Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mää en uskalla noiden pc:n perusteella iloita yhtään, koska tosiaan vaan 5minuutin ajan luotettava tulos ja ohjeissa lukee, että negatiivinen tulos voi muuttua vääräksi positiiviseksi muutamien minuuttien kuluttua testausajan päättymisestä. Ihan pimeetä!

Mulla viiva vahvistui vasta kuivuttuaan! Onnea <3 mites viikkonäyttöinen digi? Teeppäs vielä yks!

Lume, paljon sulla lämmöt?
Mulla ennen ovista yleensä aina 36,4 millon vaan mittas. Nyt 36,9 :o
Mahaan sattunu koko päivän tosi oudosti..!! :o

Mielipiteitä ovulaatiosta

Olen tässä syönyt cerazette nimisiä pillereitä n.1,5kk. Yhdet menkat tullut välissä edellisestä vuodon alusta about 2,5vkoa. Nyt tällä viikolla havahduin, kun munasarjoja jomottaa aivan, kuin luomukierrossa ja kirkasta limaakin erittyi. Ajattelin, että ei tässä mitään kunhan nyt tuntuu vain. Sain siis pillerit nimenomaan tasoittamaan kivuliasta ovulaatiota ja kiertoa. Gyne kertoi näiden ehkäisevän myös ovulaation. Noh eilen sitten alkoi muutaman tunnin kipukohtaus vasemmalla munasarjojen kohdalla, aivan kuin luomukierrossa. Ja kun kipukohtaus meni ohi on munasarjaa jomotellut. Eilen menin hätäpäissä äkkiä ostamaan ovistestejä, jotka ei tietenkään enää ovulaation hetkellä ole enää yhtä vahvat viivat, mutta teimpäs kotona sitten sarjan eilen ja tänään eri aikoihin (tikut yllä eiliset ja alla olevat tänään otettu). Mitä mieltä olette eilen viivat suht vahvoja vielä ja tänään selkeesti hyvin hailakat. Siis mitä mieltä olette, luuletteko että näiden perusteella olisin ovuloinut? Lapsi on toki tervetullut, mutta ei suunniteltu. 2 lasta jo saattanut maailmaan. Ja vielä kirsikkana kakun päällä, harrastimme seksiä juuri ovulaatiota edeltävänä iltana.

Liitteet

• 20170504_154342.jpg
    20170504_154342.jpg
    594.7 KB · Katsottu: 153
Noista lämmöistä, nehän pysyy koholla oviksesta kuukautisiin saakka, oli sitten tärpännyt tai ei. Mulla ne laskee vasta ekana kunnon vuotopäivänä. Eli niistä ei oikeen voi kyllä mitään raskautta ennustaa ennenku testissäkin jo selvä plussa näkyy. Lämpöjä pitää käsittääkseni ylhäällä toimiva keltarauhanen.

Muokattu viimeksi:
Noista lämmöistä, nehän pysyy koholla oviksesta kuukautisiin saakka, oli sitten tärpännyt tai ei. Mulla ne laskee vasta ekana kunnon vuotopäivänä. Eli niistä ei oikeen voi kyllä mitään raskautta ennustaa ennenku testissäkin jo selvä plussa näkyy. Lämpöjä pitää käsittääkseni ylhäällä toimiva keltatauhanen.

Aijaa :) :P ei mulla yleensä oo oviksen jälkeenkään ollu "näin korkeella".. ilman että on ollu kipeenä. mutta ehkä vaan toivoin liikoja x) :P

Mielipiteitä ovulaatiosta

Olen tässä syönyt cerazette nimisiä pillereitä n.1,5kk. Yhdet menkat tullut välissä edellisestä vuodon alusta about 2,5vkoa. Nyt tällä viikolla havahduin, kun munasarjoja jomottaa aivan, kuin luomukierrossa ja kirkasta limaakin erittyi. Ajattelin, että ei tässä mitään kunhan nyt tuntuu vain. Sain siis pillerit nimenomaan tasoittamaan kivuliasta ovulaatiota ja kiertoa. Gyne kertoi näiden ehkäisevän myös ovulaation. Noh eilen sitten alkoi muutaman tunnin kipukohtaus vasemmalla munasarjojen kohdalla, aivan kuin luomukierrossa. Ja kun kipukohtaus meni ohi on munasarjaa jomotellut. Eilen menin hätäpäissä äkkiä ostamaan ovistestejä, jotka ei tietenkään enää ovulaation hetkellä ole enää yhtä vahvat viivat, mutta teimpäs kotona sitten sarjan eilen ja tänään eri aikoihin (tikut yllä eiliset ja alla olevat tänään otettu). Mitä mieltä olette eilen viivat suht vahvoja vielä ja tänään selkeesti hyvin hailakat. Siis mitä mieltä olette, luuletteko että näiden perusteella olisin ovuloinut? Lapsi on toki tervetullut, mutta ei suunniteltu. 2 lasta jo saattanut maailmaan. Ja vielä kirsikkana kakun päällä, harrastimme seksiä juuri ovulaatiota edeltävänä iltana.

