Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut negoista, mutta niin kauan kuin menkat pysyy poissa on toivoa.

Oma mysteeri tilanne jatkuu edelleen. Välillä onko kuin menkat alkaa, mutta muuten ei mitään. ÄLLÖVAROITUS valkovuotoa tulee taas vaihteeksi runsaammin. Kp 29/25-26.

Marce mulla ihan sama tilanne! Menkat nyt 3pv myöhässä, muutama tippa vuotoa päivässä, oksettaa ja vatsaan sattuu.... ja kaikki maailman testit näyttää negaa! :( "hauskaa" että ollaan samassa tilanteessa. Meinasitko millon testata taas?

Mulla on kp28-30/33 ja dpo11. Ei oo vielä posti tullu, käyn kurkkaa ennen 14.00. Jännä et mun kk kalenteri näyttää kierron pituudeksi 30 päivää vaikka ovis oli vasta kp16 eli jos luteelivaihe on 14vrk ni sit kierron pitäisi olla 31 päivää. Eli maanantaina oletan tädin tulevan. Mulla heräs tässä vaan semmonen pelko että jos meillä just miehen kanssa on yhteensopimattomuus ongelma. Vaikka mä tiedän et virallisesti tämä on yrityskierto 2 ni kyllä jos 4 vuotta välillä yrittänyt ja välillä tjottaillut eikä mitään ole tapahtunut :( mua niin ahdistaa välillä kun haluaisin meistä perheen.

Lume ajattele mieluummin niin että nyt yritätte kunnolla vähän aikaa ja jos ei ala tapahtua niin luontoäitiä voi avittaa monella eri tavoilla :) onneksi hedelmällisyyshoidot ovat kehittyneet huimasti viimeisen 20v aikana :) Mutt koittakaa nyt ensin ihan rauhassa klassisella tyylillä ;)

Lume ajattele mieluummin niin että nyt yritätte kunnolla vähän aikaa ja jos ei ala tapahtua niin luontoäitiä voi avittaa monella eri tavoilla :) onneksi hedelmällisyyshoidot ovat kehittyneet huimasti viimeisen 20v aikana :) Mutt koittakaa nyt ensin ihan rauhassa klassisella tyylillä ;)

Syksyllähän meillä alkaa sitten inssit. Hmmm pitkä aika on olla ja odottaa jotta jotain tapahtuisi, mieskään enää ole mikään nuori :(

Diku, mullakin viimeksi alkuraskauden aikana tuli kamala vatsanvääntö ja piti menna vessan lattialle makaamaan etten pyörtynyt. Ei se silti mitään tarkoittanut, terve tyttö syntyi.

Mutta täytyy nostaa hattua Lume että sä kaikesta huolimatta jaksat pitää toivoa yllä ja uskoa plussaan. Ite kun kolmatta yritettiin niin usko loppui kolmen vuoden kohdilla :/ oon ihan varma että tekin saatte sen plussan tavalla tai toisella, mieluummin pikemmin!

Äh, jotain sukkapuikkopistojakin tulee ja ne on mulla menkkaoire myös :nailbiting:

Takaisin