Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vähän kädet tärisee. Tälläiset tänä aamuna, eiks oo vahvistunut? Kp24/25-27, dpo10.
En meinannut saada nukahdettua kun se etova olo velloi ja aamusta näemmä sama homma, apua :eek:
Jännä et toi herkkä on noinkin haalea kun 25miU testissä yhtä vahva viiva

Vaaaaau, onnea ;) <3

Hiiva iski eilen illalla.. ekaa kertaa esikoisen raskauden jälkeen. Raskausaika oli melkein pelkkää hiivaa. Menkkafinniä ei oikeassa leukaperässä, vaikka yleensä se siihen aina tulee. Etoi aamulla tosi paljon , eikä tehnyt mieli edes kahvia. Yöllä teki kamalasti mieli markkinalakuja.. meinasin jo herätä tilamaan verkkokaupasta x) maltoin mieleni!

Kehittelen näistäkin itselle jotain oiretta. Mutta en usko että taaskaan olis tärpännyt :(

Unicorn kp26/28-30 dpo9

Jääkukka: on selkeempi viiva kuin eilen. :Heartpink
Unicorn: meinaatko uittaa tänään?

Uitettu. En malttanu. Oisin toivonu jo jotain vahvistumista.. mutta eipä nää tästä oo muuttunut. Jos joka toinen pv hcg pitäs kaksinkertaistua ja dpo5 ollu samanlaista viivaa kun dpo9 , samanmerkkisessä testissä, ni on nää jotain viivanpaikkoja vaan. :| Kaiken jären mukaan pitäs olla jo vahvempi tänään kun dpo5. Mun mielestä vaan haalentuu/samanlainen viivanpaikka.

Dpo9
ImageUploadedByVau Foorumi1493960260.467016.jpg

Dpo5&6
ImageUploadedByVau Foorumi1493960289.186834.jpg

Jääkukka, kyllä mä tuon jo plussaksi laskisin :) varovaiset onnittelut!

Unicorn, vielä se ehtii tummua! Dpo 9 on vielä tosi aikaista. Mulla oli tässä plussauksessa dpo 13 vielä onestepin 10miu tooosi haalee.

Eiliseen viestiini jatkokysymys: ootteko käyneet yleensä yksityisellä gynellä vai jossain kunnallisen puolella? Mä en yhtään tiedä mihin tässä nyt alkais ottaa yhteyttä. Ja jos varaa ajan vaikka ykistyiselle niin ultrataanko siellä automaattisesti vai mitä tapahtuu, jos haluaa mennä selvittämään onko kaikki ok raskautta ajatellen? Mietin että jos on vaikka keltarauhasen vajaatoiminta tms.
Otetaankohan mut jo tässä vaiheessa yritystä (yk8) tosissaan siellä, vai sanotaanko että mene vielä 4 kuukaudeks kotiin yrittämään ja tulee turha käynti... Ja ku vasta lopetin sen imetyksen, niin jos vaan sanotaan että oota että hormonitoiminta tasaantuu, eikä tehdä mitään tutkimuksia. Ärsyttäs mennä gynelle, ja maksaa siitä kalliisti, jos ei sitten tehtäis mitään. Onko teillä muilla siis kokemuksia tän tyyppisistä tilanteista?:)

Täällä pissit liruteltu pönttöön jeee hyvä minä :) huoli silti vähän kasvaa siitä oliko testi kuitenkin viallinen. Ajattelin että jos sitten kuitenkin huomenna ottaa härkää sarvista ja tekee sen testin pois. Jos se on tummentunut niin sitten huoli pois ja jään odottamaan tätiä/ sen jäämistä pois. Mut jos ei niin sittenhän sen jo tietää. Pelottaa kyl tosi paljon että sieltä iskee päin kasvoja kirkas nega ja testi oli susi :)

Kolmas one-step jossa toi väri leveää tonne yläreunaan/alareunaan.. Onko nää kaikki ihan paskoja? Pitäiskö jo reklamoida? Onko muilla käynyt samoin?

