Kyllä siinä punanen viiva on Lume! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se tarkoittaa että hcg:tä on vähemmän, mutta sitä ON! Ja vain raskaana olevilla on hcg:tä mitattava arvo :)
Toivotaan et la tai su aamuna se on vahvempi mua pelottaa todella paljon ! Ei ole edes raskaana oleva olo mitenkään päin. Täältä jos tiputaan niin en kestä.
Onko tää eka kerta kun plussaat?
Koita jaksaa hienoa, että olet jo näinkin pitkällä! Ajattele sitä mieluummin niin!!
Me ollaan yritetty miehen kanssa 4 vuotta välillä vähemmän välillä enemmän, nyt vuoden alussa päätettiin lähteä uudestaan hoitoihin, eli kyllä tää on mun ensimmäinen kerta kun saan mitään edes näin vahvaa mihinkään testiin ! mun mieskin sanoo et kulta me ollaan jo lähellä.
Nyt en testaa huomenna millään koska tulee vaan turhaa stressiä, odotan la tai su aamuun.
Mä uskon kun muakin itkettää kun oon niin onnellinen sun puolesta! Paljon onnea!Oikeesti te ette usko miten mä itken täällä !
[ ATTACH=full]55037[/ATTACH]
Me ollaan yritetty miehen kanssa 4 vuotta välillä vähemmän välillä enemmän, nyt vuoden alussa päätettiin lähteä uudestaan hoitoihin, eli kyllä tää on mun ensimmäinen kerta kun saan mitään edes näin vahvaa mihinkään testiin ! mun mieskin sanoo et kulta me ollaan jo lähellä.
Nyt en testaa huomenna millään koska tulee vaan turhaa stressiä, odotan la tai su aamuun.