Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yksityiselle pääsee kyllä heti :) vaan kunnallisessa on se "vuosi yrittämistä"-rajana. Mä kävin kun oltiin tjottailtu 10kk esikoisen synnyttyä ja oli vasta virallisesti yk3 mutta esikoista yritettiin 4v, halusin käydä tsekkauttamassa tilanteen että jos oliskin joku helposti korjattava "vaiva". Ultras samalla reissulla heti. Kaikki oli kunnossa. Mutta mulla sen verran ylipainoa, että passitti kotiin laihduttamaan ja käski olla yhteydessä jos syksyyn mennessä ei oo tapahtunut tilanteessa muutosta :) sit katotaan jatkoa.

Huojensi tietää että rakenteellisesti kaikki kunnossa. Mutta ärsytti kun en kuitenkaan saanut apua vaan käskettiin laihduttaa. Vaikka ihan viisastahan se tietysti on :D mutta niin, koin että oli siitä hyötyä joka tapauksessa.. vaikka maksokin 200e :)

Aiivan, okei, jotenkin aattelin että yksityiselläkin pitäisi olla se vuosi yritystä, hyvä tietää.:)

Lähinnä omalla kohdalla mietin, et jos sanoo vaan että ootella ku vasta imetyksen lopetin.:/ ja kuinkahan paljon tulee maksamaan, jos sitten joutuukin käymään vaikka pari kertaa ultrassa.:eek: Jos siis kerta on sen 200e. Pitää vielä miettiä mitä teen.:)

Tässä ne tokat märkänä ja kuivana :nailbiting::nailbiting::nailbiting: pc& mamin puikko

Liitteet

• IMG_6395.JPG
    IMG_6395.JPG
    454.3 KB · Katsottu: 222
  • IMG_6397.JPG
    IMG_6397.JPG
    465 KB · Katsottu: 223
toupie mä kävin yksityisellä ultrassa 9kk yrityksen jälkeen, lähinnä kovien menkkakipujen takia. Jo aikaa varatessa ilmoitin että haluan ultran :) Sain sitten lähetteen isompaan sairaalaan, kun epäili isoa kystaa, jota ei sit myöhemmin enää löytynyt.. Muutama kk myöhemmin lähdin näitä lapsettomuusasioita julkisen puolen kautta selvittelee.

Voi kiitos ihanat <3
Mä laskin 27 päivän kierron mukaan kunnen ollut ihan varma ovulaatiosta, sen mukaan nyt olis dpo10, mut mulla oli silloin sunnuntaina jo kipuja et vois ihan olla kyllä jo dpo12kin

Unicorn tässä on kaks ylintä dpo8, seuraavat kolme on dpo9, joista kaks ylempää aamupissasta ja kolmas tokasta pisusta. Sit neljä alinta tänään, joista ekat kaks aamupissasta ja kaksi alinta tokasta pissasta :grin

Liitteet

• IMG_6399.JPG
    IMG_6399.JPG
    555.3 KB · Katsottu: 204
Onks noi kaikki Jääkukka 10miu testejä ?

Voi että kun sais itsekin samanlaisia viivoja <3 :( tekis niin mieli sittenkin pissiä liuskaan mut en... huominen pelottaa. Varmaan puhdas nega iskee päin kasvoja

Heippa kaikille!

En tiedä muistaako täältä kukaan, mutta kirjoittelin viime vuonna pikkuisen tuolla Raskaaksi 2016 -ryhmässä. Pidin taukoa foorumilta kun ei tärppiä tullut, mutta nyt olen seuraillut tätä ketjua muutaman viikon ajan. Ei sitä heti uskalla kirjoittaa mitään :nailbiting:

Nyt kuitenkin päätin uskaltaa ja heti olisin tietenkin avun tarpeessa :grin
Olin ajatellu (vieläkin kyllä vähän), että tää kierto oli ihan turha ja alan odottaa seuraavan alkamista. En saanut ovista kiinni kun tällä kertaa tikutin "tosissani", joten päätin että varmaan ovuloimaton kierto. Testi on kuitenkin pakko tehdä kun viikonloppuna olis menoa... No, täällä sitten seurasin että testejä satelee, joten sorruin itsekin vaikka vasta huomenna piti.. :facepalm:
Testi nyt sit olikin tämmöinen...
Raskauskeijulta tilattu One Step, herkkyys sivujen mukaan 20mlU/ml. Kp 29/30-32, ovis mielestäni oli kp 17/18, mutta todistetusti en sitä saanut kiinni. Eli dpo olis 11 tai 12.
Mitäs on asiantuntijat mieltä, jääkö viinit huomenna juomatta? :angelic:

Liitteet

• _20170505_105721.JPG
    _20170505_105721.JPG
    466.4 KB · Katsottu: 223
Takaisin