Liitteet

• 1493962968526.jpg
    1493962968526.jpg
    22.8 KB · Katsottu: 167
Onnea jääkukka :)

Lume tsemppiä. Eihän noin moneen testiin tule viivaa ellei ole raskaana.

Toupie mulla ei ole sama tilanne, mutta kiertohäiriöihin hain apua yksityiseltä. Kunnallisessa ei hoideta kun on jo kaksi lasta. Yksityisellä kyseltiin taustoja ja ongelmasta. Ultrattiin ja keskusteltiin lisää. Sain mukaani kaksi reseptiä ja sillä tiellä ollaan vielä.

Kolmas one-step jossa toi väri leveää tonne yläreunaan/alareunaan.. Onko nää kaikki ihan paskoja? Pitäiskö jo reklamoida? Onko muilla käynyt samoin?

Mulla on aina levinnyt noin ja kuivuttuaan ne katoaa. Ei ainakaan oo mulla vaikuttanut lopputulokseen, plussa tuli vaikka tuollein levisikin alkuun..

Kiitos marce. Mua vaan sen takia ehkä epäilyttää kun en saanu liuskoihin mitään selvää. Mutta toisaalta jos ton testin herkkyys on 6.5 ja siihen saa heikon viivan niin ehkä sit 25miu testeissä ei mitään kunnollista pitäisi vielä näkyäkään. :) mutta kyllähän sitä miettii et miks sitten hcg nousee näin hitaasti, vai voiko se olla perinnöllistä. ?

Mä kans veikkaisin kiinnittymistä silloin Unicorn! Ja monella mun tutulla on näkynyt testissä vasta ihan menkkojen alla. Eiks sulla oo aika pitkä kierto kumminkin? Älä vielä hermostu, sähän lupasit tammikuisiin liittyä ja oireetkin kuullostaa hyvältä ;)

Lume se hormoni nousee ihmisillä eritahtiin, voi olla vasta silloin menkkapöivänä vahvempi, mutta siltikin haalea!

Eiliseen viestiini jatkokysymys: ootteko käyneet yleensä yksityisellä gynellä vai jossain kunnallisen puolella? Mä en yhtään tiedä mihin tässä nyt alkais ottaa yhteyttä. Ja jos varaa ajan vaikka ykistyiselle niin ultrataanko siellä automaattisesti vai mitä tapahtuu, jos haluaa mennä selvittämään onko kaikki ok raskautta ajatellen? Mietin että jos on vaikka keltarauhasen vajaatoiminta tms.
Otetaankohan mut jo tässä vaiheessa yritystä (yk8) tosissaan siellä, vai sanotaanko että mene vielä 4 kuukaudeks kotiin yrittämään ja tulee turha käynti... Ja ku vasta lopetin sen imetyksen, niin jos vaan sanotaan että oota että hormonitoiminta tasaantuu, eikä tehdä mitään tutkimuksia. Ärsyttäs mennä gynelle, ja maksaa siitä kalliisti, jos ei sitten tehtäis mitään. Onko teillä muilla siis kokemuksia tän tyyppisistä tilanteista?:)

Yksityiselle pääsee kyllä heti :) vaan kunnallisessa on se "vuosi yrittämistä"-rajana. Mä kävin kun oltiin tjottailtu 10kk esikoisen synnyttyä ja oli vasta virallisesti yk3 mutta esikoista yritettiin 4v, halusin käydä tsekkauttamassa tilanteen että jos oliskin joku helposti korjattava "vaiva". Ultras samalla reissulla heti. Kaikki oli kunnossa. Mutta mulla sen verran ylipainoa, että passitti kotiin laihduttamaan ja käski olla yhteydessä jos syksyyn mennessä ei oo tapahtunut tilanteessa muutosta :) sit katotaan jatkoa.

Huojensi tietää että rakenteellisesti kaikki kunnossa. Mutta ärsytti kun en kuitenkaan saanut apua vaan käskettiin laihduttaa. Vaikka ihan viisastahan se tietysti on :D mutta niin, koin että oli siitä hyötyä joka tapauksessa.. vaikka maksokin 200e :)

Takaisin