Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No onhan toi Lume jo aika selkeä punertava ja ei se väri kyllä turhaan tule vaikka pelkkä viiva tuliskin :)

Mulla ei kyllä oo lämpö koholla, pikemminkin alilämmön puolella. Välillä paleltaa ja välillä iskee kauhea tuskahiki. Posket helottaa. Ja nyt illan ollut tosi huono olo, iski aaltona ekan kerran kaupassa ja vellonut tässä pitkin iltaa. Mä tuun kyllä niin korkeelta alas jos noi jää vaan viivanpaikoiksi :wacky:

Kyllähän tuo ovikselta kuulostaa. Ovis plussa noista ei tosiaan mikään ole mutta tuo vahvin voi olla oviksen jälkihöyryjä :grin Itsellä tosiaan ennen ovis plussaa edes edellisenä päivänä ei näy kuin yksi viiva. Plussa päivänä tasavahvat ja plussan jälkeen aikalailla samanlainen kuin nuo sun testit.

Jos vauva on tosiaan tervetullut niin tsemppiä jännäilyyn!

Näin mä itsekin ajattelin, että ne eiliset niitä jälkihöyryjä, kun selkeesti vielä näkyi testissä vaikka siis ei plussa, kun tehty mahdollisena ovis päivänä. Toissapäivänä aivan varmasti oisin bongannut vahvat viivat, kun silloin jo kivut ilmoitteli itsestään. Katsotaan kuinka käy. Koskakohan uskaltaisi testailla? Aikaisempien raskauksien kanssa dpo 10-11 tuli hailukat viivat. Pitää vielä odottaa ens viikonloppuun.
Ollaan tosiaan miehen kanssa juteltu, että jos kolmatta lasta vielä harkittaisiin jossain vaiheessa ja jos tästä raskaudun ihmeen kaupalla niin eipä tarvi enää miettiä

Ja Lumen viivalle vahvistumista, voi kun teillä (ja kaikilla muillakin) tärppäisi. Varsinkin tuon teidän pienen riidan jälkeen. Ajattele, jos se olisi juuri se kerta josta pieni sai alkunsa kun mies totesi että "ettei jää nyt tästä kiinni" :p

Me naurettiin yksi ilta yhdessä että jos tästä kierrosta tulee raskaaks ja se joskus kysyy että mistä saanu alkunsa ni sille voi sanoo että rakkaudella tehty :D :"D vaikka se kyseinen hetki oli kyllä rakkaudesta kaukana :D

Oon taustaillut teidän jänniä piinailuja, kun omassa kierrossa ei ole mitään kerrottavaa :grin

Pakko vaan kommentoida että Lume, viiva näkyy selkeesti! Vahvistumisia viivalle ja nyt nautit, saat olla hymy korvissa :happy:

Lume kyllä siellä haalea viiva näkyy! :) Toivon todella, että tää on teidän kierto <3

ON: Mulla tais just kiinnittyä kuulkaa asukas paikalleen! :D Oli niin erikoista kipua/nippailua. Jotenkin on niin vahva fiilis ollu muutenkin, että kyllä se tästä kierrosta tulee meillekin. Ens viikolla sit testailua! Harmi kun ei kerkee sunnuntaina varmistuun, kun on omat synttärit. Olis ollut paras lahja!

Dpo 5

Oi nipsuliini nyt paljon sitten piinapäiville +++++++ !

Kyllähän mä jo salaa rakentelen pilvilinnoja siitä että saisi äidille kirjoittaa korttiin "hyvää mummonpäivää" ja mummolle taas "hyvää isomummon päivää " Ai että <3 mulla ei kyllä ole yhtään pms olo... en tiedä ei kiukuta eikä ota pannuun :D :)

Oi nipsuliini nyt paljon sitten piinapäiville +++++++ !

Kyllähän mä jo salaa rakentelen pilvilinnoja siitä että saisi äidille kirjoittaa korttiin "hyvää mummonpäivää" ja mummolle taas "hyvää isomummon päivää " Ai että <3 mulla ei kyllä ole yhtään pms olo... en tiedä ei kiukuta eikä ota pannuun :D :)

Täälläkin puuttuu perinteiset pms masis-v*tutukset :D voiskohan olla?? :P

Edit. Eikä muuten oo vielä menkkafinniäkään tullu!! :o :o tsekkasin viime kierrosta ni dpo 7 naama kukki jo urakalla :D

Lume kyllä siellä haalea viiva näkyy! :) Toivon todella, että tää on teidän kierto <3

ON: Mulla tais just kiinnittyä kuulkaa asukas paikalleen! :D Oli niin erikoista kipua/nippailua. Jotenkin on niin vahva fiilis ollu muutenkin, että kyllä se tästä kierrosta tulee meillekin. Ens viikolla sit testailua! Harmi kun ei kerkee sunnuntaina varmistuun, kun on omat synttärit. Olis ollut paras lahja!

