Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
YRITTÄJÄT:

Herttarouva, tuulimuna 10/16, yk3, toinen toiveissa
Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, yritys alkaa 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
Lumikello, tjottailua 10/2016, yritys alkaa 1/2017, toinen toiveissa
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Salo84, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Ameliah yritystä 11/2016, kolmas toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88 yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö yritystä, 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa<3, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
I L O N A, yritystä 11/16, kolmas toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx/yritystä 6/16

PLUSSANNEET:

Mandah, la 29.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.

Onnea Herttarouva <3 hienosti vahvistuu!

Tervetuloa uudet :)

Mulla meni selkä alkuviikosta ja eilen oli pakko raahautua päivystykseen kun kivut oli niin kovat. Kipupiikit pakaraan ja jo alkoi helpottaa. Lääkärille sanoin etten tiedä olenko raskaana ja se sitten otti hcg:n ja negatiivinen se oli :( nyt sitten odotetaan menkkoja. Tänään kp30 ja dpo10. Alkaisi nyt pian ne menkat ettei olisi lomareissussa.

Pikkumyyxx lisätty:)

Tervetuloa uusille!:)

Mukavasti jo vahvistunut viiva Herttarouvalla.:)

Oho, Amelia, onpa ollut kova selkäkipu, mikä sen oikein on aiheuttanut?:/

Janniliini, hyvä että hcg lähteny hyvin laskuun. :)

Kiva että silkkitassu viimein pääsit uuteen kiertoon, ei tarvi enää stressata ja huomenna saa paremmalla fiiliksellä juhlistaa uutta vuotta:)
Greippimehu on kyllä jees, minustakin se vaikuttaa limoihin positiivisesti. Oon nyt tän kierron juonut. Ja nam, on se hyvääkin, varsinkin verigreippimehu:)

Paranemisia tiiamariia! Jospa flunssa menee pian ohi.

Mullakin kurkku kipee, vasta oli nuha.:/
Muuten ei kyllä mitään mainittavaa, ei tietoa onko ovis menny vai vasta tulossa. Tänään oudosti oli menkkamaista mahakipua ja alaselkäkipua, mistä lie johtunut.

Jemna: me saatiin rokotteet ennen joulua ja oon kantanut aamusta iltaan tuota reilut 8kg kiukkuista pientä miestä :) ihan se varmaan teki selän kipeäksi. Monta tuntia päivässä jumppapallolla hyppimistä ja olemattomat vatsalihakset..

Tein tänään päiväpissasta negan! :'( luulempa et tää kierto oli tässä,mut testaan ehkä aamulla vielä aamupissasta. Vai mitä luulette näyttäiskö jo päiväpissastaki jos oisin raskaana? Kp 26 ja dpo 14. Oireena kyllä kuume, vaikken tunne olevani sairaana.. :O

Mammanhaavex3, se on varmaan tosi yksilöllistä ja raskauskohtaistakin milloin näkyy. Milloin kiinnittynyt jne. Jos yhtään epäilyttää niin testiä vaan aamulla kehiin [emoji5].

Edellisistä raskauksista oon tehny testin vasta 8 + viikoilla, joten en yhtään tiiä millon mulla ois mahkuja näkyä. Mutta luulempa, et joko ovis onki ollu myöhemmin tai sit en oo raskaana :bored:

YRITTÄJÄT:

Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, yritys alkaa 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
Lumikello, tjottailua 10/2016, yritys alkaa 1/2017, toinen toiveissa
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Salo84, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Ameliah yritystä 11/2016, kolmas toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88 yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö yritystä, 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa&amp;lt;3, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
I L O N A, yritystä 11/16, kolmas toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx/yritystä 6/16

PLUSSANNEET:

Mandah, la 29.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 12.9

Meni syteen tai saveen, niin lisään itseni plussanneisiin.

Äh mä en ny tiedä koska se ovis oikeen on/oli ja tekeekö flunssa vaan tepposet. Ainakaan ei voi talletella vähään aikaan kun mieskin flunssan kourissa. Mutta siis kaiken perusteella aattelin sen olevan kp16, nyt on kp19 ja taas jotain valkovuotoa tms tulee ja alaselkä tosi kipeä. Mitä tää nyt on.

Tiiamariia, sulla on sitten sama tilanne kuin mulla. Mulla kp 14 enkä tiedä joko meni ku limat oli tosi runsaat ja nyt muutamaan päivään ei juuri mitään ja tänään taas illalla vähän runsastunut. Otappa tästä selvää, tikut tulee greippimehun lisäks ensi kiertoon jos ei tärppää!:D tai ehkä mä vielä yhden kierron maltan olla testaamatta ovista...:)

Tervetuloa Villisilmä! Pahoittelut menkoista.:/

Heippa. Täällä on kp 20 ja dpo 6(?) meneillään. Jatkuvaa oireiden kyttäystä ja oon jopa kirjottan niitä ylös tosi tarkast, jotta on sit mustaa valkosella todisteeks itselleni vainoharhaisuudestani ;)
Flunssa on vaivannu oviksesta saakka, mut niin sitä on ollu muullaki perheellä ja ilmeisesti melkein kaikilla muillaki, itellä vaan sattu alkaa heti seuraavana aamuna kun oli oletettu ovis ja pupusteltiinkin.
Lisäks on ollu näitä joka kuukaus tulevia alavatsa tuntemuksia, mutta yks mihin kiinnitin erityisest huomioo, nännit ei oo ainakaan vielä kipeytyny vaikka useinmiten oviksen jälkeen on tosi arat:) Ainaki jos oikein muistan.. Tarkottaako tää nyt jotain, vai eikö tarkota?

Moikka. Tulenpa minäkin tänne :) . Mulla lapset 10/10 ja 8/15. Nyt kolmas haaveissa. Imetin paljon ja pitkään, mikä piti menkat tiessään. Imetän kyllä edelleen, mut kierto on palautunut. Ollaan kokoajan oltu ilman ehkäsyä. Alkuun ei niin kovia toiveita ollut, mut viime kierrossa tuli keskenmeno ja siitä se sit lähti. Jotenkin kun hetken oli pieni mahdollisuus, ni huomasi, että kuinka paljon me molemmat toivotaan sitä lasta :) . Ton km jälkeen kierto vähän heitti ja piteni, mutta nyt taas palautunut. Viime ovis oli joulupäivänä, käytettiin se hyvin hyödyksi. Hyvin nippailee alavatsaa. Katsotaan ;) . Noin 9.1 pääsee testailemaan. Tsemppiä kaikille !!

Apua, torstaina otettu verikokeet ja silloin raskaustesti oli negatiivinen. Tänään tein testit kun on jotenkin huono olo ja oli tarkoitus juoda kuohuvaa ja nyt testissä on haamut? Toinen on sofin testi ja toinen pc. Pc:n viivassa näkyy ihan väriä. Onko mulla nyt syöpä??

Ameliah, tehtiinkö siitä verikokeesta vaan pikatesti? Se näyttää usein positiivista vasta kun menkat on kaks viikkoa myöhässä. Ja kyllä noissa testeissä haamut näkyy :)

44a56377afde5a44e92bfa2f8a1314c2

Tässä tän aamun tulos. Dpo10. Pc:n viiva vahvistunut [emoji5]. Mä jään nyt seurailemaan teidän plussauksia ja toivottavasti saan pysyvän paikan syyskuisista [emoji4]. Teitä ehtii vielä moni sinne mukaan [emoji4]

Takaisin