Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yritän saada sitä kuvaan mut en saa yy se näkyy silmällä aivan selvästi ja tuli mun mielestä melkein heti kun kastoin testin mut mä yritän ottaa teille kuvaa. Odottaa vähän aikaa :D

ImageUploadedByVau Foorumi1493895772.758767.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493895787.562136.jpg

Muokattuna

ImageUploadedByVau Foorumi1493895839.326339.jpg

Mut en tiedä onko siinä punaista. Se näkyy aivan selvästi omaan silmään mutta en mä
Tiedä. Ehkä siinä ei oo punasta... kaiketi. Onks muille tullu tähän tämmöisiä näin selviä viivanpaikkoja.?

Näkyyyy punasta!!!! Lume!! <3 näkyyyy!! Apua :o :o ihanaaaaaa! Se on plussa!!! Ei tartte ees tihrustaa!!!
Nyt vaan vahvistumaaan!! Puuuhpuuuuh +++++

Onks muut saanu tälläisä tähän samaan testiin testiajalla ?

En. Joskus sillon kun early detectioniin tuli haaleet siniswt voivat ni sain tohon silleen että ei näkyny ikkunasta mitää mutta valkosta ja valoo vasten vpunasta. Sillo oli kemiallinen

Toi on jo kunnon plussa siihe verrattuna!! <3

Mitä jos tääkii on virheellinen ? :(

Nyt ota se asenne että oot raskaskaana etkä mutehi turhia <3 tiiän että se on vaikeeta mutta jostain kuulin että plussaaminen onnistuu parhaiten kun "on vaan raskaana".. ei siis stressaa että onko vai eikö jne :)
Mä oon ihan varma että ylihuomenna toi on jo kirkuva! <3 :-*

Nyt ota se asenne että oot raskaskaana etkä mutehi turhia <3 tiiän että se on vaikeeta mutta jostain kuulin että plussaaminen onnistuu parhaiten kun "on vaan raskaana".. ei siis stressaa että onko vai eikö jne :)
Mä oon ihan varma että ylihuomenna toi on jo kirkuva! <3 :-*

Pitää kaiketi ajatella niin.... sitten.... ainaki on miehelle näytettävää kun tulee illalla töistä kotiin :D mä en vaan luota. Vaikka kun pissi lähti menemään testi aluetta pitkin näin jo silloin jotain. Mut jotenki tuntuu et tossa ei ole väriä. En mä
Tiedä :D

??? Ei oo. Kontrolliviiva tuli, teit testin ohjeen mukaan ja aikarajoissa. Viiva on heikko koska hcg:tä on vasta vähän verenkierrossa. Kahden vuorokauden kuluttua hcg:n määrän pitäisi olla tuplaantunut eli viiva on vahvempi (huom tee siis saman herkkyyden testi uudelleen) .

Takaisin