksen pysähtyneen 9+0. Lääkkeellinen tyhjennys 22.12, josta nyt puolitoista viikkoa. Viime to todettiin istukkaa jääneen kohtuun ja aiheuttanut kohtutulehduksen jota hoidetaan nyt antibiootein ja kontrolli 12 päivä, jolloin sit nähdään täytyykö vielä kaapia. Toivon kyllä että istukka on silloin tullut itsestään ulos ja näkyy ovis ultrassa [emoji3]

Odottelua,odottelua..

Tsemppiä kaikille ja hyvää uutta vuotta!

Kiitos kaikille :Heartred Aikamoisessa onnenpöhnässä on tää aamupäivä kyllä mennyt.

Jee Ameliah! Mulla ois oviksesta laskettu LA 11.9. eli tosi samoissa mennään :happy:

Tarzan: Mullakaan ei oo ollu mitään oireita raskauteen eikä menkkojen alkamiseen. Lupaava oire tuo oireettomuus :happy:

Ihanaa, että niin moni on vielä tällä viikolla testaamassa :Heartred:Heartred Paljon plussatuulia puhkun kaikille :Heartred:Heartred

Mä testaan vielä kotona keskiviikkoiltana ja jos edelleen näyttää raskautta niin siirrän itseni raskautuneisiin. Pari päivää pysyn vielä yrittäjien listalla :)

Onnea salo84, rive ja Ameliah!!

Toisten hyvät uutiset antaa kyllä itsellekkin toivoa, josko se nyt tärppäis :) . Tänään kannoin puita ja tuntuu kyllä kehoa jännittäessä et jotain sielä on. Vaikkei sitä joka sekuntti ajattele ja muistuttele, ni sit kun nostaa jotain tai aivastaa, ni tuntuu tuola alhaalla repäsyjä ja paineen tunnetta. Paine itseasiassa alkaa tuntua kyllä jo kokoajan. Mulla näkyy raskaudet testeissä vasta kunnolla sitten menkkojen pois jäännin jälkeen, eli viikon verran sais viel odotella. Viikonloppuna meinaan kyl testin tehdä :P

Miitu, eihän ne aina suunnitelmat mene niinkuin aattelee, mutta toivotaanpa että pian tärppää. Just tuon takia mukava että saavat sitten eri tavalla seuraa toisistaan kuin jos olisi isompi ikäero.:)

Paljon paljon onnea Salo!:)

Onnea Salo ja ameliah, ihania viivoja!

Emmiellellä kurja kohtalo, pikaista plussaa!!

Tsempitykset testailijoille ja jännääjille!

Mä tuskailen ovulaatiotikkujen kanssa, eilinen oli melko vahva viiva, tänään hailura. Ei ovisoireita! Aina ennen viiva on selvästi vahvistunut eikä näin et on haaleempi. Mites muilla ovistikut on käyttäytynyt? Tänään kp 11, kierto ollut sen 25 päivää, joten ihmettelen siis onko kierto nyt pidempi vai missasinko lh-huipun! Olin itse ajatellut et huomenna olis ollut inseminaatiopäivä, mut ei näillä viivoilla... Huoh!

Onnea salo84:Heartpink

Lupaavia oireita monella!Toivotaan paljon plussia lisää.

Itse testailen perjantaina jos menkat ei ala. Nyt dpo 7. Oireita ei kummempia.Vatsassa pientä kipua/nippailuja. Nännejä nipistelee mutta niin tekee myös ennen menkkoja.Eilen rintoja koski sivuilta ja se on uusi "oire" mulle. Ja olisko vähän tarkempi tuo mun nenäni,haistan ihme hajuja.Mutta voi johtua siitä,että flunssa alkaa parantua :happy112

Takaisin