Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ensinnäkin pakko sanoa et tää testin viiva tummuu todella todella hitaasti. Et ei kyl ihan 3min mene niinku testiaika sanoo.

Mä voin sen verran kertoa omaa kokemusta että tässä raskaudessa plussasin jo 10päivää sitten ekan haamun mikä näytti juuri samalta kuin sun, ja tuli erittäin hitaasti tikulle. Eilen tein testin taas ja oli haaleampi viiva kun edellispäivänä, ja eilinen digi näytti 1-2 ja ehdein jo huolestua toden teolla. Mutta tänään, digi näytti 2-3. Pointti oli se, että sinuna en heittäisi ajatuksia vielä raskaudesta pois, kaikki me täällä nähdään kaksi viivaa. Sulla on vielä ihan hyvät mahdollisuudet, eihän sun hcg ole ehtinyt vielä nousemaan. Mullakin se on noussut hitaasti. Paljon tsemppiä ja me ollaan täällä kyllä tukena :)

Voi kökkö Lume :(
Mutta niinkun edellä sanottu, haamu näkyy ja ihmiset on erilaisia.. kokeile jotain toista testiä vielä? Vaikka niitä pc liuskoja joihin alkuun tuli haamuja, olisko ne vahvistunut? :) älä vielä toivoa menetä <3 niin kauan on toivoa kun täti on poissa.. teille kyllä jo sen pienokaisen suosisin!! <3 +++

Niin ja jossain oli puhetta että jollain viivat vahveni vasta päivän toisessa pisussa... :) aamupisussa illan juomisia yms , joten on "eilistä laimeampaa pissaa" paljon. :)

Mites esikkoaetsimässä ?

Täällä negaa kans :P

Unicorn kp27/28-30 dpo10

ImageUploadedByVau Foorumi1494049154.026366.jpg

Mä en olis ikinä ajatellut että laitan tänne testikuvia, mutta tein äsken ovulaatiotestin. Enkä mä kyllä nyt ymmärrä tuosta että onko vaiko eikö. Osaisko joku auttaa? Tarviiko tuon testiviivan olla tummempi kuin kontrolliviivan vai?

"Ei raskaana olevilla: alle 5 mIU/ml
Viikolla 3: 5 – 50 mIU/ml
Viikolla 4: 5 – 426 mIU/ml
Viikolla 5: 18 – 7 340 mIU/ml
Viikolla 6: 1 080 – 56 500 mIU/ml
Viikolla 7–8: 7 650 – 229 000 mIU/ml
Viikolla 9–12: 25 700 – 288 000 mIU/ml
Viikolla 13–16: 13 300 – 254,000 mIU/ml
Viikolla 17–24: 4 060 – 165 400 mIU/ml
Viikolla 25–40: 3 640 – 117 000 mIU/ml

Herkimmät raskaustestit tunnistavat 10 mIU/ml määrän hCG-hormonia veressä. Tuotteiden luvataan tunnistavan raskauden jo 4 päivää ennen kuukautisten pois jäämisen ensimmäistä päivää. On syytä muistaa, että kaikissa raskauksissa hCG-tasot eivät kuitenkaan ylitä 10 mIU/ml tasoa niin varhain."

Kyllä siinä jotain alkoi heti testiajan sisällä näkymään. Mutta todella haamuhan toi on ja tässä kohtaa voisi odottaa jo vähän enemmän. Tokikaan en tiedä, koska tarkalleen se ovulaatio oli, kun sitä en kiinni saanut.
Epäilen myös olisiko kemiallinen, kun tänään alkoi tota pyyhkimävuotoa.
Lisää testejä teen vaan, jos tää "vuoto" lakkaa.
Tässä vähän kuvia testistä:
ImageUploadedByVau Foorumi1494049594.587920.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1494049614.134551.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1494049626.440990.jpg

Lumen testeissä on mun silmään koko ajan näkynyt viiva. Pääsisitkö verikoetestiin?

Mä ymmärrän tuon epäuskon. Meidän ensimmäinen antoi odotuttaa itseään 7 vuotta. Seitsemän. Ja sitten ihan yhtäkkiä, täysin luomusti tulinkin raskaaksi. Epäusko oli ihan valtava vaikka raskaus todettiin ultrassa gynen vastaanotolla. Olin lopettanut testien teon jo kauan sitten ja pitkän (&epäsäännöllisen) kierron vuoksi en ollut hämilläni kun menkkoja ei kuulunut. Epäusko kulki mukana ihan raskauden loppuun saakka.

Takaisin