Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä vielä negatiivi yllä edelleen uusin
ImageUploadedByVau Foorumi1494050692.738596.jpg

Lume mä nään sun jokasessa testissä viivan! Ja samoon esikkoaestimässä!
Mä sain itekkin dpo 13 hailakan haamun joka vahvistui vasta testiajan jälkeen kuivuttuaan.
Testiajalla oli niin haalea et melkein jo säikähdin et nega! Toivoa on<3 joulukuisissa juuri yksi oli käynyt varhaisultrassa, piti olla kai viikolla 8+ mutta olikin 12+, oli siis saanut maaliskuussa valemenkat! Teillä niin vahvat viivat että kyllä ne siitä vahvistuu :) nyt kädet ja varoaat ristissä toivon kaikille viivojen vahvistumista <3

En tiedä minkä verran vaikuttaa se pissin olemus. Kun dpo11 testasin oli rakossa melkein 9h kun nyt kävin yöllä vielä puol1 vessassa ja puol2 juomassa ja puol8 tein testin. Ei tää kyllä ratkaissu suuntaan eikä toiseen tänään. Huoh....

Unicornilla näkyy edelleen jotain hailuraa :)

Nyt mä osaan selittää. Toissapäiväinen viiva on kuin terävällä mustekynällä piirretty kapea ja ohut. Tarkka.

Tän päivän on kuin pensselillä piirretty vähän leveämpi,

Tässähän kävi nyt niin, että tämä mahdollinen pillerivahinko laukaisi vauvakuumeen ihan kunnolla. Miehen kanssa päätettiin, että vaikka vauvaa ei vahingosta tulisikaan aletaan yrittämään ihan kunnolla ja jätetään pillerit veks. Se ois sitten kolmannen yritystä seuraavasta kierrosta alkaen. Nyt lapset 5v ja 6v. Ovatkin jo puhuneet aikaisemmin, että haluaisivat äitille vauvan mahaan. Esikoisen kohdalla tärppäsi yk 3 ja kakkosesta yk2. Sää nähdä, kuinka käy.

Mä taidan jäädä odottamaan tätiä nyt. Viivan pitäis olla jo tummempi paljon tummempi kuin toissapäivänä. Eiköhän se kemiallinen ollut taas.. kipuja ja Vuotoa odotellessa. :(

Tässähän kävi nyt niin, että tämä mahdollinen pillerivahinko laukaisi vauvakuumeen ihan kunnolla. Miehen kanssa päätettiin, että vaikka vauvaa ei vahingosta tulisikaan aletaan yrittämään ihan kunnolla ja jätetään pillerit veks. Se ois sitten kolmannen yritystä seuraavasta kierrosta alkaen. Nyt lapset 5v ja 6v. Ovatkin jo puhuneet aikaisemmin, että haluaisivat äitille vauvan mahaan. Esikoisen kohdalla tärppäsi yk 3 ja kakkosesta yk2. Sää nähdä, kuinka käy.

Meillä kävi tolleen ekan kanssa.. vahingossa unohtu muutama pilleri kriittisinä päivinä ja sit kun en tullutkaan raskaaksi niin petyttiin :P siitä alkoi ykkösen kuumeilu <3

Tsemppiä <3

Mutta joka tapauksessa ajattelin varata soittoajan meidän lääkärille kävin miten vain. Haluan kysyä tästä asiasta jos tää taas jää kemialliseksi. Ja pyydän verikoetta jos menkat ei ole alkanu maanantaina.

Takaisin