♡Unicorn♡
Asioista perillä oleva
Mut eihän mullakaan noissa 25miu liuskoissa ollu tummentunu ollenkaan päivä päivältä. Joten kyllä sulla vielä kerkee
Ai vaikka noi on 10miu :|
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mut eihän mullakaan noissa 25miu liuskoissa ollu tummentunu ollenkaan päivä päivältä. Joten kyllä sulla vielä kerkee
Mun vähän kutittelis tehdä tokasta pissistä vielä joku, olis mamin puikkoja ja liuskoja, ja pc:itä kaapissa, mikäs laitetaan
Ai vaikka noi on 10miu :|
Yksityiselle pääsee kyllä heti :) vaan kunnallisessa on se "vuosi yrittämistä"-rajana. Mä kävin kun oltiin tjottailtu 10kk esikoisen synnyttyä ja oli vasta virallisesti yk3 mutta esikoista yritettiin 4v, halusin käydä tsekkauttamassa tilanteen että jos oliskin joku helposti korjattava "vaiva". Ultras samalla reissulla heti. Kaikki oli kunnossa. Mutta mulla sen verran ylipainoa, että passitti kotiin laihduttamaan ja käski olla yhteydessä jos syksyyn mennessä ei oo tapahtunut tilanteessa muutosta :) sit katotaan jatkoa.
Huojensi tietää että rakenteellisesti kaikki kunnossa. Mutta ärsytti kun en kuitenkaan saanut apua vaan käskettiin laihduttaa. Vaikka ihan viisastahan se tietysti on :D mutta niin, koin että oli siitä hyötyä joka tapauksessa.. vaikka maksokin 200e :)
Tässä ne tokat märkänä ja kuivana pc& mamin puikko
Voi kiitos ihanat
Mä laskin 27 päivän kierron mukaan kunnen ollut ihan varma ovulaatiosta, sen mukaan nyt olis dpo10, mut mulla oli silloin sunnuntaina jo kipuja et vois ihan olla kyllä jo dpo12kin