Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa taas
Mulla jatkunu tuhru/vähäinen vuoto nyt 4päivää,ei kyllä mitenkään oo menkat,yhtään hyytymään ei oo tullu.
Kävin tk,:ssa aamupäivällä ku omituista mahakipuja ja tuntuu ettei pääse jostain syystä vuotamaan.(jos nää menkat on)
Otettiin hcg,kohta puolin pitäs vastaus tulla.
Inhottaa ku en tiiä onko menkat,vai muu vuoto.
Kumminkin vauvaa halutaan kovasti.
Tuun sitte ilmoittaa miten käy.
Hirveesti Onnea Plussanneille:)
Ja meille negoille paljon tsemppiä ja kyllä Me vielä plussaa saadaan.
Mulle annettiin tiistaille lääkäri aika ja nyt vaadin jo päästä eteenpäin,saa kattoa mikä mättää,4 v.yritetty:(

Jaahas olenkin ehkä laskenu väärin mun dpo:t..... ovis on ollu su-ma välisenä yönä. Joten nyt tänään ois dpo12-13. Ja tädin pitäisi tulla jo sunnuntaina..... hmmmm

Edit. Enpä olekaan :D

Jaahas olenkin ehkä laskenu väärin mun dpo:t..... ovis on ollu su-ma välisenä yönä. Joten nyt tänään ois dpo12-13. Ja tädin pitäisi tulla jo sunnuntaina..... hmmmm

Edit. Enpä olekaan :D

Ihana :D Noni, alkaa jo hormonit vaikuttaa kun siellä vaan sekoillaan! ;) <3 hahah! <3 elä hätäile!!

Mut yks kysymys. Eikö se ole vähän huolestuttavaa jos dpo11 tulee noin haalea viiva 6.5 herkkyyden testiin ? Eikö sen pitäisi kuitenkin olla vahvempi jo noin herkässä testissä noilla päivillä ?

Hei vaan kaikille, minäkin tulen tänne puolelle odottelemaan. Meillä todettiin kkm rv 8+3, lääkkeellinen tyhjennys ei toiminut ja piti tehdä kaavinta. Nyt on kaavinnasta 28pv eikä menkkoja näy. Kuinkahan pitkään niitä pitää odotella? Normi kierto mulla oli ennen raskautumista 28pv.

Mut yks kysymys. Eikö se ole vähän huolestuttavaa jos dpo11 tulee noin haalea viiva 6.5 herkkyyden testiin ? Eikö sen pitäisi kuitenkin olla vahvempi jo noin herkässä testissä noilla päivillä ?
hCG nousee eri ihmisillä eri tavalla, eikä sinun tilanteessasi ole vielä mitään outoa. :) (Sinulta taisi mennä ohi edellisen sivun viimeiseksi jäänyt viestini, lukaisepa vielä se. <3 )

Onnea Jääkukka! Ihanat viivat!

Lumonite, näkyy näkyy, onnea!

Mangusti kirjoittelee kyllä suuria viisauksia, näin se pitäisi kaikkeen osata suhtautua.

Lume, älä murehdi, siitä ei tule muuten loppua ollenkaan. Kun olet yhdestä huolesta selvinnyt, seuraava odottaa nurkan takana, joten kannattaa lopettaa se murehtiminen heti alkuunsa. Keskity positiivisiin asioihin. Sä oot saanut siihen tikkuun toisen viivan! Se on tosi paljon parempi tilanne kuin jos et olisi!

Täällä dpo5 ja vakaa aikomus testata dpo11 suoraan plussa. :)

Lume, elä stressaa, olette tehneet kaiken, mitä pystyy ja nyt on asiat korkeampien voimien käsissä. Ei pysty muuta kuin odottamaan, ja aikasi on liian arvokasta käytettäväksi turhaan murehtimiseen. Itse aikoinani jännitin rakastamani alan pääsykokeiden tuloksia älyttömästi (ei toki täydellisesti tähän vertaudu), kunnes päätin viettää odotusajan siinä uskossa, että pääsin sisään. Parempi edes ne päivät viettää onnellisena, jos huonoja uutisia tulee sitten, kamala isku se olisi joka tapauksessa. Mahdollisesti tulossa olevaa surua ei voi vähentää etukäteen murehtimalla. Ja tuo toimi, aika kului paljon nopeammin kuin edellisvuonna samassa tilanteessa.

