Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ImageUploadedByVau Foorumi1494057511.208051.jpg

Hmmm, no ehkä tällee vähän.. mutts tosi vähän. Voi olla viivanpaikkakin, koska mami :D

Vielä ois 15miu rfsu puikko.
Polttelis tuhlata se jo.. mutta ei taida olla järkee. Huomis aamuna ehkä ?

Jos ei menkat tuu maanantaina ni ainaki kasa testejä postilaatikkoon .. x)

Mulla oli kauhee kuuma koko yön ja ramppasin pissalla ja juoda lotkotin kans. Viimeisen kerran kävin kai neljältä. Sit aamupissa oli aika vaaleaa ja siitä tuli tosi hailu viiva. Ajattelin et koitan sen tokan kans, tunnin vartosin ennenku pissasin kuppii. Jostain oon kuullu et juotu neste on parissa tunnissa jo pissassa, joten siks vain tunti panttausta. Ja se pissa olikin erittäin tummaa. Väri varmaan kertoo pissan vahvuuden, ja tässä tulos: kaksi ylempää on siitä aamupissasta olevat Mukaherkkä ja pc. Alin on tokasta pissasta raskauskeiun liuska sillä tunnin pidätyksellä. Ja eri kuvassa tokasta pissasta mamin puikon kanssa.
Vähän ihmetyttää kun laskurin mukaan mulla olis viikot vasta 3+4 :O
Luulen et se on se pissan väri eli vahvuus mikä vaikuttaa!

Liitteet

• IMG_6406.JPG
    IMG_6406.JPG
    967.1 KB · Katsottu: 228
  • IMG_6404.JPG
    IMG_6404.JPG
    823 KB · Katsottu: 218
Kyllä mä näen esikkoaetsimässä ja Lumella viivat!

Unicornillakin joku haamu kyllä.

Mut tarviiko sen olla toka pissa, kunhan vaan varmistaa ettei juo paljoa niin uskoisin et se tuntikin riittää. Ja tietty jos se pissa on ihan vaaleaa ni ei kannata tikkua uittaa :/ mun on ainakin tunninpäöstä väkisin tirautettu lirtti erittäin tummaa :P

Mut tarviiko sen olla toka pissa, kunhan vaan varmistaa ettei juo paljoa niin uskoisin et se tuntikin riittää. Ja tietty jos se pissa on ihan vaaleaa ni ei kannata tikkua uittaa :/ mun on ainakin tunninpäöstä väkisin tirautettu lirtti erittäin tummaa :P

Ehkä voisin yrittää mut aika epätodennäköistä että jotain tulisi 25miu liuskaan kun 6.5 herkkyyden noin surkea :( ja kuitenkin dpo13 ja kp30-30/33

Jääkukka sait kyllä uskomattomat viivat! :Heartred
Älkää muut vielä masentuko! Tänään tehtiin ensin taas se One Stepin mukamas herkempi testi... Kumpikin tihrusti ja vähän näkyi jotain punaista. Mutta kyllä se niin tulkinnanvaraista oli etten siinä kohtaa uskonut mitään.
Toinen oli sitten Clearbluen 25mlU/ml ja siitähän se riemu repes! Alta minuutissa jo sinersi plussa ihan tihrustamatta! Niissä testeissä on kyllä uskomattomia eroja :eek:
Nyt sitä ei tiedä miten päin olisi... :happy093 varmaan totaalinen sekoaminen vielä tulossa!
DSC_6231~2.JPG
_20170506_092740.JPG

Kyllä mäkin edelleen näen viivaa Lume ja Esikkoaetsimässä testeissä. Mäkin liputan väkisin tiristetyn päiväpissan puolesta. :) jos teillä vaan nousee hitaasti hormonit? Siinä tapauksessa olkaa onnellisia... minulla nousi tosi nopeasti, rv3+2 sain jo digiin 2-3vko ja tässä sitten kärvistellään 24/7 pahoinvoinnin kanssa. Nyt rv6+2 enkä osaa lähtee mihinkään tästä ketjusta kun täällä on niin jännät paikat. :) Jääkukalla selkeä plussa, onnea! Onnea myös muille plussanneille jos joku on mennyt mulla ohi.

Jääkukka sait kyllä uskomattomat viivat! :Heartred
Älkää muut vielä masentuko! Tänään tehtiin ensin taas se One Stepin mukamas herkempi testi... Kumpikin tihrusti ja vähän näkyi jotain punaista. Mutta kyllä se niin tulkinnanvaraista oli etten siinä kohtaa uskonut mitään.
Toinen oli sitten Clearbluen 25mlU/ml ja siitähän se riemu repes! Alta minuutissa jo sinersi plussa ihan tihrustamatta! Niissä testeissä on kyllä uskomattomia eroja :eek:
Nyt sitä ei tiedä miten päin olisi... :happy093 varmaan totaalinen sekoaminen vielä tulossa! View attachment 55186 View attachment 55187

Onnea <3

Harmi kun ei ole enää ku kaks 25miu testiä. Ja fr tosiaan loppu kaapista sekä kaupasta :( joten ei tässä jää mahdollisuudeksi kuin odottaa ja odottaa... maanantaihin. Yritän tiristää sen pissin kohta ja kokeilla vielä pc llä mut uskon et ihan yhtä nega sieltä tulee.

Mut onks kellään tietoa et jos kyseessä tosiaan kemiallinen laskeeko se hormoni noin hitaasti 48h aikana ?

Joo, kyllä mää haamun nään, mutta enemmän tää vuoto nyt vähän mietityttää.. :(
ImageUploadedByVau Foorumi1494060681.971984.jpg

Takaisin