Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille <3 mä vaan toivon et la tai su aamuna se on vahvempi <3 mua vaan mietityttää vielä Se kun viiva on ohuempi kuin kontrolliviiva !

Se tarkoittaa että hcg:tä on vähemmän, mutta sitä ON! Ja vain raskaana olevilla on hcg:tä mitattava arvo :)

Toivotaan et la tai su aamuna se on vahvempi <3 mua pelottaa todella paljon ! Ei ole edes raskaana oleva olo mitenkään päin. Täältä jos tiputaan niin en kestä. :( <3

Toivotaan et la tai su aamuna se on vahvempi <3 mua pelottaa todella paljon ! Ei ole edes raskaana oleva olo mitenkään päin. Täältä jos tiputaan niin en kestä. :( <3

Onko tää eka kerta kun plussaat?

Koita jaksaa <3 hienoa, että olet jo näinkin pitkällä! Ajattele sitä mieluummin niin!!

Onko tää eka kerta kun plussaat?

Koita jaksaa <3 hienoa, että olet jo näinkin pitkällä! Ajattele sitä mieluummin niin!!

Me ollaan yritetty miehen kanssa 4 vuotta välillä vähemmän välillä enemmän, nyt vuoden alussa päätettiin lähteä uudestaan hoitoihin, eli kyllä tää on mun ensimmäinen kerta kun saan mitään edes näin vahvaa mihinkään testiin ! <3 mun mieskin sanoo et kulta me ollaan jo lähellä.

Nyt en testaa huomenna millään koska tulee vaan turhaa stressiä, odotan la tai su aamuun.

Minä en oikeasti omista niitä viivalaseja, mutta Lume sun testeissä mäkin nään viivaa! Ja samoin Esikkoaetsimässä sun testissä näen viivan! :)

on: Kolme viikkoa sitten itkin minäkin onnesta kun omia haamuviivoja tihrustin. Tänään itkin onnesta gynen penkissä kun ultrassa löytyi oikeassa paikassa, viikkoja (6+0) vastaava alkio, jonka sydän löi vahvasti. <3

Plussatuulia kaikille!

Me ollaan yritetty miehen kanssa 4 vuotta välillä vähemmän välillä enemmän, nyt vuoden alussa päätettiin lähteä uudestaan hoitoihin, eli kyllä tää on mun ensimmäinen kerta kun saan mitään edes näin vahvaa mihinkään testiin ! <3 mun mieskin sanoo et kulta me ollaan jo lähellä.

Nyt en testaa huomenna millään koska tulee vaan turhaa stressiä, odotan la tai su aamuun.

Hyvä!! Viisasta puhetta :) anna testit miehelle jemmaan ja aamulla ryntäät vessaan ja heti vaan pissat pönttöön :D ja sitten puuhaile jotain ihan muuta koko päivä :)

Todellakin, huomenna ei testejä ja raskaana kunnes toisin todistetaan. Kai se on uskottava :) te ootte kaikki niin arvokkaita olleet kyllä tän piinan ja ajanjakson ajan mitä olen täällä viihtynyt, kaikki se tuki mitä olette antaneet <3 nyt vaan jalat ja varpaat ristiin et lauantaina tai sunnuntaina kun teen testin uudestaan sinne piirtyy vielä vahvempi viiva ! <3 maanantaina pitäisi tädin tulla.

Lume, mä just tajusin et muistan sut jo Raskaaksi 2014 -ryhmästä. Mäkin oon lueskellu teidän juttuja ja tihrustellut testejä. Sulla on selkeä viiva siinä <3

Mä oon enemmän kirjoitellut tuonne Toinen haaveissa- ryhmään, mut huomenna taitaa täällä alkaa yk2. Meni ovis vähän ketuilleen kun en oo testaillut ja luulin et se olis ollu aiemmin kun ollut lyhyitä kiertoja ja nyt tää näyttäis olevan 32pv. Oireita ei oo mihinkään suuntaan, mut paksu kellertävä tuhru alkoi iltapäivällä. Noh, jos ei huomenna ala vuoto niin aamusta testaan.

Saaks vielä laittaa yhden ? Kuivuneena näkyy paljon paremmin jo.
ImageUploadedByVau Foorumi1493904453.678654.jpg

Diku,ota rennosti kyllä kaikki on hyvin.
Lume ja unicorn, näen viivan
Omaa:27dpo ei kuukautisia polilta sanoivat.Tiistaina hoidonsuunnitteluun jos ei ole menkat alkanut muutoin soitto foliultran varaukseen jos ennen ti alkaa menkat.

@Lume jopa minä joka en oo kovinkaan monissa kuvissa, missä muut on nähny sen plussan, nähnyt yhtään mitään, erotan tämän!:Heartred ihana juttu :Heartred

Postiss tuli testit. Maltanko oottqa huomiseen. Tänään dpo 9 :)

Takaisin