Eli niin vaikeaa kuin se onkin, virittäydy ajatukseen, että kaikki sujuu hyvin ja toivotusti. Siihen kaikki merkitkin viittaavat. Jos jotenkin ihmeessä käykin huonosti, sitä ehtii aikanaan sitten surra - älä pilaa hyviä päiviä murehtimalla jotain, mitä ei ehkä koskaan tapahdu. Vietä rentouttava viikonloppu, tee kivoja asioita, jotka vievät ajatukset muualle. <3

Tosiaan <3 mä olen aina jotenkin tämmönen turhia murehtiva ja stressaava, jos jotain tapahtuu esim 1kk päästä stressaan sitä jo nyt, pitäisi oppia teiltä kaikilta täältä foorumilta tota positiivisuutta vähän enemmän <3 ehkä tää myös jollain tavalla on sellainen puolustus mekanismi jollain tavalla ettei pety niin pahasti sitten. Kiitos kamalasti tää sai kyllä hymyn huulille <3

Hei vaan kaikille, minäkin tulen tänne puolelle odottelemaan. Meillä todettiin kkm rv 8+3, lääkkeellinen tyhjennys ei toiminut ja piti tehdä kaavinta. Nyt on kaavinnasta 28pv eikä menkkoja näy. Kuinkahan pitkään niitä pitää odotella? Normi kierto mulla oli ennen raskautumista 28pv.
Otan osaa menetykseenne. :( Olikohan se 6-8 viikkoon asti vielä normaaliksi laskettava pituus ekalla kierrolla km:n jälkeen. Keholla kestää aikansa toipua ja hormoneilla tasoittua, eli ei syytä huolestua. Itselläni km:n jälkeinen kierto oli muutaman päivän pidempi kuin normi, minulla kyllä km jo 6+0 ja spontaanisti. Toki jos ovulaation ajankohta ei ole tiedossa, on vaikea sitten arpoa, ovatko menkat sitten uuden raskauden vuoksi myöhässä, tässä ei taida auttaa muut kuin kärsivällisyys ja ehkä maltillisesti tehdyt raskaustestit.

Ei enää paineita raskautumisen suhteen.. sain ilmoitettua työnantajalle että jään esikoisen kanssa kotiin niin kauan et hän on kolme ! <3 vielä 2v aikaa tehdä toista ennenkun tarvii ressata töihinpaluuta :P ai että huojensi. <3 :)

Mä ilmoitin kans tänään mun hoitovapaat. Mut mä poltan mun kaikki lomat heti äitiysloman jälkeen, sit meen kerää ne takas ennen töihin paluuta tekemällä 20% :) Eli kuussa 2vuoroa niin saan sit takas ne lomat ja tekemällä sunnuntait saa vielä kivan lisän kodinhoidontukeen :) Mut töihin takas kun pienin on kolme. Ellei oo sitä neljättä siunaantunut <3

Kamomilla,Itellä oli kohtukuolema ja kaavinta 23rv niin silloin sanottiin että ihan normaalia on jos kuukautiset tulee kaavinnasta 6-8vk päästä.

Onpas ollu jänskää lukee tiistaista asti tätä jännitys näytelmää!!! :) <3

Ja plussia sadellu!! O N N E A Lume, Jääkukka, Esikkoaetsimässä ja Lumonite ! ! ! + muille plussanneille ! ! ! <3 <3 <3

Lume: Tuo viimeinen näyttää jo selvältä plussalta! Kyl se siitä viel vahvistuu! :) Rankkaa oottaa, mut malta! Keksi jotai mukavaa muuta puuhaa ja huomen sit testailet uusiks :) Aattelitko jommata digin? Sitä ois ainakii helppo lukee eikä jäis epäselväks ;) Itekkin sillo testasin vasta dpo12 sen todella hailakan haamun, mikä oli haaleempi ku siun.. Vahvistumisia!!! <3

Unicorn: uskon edelleen myös,et sieläkii pärähtää lähipäivänä kunnon plussa! Tsemppii ja malttia! <3 :)

- Milottiina rv 7+0 -

Milottiina en mä vielä ainakaan digiin tuhlaa. Kuitenkin ton testin herkkyys oli 6.5 ja 25miu ( eli normaalit ) testit ei näytä mitään niin uskalla. Tänään illasta ollu enemmän jotain alaselkä kipua / menkka polttelua. Myöskin vv tullu aika reippaasti välillä. Huomenna se on sit tuomiopäivä. En mä kyllä tiedä uskonko vaikka viiva olisi vahvempi kun en tavallisiin liuskoihin saa mitään. Eli hormonia todella vähän kropassa.

Lume mulla iski kans joku iltainen epätoivo, että viiva on liian haalea ja mahtaako se nyt huomenna olla yhtään vahvempi.. :banghead:
Mutta täällä on hyvin sanottu siitä, ettei sille kyllä itse mitään sit voi.. Meillä testataan huomenna yhdessä aamulla, niin on sit ainakin kahdet silmät niitä viivoja tiirailemassa :happy:
Tsemppiä huomiseen testaamiseen!!!

Takaisin