Dpo 5

Toivotaan!! <3
Mä en malttais olla testaamatta :D
Tsemppiä piinaan!! <3

Unicorn kyllä säkin vielä plussaat :) ;) <3

Mä oon itse silti epäluuloinen kun kyseessä kuitenkin herkkä testi. Voi olla että testaan vasta su tai ma aamuna uudestaan jos täti ei tule. Mä en ehkä kestä sitä jännitystä onko viiva sitten vahventunut vai ei. :D :) jos tää menee kesken mä kyllä tunnen sen. Helmikuussa oli se kemiallinen ja pirun kovat selkä
Poltot alko vuotoa edeltävänä iltana. Ja koski niin kovaa koko vuotopäivän että itkua tihrustin kotona. Lisäksi nosti vielä 37.8 kuumeen.

Tää olis mun ensimmäinen raskaus sekä mun vanhempien ensimmäinen lapsenlapsi ja mummon eka lapsenlapsenlapsi, todella toivon että kestää mukana <3

Ps. Jos googlettelin tänään lahjasolu hoito asioita kun olin ihan varma et meillä on yhteensopimattomuus ongelma :D

Ja lisään tissikipu alko tosiaan eilen mut on jotenkin erilaista. Laitoin sen jo eilen huomiolle mut ajattelin jos se on vaan niiden clomien syytä. Yleensä ne kipeytyvät päältä tosi kipeäksi, nyt ne on alta ja sivuilta, en oikein osaa selittää.

Joo, ei ne kyllä mitkään valemenkat ollu.. Oli pakko tehdä testi ja puhdas negahan se oli..
Ei se helmikuunhelmikään huonolta kuulosta, eipä tarttis järjestää, ku 2 synttärit vuodessa! :hilarious: ollaan miehen kanssa molemmat synnytty helmikuussa, joten sukulaiset voisi muistaa meitä lapsen synttäreiden ohessa. :wink

Lume, kyllähän siellä viivassa ihan punaista näkyy!:) varovaiset onnittelut ja toivon kovasti että siellä on pieni tarrannu kovasti kiinni ja teille nyt pienokainen pitkän yrityksen jälkeen annetaan!<3

Tsemppiä kaikille muillekin. Oon reissussa ja jääny lukeminenkin nyt vähemmälle. Sinänsä hyvä että tulee vähän taukoa näihin vauvajuttuihin.
Mulla kp1 ja taas parin päivän tiputtelulla alkoi, mitä ei ennen mulla ole ollut. Siis esim ennen ekaa raskautta ja nyt ollut muutaman kierron. Mietin että otan yhteyttä johonkin gynelle tai jonnekin, ku huolettaa että on vaikka joku hormonihäiriö ja siks ei tärppääkään. Vaikka "vasta" yk8. Vaan ois kiva tietää että onko silti kaikki ok, ku harmittaa jos vuoden yrittää ja sit vasta tulee ilmi joku helposti hoidettava juttu.

Yks juttu pisti eilen silmään kun ajoin kaupasta kotiin. Silmät kiilti, niissä on joku semmoinen outo ihan kuin joku lasipeite joka kiiltää kun katon itseäni peilistä. Voi olla ihan puppuakin kun ei tule katseltua itseään kovin usein :D

Lume, mulla silmät kiiltäneet aina kun oon ollu raskaana [emoji4]

Nyt vaan odotetaan lauantaita . +++++ ! Mies innostu ihan kun soitin sille, mut käskin vielä olemaan jalat maassa kun ei ole tätikään myöhässä. :)
Apua Lume, minulta lähtee kohta mopo käsistä innostuksen kanssa!! IHANAAAAAAAA! :hug003 nyt ihan hirmuisen vahvat tarrasukat pienelle matkaan ja kuiskaan varoen onnea!! :Heartred

Vähän kädet tärisee. Tälläiset tänä aamuna, eiks oo vahvistunut? Kp24/25-27, dpo10.
En meinannut saada nukahdettua kun se etova olo velloi ja aamusta näemmä sama homma, apua :eek:
Jännä et toi herkkä on noinkin haalea kun 25miU testissä yhtä vahva viiva

Liitteet

• IMG_6393.JPG
    IMG_6393.JPG
    508.1 KB · Katsottu: 222
Takaisin