Lumonite ja jääkukka,Viivat näkyy onnea.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaahas olenkin ehkä laskenu väärin mun dpo:t..... ovis on ollu su-ma välisenä yönä. Joten nyt tänään ois dpo12-13. Ja tädin pitäisi tulla jo sunnuntaina..... hmmmm
Edit. Enpä olekaan :D
Ihana :D Noni, alkaa jo hormonit vaikuttaa kun siellä vaan sekoillaan! hahah! elä hätäile!!
hCG nousee eri ihmisillä eri tavalla, eikä sinun tilanteessasi ole vielä mitään outoa. :) (Sinulta taisi mennä ohi edellisen sivun viimeiseksi jäänyt viestini, lukaisepa vielä se. )Mut yks kysymys. Eikö se ole vähän huolestuttavaa jos dpo11 tulee noin haalea viiva 6.5 herkkyyden testiin ? Eikö sen pitäisi kuitenkin olla vahvempi jo noin herkässä testissä noilla päivillä ?
Lume, elä stressaa, olette tehneet kaiken, mitä pystyy ja nyt on asiat korkeampien voimien käsissä. Ei pysty muuta kuin odottamaan, ja aikasi on liian arvokasta käytettäväksi turhaan murehtimiseen. Itse aikoinani jännitin rakastamani alan pääsykokeiden tuloksia älyttömästi (ei toki täydellisesti tähän vertaudu), kunnes päätin viettää odotusajan siinä uskossa, että pääsin sisään. Parempi edes ne päivät viettää onnellisena, jos huonoja uutisia tulee sitten, kamala isku se olisi joka tapauksessa. Mahdollisesti tulossa olevaa surua ei voi vähentää etukäteen murehtimalla. Ja tuo toimi, aika kului paljon nopeammin kuin edellisvuonna samassa tilanteessa.
Eli niin vaikeaa kuin se onkin, virittäydy ajatukseen, että kaikki sujuu hyvin ja toivotusti. Siihen kaikki merkitkin viittaavat. Jos jotenkin ihmeessä käykin huonosti, sitä ehtii aikanaan sitten surra - älä pilaa hyviä päiviä murehtimalla jotain, mitä ei ehkä koskaan tapahdu. Vietä rentouttava viikonloppu, tee kivoja asioita, jotka vievät ajatukset muualle.
Otan osaa menetykseenne. Olikohan se 6-8 viikkoon asti vielä normaaliksi laskettava pituus ekalla kierrolla km:n jälkeen. Keholla kestää aikansa toipua ja hormoneilla tasoittua, eli ei syytä huolestua. Itselläni km:n jälkeinen kierto oli muutaman päivän pidempi kuin normi, minulla kyllä km jo 6+0 ja spontaanisti. Toki jos ovulaation ajankohta ei ole tiedossa, on vaikea sitten arpoa, ovatko menkat sitten uuden raskauden vuoksi myöhässä, tässä ei taida auttaa muut kuin kärsivällisyys ja ehkä maltillisesti tehdyt raskaustestit.Hei vaan kaikille, minäkin tulen tänne puolelle odottelemaan. Meillä todettiin kkm rv 8+3, lääkkeellinen tyhjennys ei toiminut ja piti tehdä kaavinta. Nyt on kaavinnasta 28pv eikä menkkoja näy. Kuinkahan pitkään niitä pitää odotella? Normi kierto mulla oli ennen raskautumista 28pv.
Ei enää paineita raskautumisen suhteen.. sain ilmoitettua työnantajalle että jään esikoisen kanssa kotiin niin kauan et hän on kolme ! vielä 2v aikaa tehdä toista ennenkun tarvii ressata töihinpaluuta :P ai että huojensi. :)