♡Unicorn♡
Asioista perillä oleva
http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/index.php?dpo=10
Tuolla aika paljon samoja testejä :)
Tuolla aika paljon samoja testejä :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yritän jaksaa odottaa sunnuntaihin. Ollaan menossa laivalle koko perhe niin tietää saako syödä ja juoda lasin viiniä. Ärsyttävää varsinkin kun tiistaina oli kirkuva nega. Ei jaksa millään odottaa miten käy. Ehkä jos edelleen menkat pysyy poissa ja täti myös niin varaan gynelle ajanMarce mulla ihan sama tilanne! Menkat nyt 3pv myöhässä, muutama tippa vuotoa päivässä, oksettaa ja vatsaan sattuu.... ja kaikki maailman testit näyttää negaa! "hauskaa" että ollaan samassa tilanteessa. Meinasitko millon testata taas?
??? Ei oo. Kontrolliviiva tuli, teit testin ohjeen mukaan ja aikarajoissa. Viiva on heikko koska hcg:tä on vasta vähän verenkierrossa. Kahden vuorokauden kuluttua hcg:n määrän pitäisi olla tuplaantunut eli viiva on vahvempi (huom tee siis saman herkkyyden testi uudelleen) .
Kyllä sä Lume nyt vaan oot raskaana :) Se on plussa se :)
Ennen ku tein testin, rukoilin ihan oikeasti rukoilin että siihen tulisi jotain. Ja sitten......
Tein testin ihan ohjeiden mukaan paitsi uitin sitä ehkä vähän kauemmin kuin 5sek, voiko vaikuttaa ?
Jos se ei ole lauantaina siitä vahvistunut... menee luotto kaikkiin testeihin
Tää viiva näkyy nyt jo paljon selvemmin ! Siis ei tartte tihrustaa ei ottaa kotelosta pois. Mitä ihmettä mä en kestä mä vaan pillitän täällä. Mä en voi uskoa et se on oikea viiva !
Tää viiva näkyy nyt jo paljon selvemmin ! Siis ei tartte tihrustaa ei ottaa kotelosta pois. Mitä ihmettä mä en kestä mä vaan pillitän täällä. Mä en voi uskoa et se on oikea viiva !
Lume mä en oo saanu ikinä viivanpaikkoja responsella näkymään negatiivissa mitenkää. Jos negatiivissakin noin selkeästi näkyy niin sanoisin jotta raskaana olet! Nyt vaan vahvistumista viivalle ja varovasti jo onnea