Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei, voisko se tosiaan olla?! Mietin että missä valossa ja missä asennossa otin kuvan :grin
Tää olis kyllä niin kovasti toivottu plussa että kova pettymys on edessä jos olikin joku maanantaikappale tuo testi..
Meinasin lähteä nyt hakemaan apteekista jonkun herkän ja hyvän testin huomisaamuksi, olisko kellään heittää mitään suosituksia?? Pitäiskö ottaa joku digi ettei tarttis ite tulkita viivoja?! :rolleyes:
Ja siis kiitos kaikille vastauksista ja onnitteluista! Ite en vaan osaa vielä luottaa yhteen testiin.. Mut ihanaa olis jos tää nyt vihdoin onnistuis ja tammikuisiin vielä pääsis!

Onnittelut plussista Lume, Jääkukka ja Lumonite. Kaikilla ihan selkeet tuplaviivat. Toivottavasti itselläkin olis pian. :)

Täällä taitaa ovis sittenkin tulla tässä kierrossa. Eilen tuli testiin aiempaa vahvempi viiva ja tänään ihan selkeä o+. :D Pitää hyödyntää illalla. ;)

Lumonito myös minä nään kaksi viivaa eli jätä suosiolla viinit pois ♡ :) tarrasukkia kaikille joilla on haaleat plussat ja paljon tsemppiä muille yrittäjille.

Olen oppinut kaverin kautta, että parhaiten onnistuu tärppi kun ei yrittämällä yritä vaan antaa luontoäidin tehdä se. Ja jos testejä pelkää tehdä niin varaa ajan verikokeeseen ni sieltä saa varman tuloksen ainakin. ♡

Mulla tuli jotenki semmonen fiilis et mulla Oli kemiallinen. Koska sillo ihan ekoihin 10miu liuskoihin tuli selkeä haamu mut sit seuraavana päivänä siihen ei tullu enää ollenkaan niin selkeää. Joten taidan jäädä kuitenkin odottamaan menkkoja :(

Lume: Nyt pessimistiset ajatukset pois,eilinen testi oli selvä. :Heartred Testaat huomenna niin saat varmasti selvemmän viivan!
Unicorn: Kyllä plussa siitä tulee varmasti. :finger:
Tosin myönnän et uitan tikun joka aamu.. :wacky: pakkomielle :cool:

Onnea lumonite :)

Ymmärrän Lume huolesi, mutta et pysty tekemään mitään asialle. Tai sitten pyydät ajan verikokeeseen niin selviää tulos varmasti.

Omaa napaa. Kuopus hyppäsi syliin niin, että polvi osui vatsaan. Nyt jostain heräsi huoli mitä jos? Hölmöä kun toistaiseksi ollut negaa. Nyt vatsaa aristaa ja alakerrassa kummia tuntemuksia. Oi tulisipa sunnuntai pian. En uskalla aiemmin pilata negalla päivää. Kp 30/25-26 yk 15

Jääkukka ja Lumonite, onnea plussista, kummallakin selkeästi näkyy! Tarrasukkia matkaan <3

ON: kp 28/33, dpo9. Vessassa pienellä sisätutkimuksella huomasin vanhanveristä vuotoa, ei ole pikkarinsuojaan asti tullut. Dpo 7 ja 8 vaaleanpunaista valkovuotoa jossa muutamia veriviiruja seassa, lisäksi eilen illalla aivan pikkuisen kirkasta verta. Mutta mikään ei ole suojaan asti tullut, hyvä jos pyyhkäistäessä edes paperiin. Tänään alkoi mahaan koskemaan, vähän semmosta nippailun tunnetta. Etovaa,täydenoloista tunnetta mahassa. Eilen ei tehnyt mieli syödä vaikka varmaan olin syömättä ollut ainakin 8-9h.. :eek: En tiiä.. Toivon niin kovasti että ois tärpänny <3 Mutta en halua liikaa kuunnella ja uskoa näitä "oireita", voivat olla mielenkin tuotetta :grin Uskon vasta kun on kaksi viivaa testissä (ja jos sittenkään :p:rolleyes:)

Huomenna jos testailisi, kumpi ois parempi:
CB Early detection VAI First Response?

Ääh mä tiedän etten voi asialla just nyt mitään. Enkä oikeastaan missään vaiheessa :( jotenkin on vaan semmonen sisäinen fiilis siitä että kemiallinen se oli. Aamullahan sen sitten näkee mutta tämä ajatus on nyt jotenkin päällimmäisenä :( vitsit kun ärsyttää ! Tuun sit raportoimaan aamulla miten kävi.

Marce: se pieni solupallo on siellä niin monen lihaksen ja vieläpä suoliston takana että ei ole mitään mahdollisuutta saada sitä ulkoapäin nuijimalla ulos. :)
Kyllähän mä sen tiedän, mutta heti iski suojelu vaisto vaikka todennäköisesti ei siellä mitään ole.

Kyllähän mä sen tiedän, mutta heti iski suojelu vaisto vaikka todennäköisesti ei siellä mitään ole.

Marce mulle kävi samalla tavalla kun koira hyppäs täysiä mahanpäälle joskus dpo8-9 paikkeilla et säikähdin ihan. Joten kaiketi luonnollinen reaktio :)

Sen verran haluaisin kysyä vielä et jos tää ois kemiallinen oisko se näkyny tossa testissä tosiaan dpo11 noin voimakkaasti vielä ?

Lume, elä stressaa, olette tehneet kaiken, mitä pystyy ja nyt on asiat korkeampien voimien käsissä. Ei pysty muuta kuin odottamaan, ja aikasi on liian arvokasta käytettäväksi turhaan murehtimiseen. Itse aikoinani jännitin rakastamani alan pääsykokeiden tuloksia älyttömästi (ei toki täydellisesti tähän vertaudu), kunnes päätin viettää odotusajan siinä uskossa, että pääsin sisään. Parempi edes ne päivät viettää onnellisena, jos huonoja uutisia tulee sitten, kamala isku se olisi joka tapauksessa. Mahdollisesti tulossa olevaa surua ei voi vähentää etukäteen murehtimalla. Ja tuo toimi, aika kului paljon nopeammin kuin edellisvuonna samassa tilanteessa.

Eli niin vaikeaa kuin se onkin, virittäydy ajatukseen, että kaikki sujuu hyvin ja toivotusti. Siihen kaikki merkitkin viittaavat. Jos jotenkin ihmeessä käykin huonosti, sitä ehtii aikanaan sitten surra - älä pilaa hyviä päiviä murehtimalla jotain, mitä ei ehkä koskaan tapahdu. Vietä rentouttava viikonloppu, tee kivoja asioita, jotka vievät ajatukset muualle. <3

Takaisin