Pompo, ei välttis estä ovulaatiota, minipillerit paskimmat mulla ainakin. Nim. Toka tuli niiden läpi ja nytkin mulla saatto olla ovulaatio ja oon jotain haamuja saanut testeihin. Mulla ton lääkkeen rinnakkaisvalmiste.

Lume, mullakaan ei ollu ollenkaan sitä "nyt ollaan raskaana oloa" :D ei oikeestaan vieläkään vaikka mennään jo 9+0 :D kai se tulee sitten kun masukin alkaa kasvamaan :o
Mut olo oli jotenki silti erilainen. Ehkä ennemminkin epäuskoinen että tuskimpa nyt taaskaan tärpännyt. Mut siellä masussa se pieni papunen on <3

Lume, mullakaan ei ollu ollenkaan sitä "nyt ollaan raskaana oloa" :D ei oikeestaan vieläkään vaikka mennään jo 9+0 :D kai se tulee sitten kun masukin alkaa kasvamaan :o
Mut olo oli jotenki silti erilainen. Ehkä ennemminkin epäuskoinen että tuskimpa nyt taaskaan tärpännyt. Mut siellä masussa se pieni papunen on <3

Oot onnekas Mimema :) mulla 7+4 ja pari viikkoo ollut et ruuat ei pysy sisällä ja oksennan vaa ne ulos. Lääkäri määräs pahoinvointilääkettä ni saadaan vähä kurii tota. :D plus rinnat kipeet kyl kans aivan järkyttävästi jo. Voisin luopuu oksettavast olost ilman muuta xD

Yks juttu pisti eilen silmään kun ajoin kaupasta kotiin. Silmät kiilti, niissä on joku semmoinen outo ihan kuin joku lasipeite joka kiiltää kun katon itseäni peilistä. Voi olla ihan puppuakin kun ei tule katseltua itseään kovin usein :D

Pompo, ei välttis estä ovulaatiota, minipillerit paskimmat mulla ainakin. Nim. Toka tuli niiden läpi ja nytkin mulla saatto olla ovulaatio ja oon jotain haamuja saanut testeihin. Mulla ton lääkkeen rinnakkaisvalmiste.

Joo nimenomaan kysyin lääkäriltä, että estääkö ovulaation, kun olen juuri sitä näistä keltarauhashormoni valmisteista kuullut ettei ole ihan pitäviä vaikka kuulemma just tän cerazzeten pitäisi sitä olla. No nyt sitten parin viikon päästä tietää, kuin kävi. Ja sekin vielä tukee tätä mun epäilyä ovulaatiosta, koska nyt on kuivaa kun saharassa, ei tuu mitään. Vähän kyllä nyt jännittää.

Joo nimenomaan kysyin lääkäriltä, että estääkö ovulaation, kun olen juuri sitä näistä keltarauhashormoni valmisteista kuullut ettei ole ihan pitäviä vaikka kuulemma just tän cerazzeten pitäisi sitä olla. No nyt sitten parin viikon päästä tietää, kuin kävi. Ja sekin vielä tukee tätä mun epäilyä ovulaatiosta, koska nyt on kuivaa kun saharassa, ei tuu mitään. Vähän kyllä nyt jännittää.

Joo, mulla oli reilu viikko sit sellaiset limat ja munasarjakivut et aivan takuulla oli ovis. Ja nyt sit vetänyt jotain olemattomia haamuja testiin. Tän päivän one-step aiheutti kyllä harmaita hiuksia. Se punaisen rantu kulki kaks kertaa siitä. Otin kuvatkin ja se jäi niin punaiseksi reunoista et tais olla viallinen :D

Takaisin