Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä heitin jo ne kaikki roskiin :D ja päivän toinen menny jo pönttöön !
Mut kuvat on tallella
Mä en nyt haluis että sä masennut liikaa oon varma että sä plussaat!!
Kyllä mä näen esikkoaetsimässä ja Lumella viivat!
Unicornillakin joku haamu kyllä.
Mut tarviiko sen olla toka pissa, kunhan vaan varmistaa ettei juo paljoa niin uskoisin et se tuntikin riittää. Ja tietty jos se pissa on ihan vaaleaa ni ei kannata tikkua uittaa :/ mun on ainakin tunninpäöstä väkisin tirautettu lirtti erittäin tummaa :P
Jääkukka sait kyllä uskomattomat viivat!
Älkää muut vielä masentuko! Tänään tehtiin ensin taas se One Stepin mukamas herkempi testi... Kumpikin tihrusti ja vähän näkyi jotain punaista. Mutta kyllä se niin tulkinnanvaraista oli etten siinä kohtaa uskonut mitään.
Toinen oli sitten Clearbluen 25mlU/ml ja siitähän se riemu repes! Alta minuutissa jo sinersi plussa ihan tihrustamatta! Niissä testeissä on kyllä uskomattomia eroja
Nyt sitä ei tiedä miten päin olisi... varmaan totaalinen sekoaminen vielä tulossa! View attachment 55186 View attachment 55187
Kyllä mä näen esikkoaetsimässä ja Lumella viivat!
Unicornillakin joku haamu kyllä.
Mut tarviiko sen olla toka pissa, kunhan vaan varmistaa ettei juo paljoa niin uskoisin et se tuntikin riittää. Ja tietty jos se pissa on ihan vaaleaa ni ei kannata tikkua uittaa :/ mun on ainakin tunninpäöstä väkisin tirautettu lirtti erittäin tummaa :P