Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lume, huomenna aamulla jännätään yhdessä. Meillä olisi lasketut ajat vain päivien päässä toisistaan <3 pidän sormet ja varpaat ristissä, että aamulla meitä odottaa iloinen, pienen solurykelmän aiheuttama yllätys.
ImageUploadedByVau Foorumi1494006694.281478.jpg

Ostin apteekista tälläisen testin, herkkyys 10mIu/ml, joten ainakin pitäisi näkyä, jos on näkyäkseen.
Pelottaa!
Muoks. Laskin, että olen tässä kierrossa käyttänyt raskaustesteihin rahaa varmaan yli 40€, huhhuh!

Lume, huomenna aamulla jännätään yhdessä. Meillä olisi lasketut ajat vain päivien päässä toisistaan <3 pidän sormet ja varpaat ristissä, että aamulla meitä odottaa iloinen, pienen solurykelmän aiheuttama yllätys.
View attachment 55133

Ostin apteekista tälläisen testin, herkkyys 10mIu/ml, joten ainakin pitäisi näkyä, jos on näkyäkseen.
Pelottaa!

Ihana kun on niin monta testaajaa aamulla <3 muakin pelottaa todella paljon !

Meillä mies tietää jo tosta heikosta viivasta ja nähnyt sen. Tavallaan kun ollaan lapsettomuushoidoissa niin koen että tässä tilanteessa en voi "pimittää" mitään :)

Olin tänään mun vanhempien luona ja äiti leikisti löi mua vatsaan. Sanoin sille et Hui älä lyö tolla tavalla vitsillä takasin niin se sano "ei siellä mitään ole, ainakaan siinä kohdassa" siinä sitten pikkusiskon kanssa katsottiin toisiamme ( hänelle kerroin haileasta viivasta tänään kun tuli äitienpäivä lahjasta puhe ) sanoin ja painotin kyllä että voi mennä vielä kesken tai mennyt jo kesken.

Olen ulkona tältä kierrokselta, menkat alko niin että täällä tarvis jo jotain ämpäriä... mutta innolla mukana teidän testailuissa! Onnea matkaan!!

Ja jos jostain syystä viivoista on pulaa niin helmikuun kierroksellekin mahtuu ;)

Siis Lume tottakai täälläkin mies nähnyt jo tehdyt testit, mutta ei niistä olla vedetty vielä positiivista-tulosta. Ja tietää hän, että huomenna testaankin. Tarkoitin sitä, miltä tuntuu näyttää se kaksi selkeää viivaa siinä testissä ja että voi ääneen sanoa, että vauva on tulossa! :)

Pahoittelut mrs smith <3

Siis Lume tottakai täälläkin mies nähnyt jo tehdyt testit, mutta ei niistä olla vedetty vielä positiivista-tulosta. Ja tietää hän, että huomenna testaankin. Tarkoitin sitä, miltä tuntuu näyttää se kaksi selkeää viivaa siinä testissä ja että voi ääneen sanoa, että vauva on tulossa! :)

Pahoittelut mrs smith <3

Toivottavasti tulee tupla viivat <3

Uskon, että pelottaa ja jännittää, mutta olet niin monta testiä tehnyt ja me kaikki todistettu, että niissä on viivaa näkynyt! <3

Tänään mulla vähän alavatsaa kourassut menkkamaisesti, veristä vuotoa ei ole tullut yhtään.
Kp 28/28

Lume mullakin on menkkapolttoja ja valkkaria lorahtelee Ja se tuntuu tosi kuumalta. Sit ramppaan vessassa tarkistelemassa minkä väristä tulee :)

Minua huimas eilen yöllä kauheesti vaikka olin sängyssä kylellään. Illalla tuntu hiivan ensioireet ja aamulla alko kirvelemäön kunnolla. Viimeks esikoisen raskaus alko hiivalla :D koko päivä etonu ja ollu tosi kipee olo.En tiiä tekeekö noi gelee royalet sitten nää oireet vai johtuuko oikeesti jostain solurykelmästä :P toivotaan!! Normaaleja menkkoja edeltäviä oireita ei oo ollenkaan.. ma tai ti pitäs alkaa. La olis 15.1. Sopis kyllä hyvin!! :) <3
Jännittää.

Minua huimas eilen yöllä kauheesti vaikka olin sängyssä kylellään. Illalla tuntu hiivan ensioireet ja aamulla alko kirvelemäön kunnolla. Viimeks esikoisen raskaus alko hiivalla :D koko päivä etonu ja ollu tosi kipee olo.En tiiä tekeekö noi gelee royalet sitten nää oireet vai johtuuko oikeesti jostain solurykelmästä :P toivotaan!! Normaaleja menkkoja edeltäviä oireita ei oo ollenkaan.. ma tai ti pitäs alkaa. La olis 15.1. Sopis kyllä hyvin!! :) <3
Jännittää.

Testaatko Unicorn huomenna myös? <3
Meillä La olisi 12.1 :)

Takaisin