Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos toi mami oikeesti tekee mulle nyt temput niin :mad: mut musta tää on vahvempi ku kaikki muut viivat mitä oon saanut sillä negakiertoissa :woot: ja ku noi muutkin haamuaa, nekin mihin ei yleensä tuu mitään. Sit kumminki kohta alkaa tiputtelu tai jotain ja putoan korkealta :shifty:

Mä valotin sofin tikun ja ei näkynyt mitään. Valotin ensin ton o tikun, mut pakko sanoa et silmiin kävi aikalailla toi kännykän taskulamppuun tuijottaminen :D

Tästähän me puhuttiin? Selvä plussa
ec2ce9d37c98d42ba2cff951f747eba0

Mä lohdutan itseäni täällä suklaalla. En oikeastaan enää edes odota koko fr testiä kun tiedän et se on nega. Pyh pah haistatan kaikille testeille. :(

Kyllä mä niin oon hermoraunio näitten pelkojeni kanssa :grumpy: Aamulla kävin vessassa ja mahaa väänsi tosi kovin,meinas taju lähtee hiki tippui.Konttasin siitä sänkyyn ja oon siis ainan varma et on joko ulkoinen raskaus tai km.Maanantaina vasta ultraan. :cwm Järkihän tässä lähtee,siis loputkin..

Kyllä mä niin oon hermoraunio näitten pelkojeni kanssa :grumpy: Aamulla kävin vessassa ja mahaa väänsi tosi kovin,meinas taju lähtee hiki tippui.Konttasin siitä sänkyyn ja oon siis ainan varma et on joko ulkoinen raskaus tai km.Maanantaina vasta ultraan. :cwm Järkihän tässä lähtee,siis loputkin..

Mä uskon että pieni voi hyvin <3

Takaisin