Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
YRITTÄJÄT:

Herttarouva, tuulimuna 10/16, yk3, toinen toiveissa
Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, yritys alkaa 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
Lumikello, tjottailua 10/2016, yritys alkaa 1/2017, toinen toiveissa
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Salo84, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Ameliah yritystä 11/2016, kolmas toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88 yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö yritystä, 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa<3, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
I L O N A, yritystä 11/16, kolmas toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa

PLUSSANNEET:

Mandah, la 29.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.

Siirsin itseni nyt viimein plussanneisiin kun digiin tuli raskaana 3+. Ehkä mä uskon jo että raskaana ollaan, kunnes toisin todistetaan. :smiley-bounce022
Taustailen täällä kyllä koko ajan ahkerasti. :)

Kata, Tervetuloa! :happy: Minulla myös dpo 2, eli samoilla piinapäivillä mennään.

Naffa, Usko nyt vain! :p Onnea nyt vielä kerran ja tsempit alkuraskauteen.

Heippa! Mä tulen nyt alkuun ainakin seurailemaan. Meillä on esikoispoika syntynyt 6/16 ja täyttää pian 7kk :Heartred:)

En osaa sanoa onko tarkoitus tai edes oikein ajatusta vielä että ensi vuonna plussaisin, mutta olisihan se mahtavaa joten seurailen nyt alkuun ja katsotaan mitä keksitään :)

Plussatuulia kaikille valtavasti! :smiley-bounce013

Tervetuloa uusille [emoji4]. Täällä dpo7 eikä sitten oireen oiretta! Yleensä tässä kohtaa jo pms päällä. Vielä sekin ehtii. Se ei ole ollut mulla kyllä oire suuntaan eikä toiseen. Mulla oli ehkä pahin pms ikinä kun plussasin viimeksi [emoji3].

Täällä menossa pp5 tai 6..en ole ihan varma kun se oviksen ajankohta oli hieman häilyvä :grin Nippailua munasarjojen kohdalla ja valkovuotoa suht runsaasti. Aikaista on vielä yhtään millekään mutta saahan tässä haaveilla :p

Tervetuloa uusille, kivasti on jo kuumeilijoita tässä ketjussa!

Naffa, usko vaan et raskaana olet! Onnea, nauti tästä ajasta!

Monella on piinaviikot menossa, ainakin Herttarouva, miitu ja riveissä on ovikset ohittaneet, tsemppiä jännäilyyn!

Mä soitin eilen klinikalle ja käskivät hankkimaan ovistikkuja ja olemaan yhteydessä kun viivat vahvenee! Mun laskujen mukaan ovis sattuisi ma-ke, joten ensi viikon alussa sitten inseminaatioon, hui!

RouvaKettunen, Voi miten jänniä aikoja elelet! Kaikki peukut ja varpaat pystyssä. ♡

:welcome uusille taas! :) Mäkin oon samoissa Katan kanssa. Loppiaisen jälkeen on meillä jännät paikat. :)

Omaa napaa nopsasti: kp8 ja clear bluen kaksoishormonitesti näytti tänään vilkkunaamaa. Nyt mietin kannattaisko tänään jo koittaa talletella vai pitäisikö vielä odottaa lähemmäs ovulaatiota tai odottaa sitä ovulaatiohymiöö.. Toisaalta sehän voi sitten napsahtaa vaikka jo huomenna eli tuskin tän päivän talletukset menis hukkaan.. jos vaan poika antaa meille hetken rauhan :D

RouvaKettunen, jännät on sinullakin paikat, pidän peukut pystyssä :)

Tervetuloa uusille :happy: Mukavaa vauhtia kasvaa kuumeilijoiden lista :)

RouvaKettusella on todellakin jännät paikat! Hienoa, että inseminaatio odottaa jo ihan kulman takana :happy:

Sydänkäpynen: Tallettelemaan vaan! Vilkkunaamalla on jo hyvä aloittaa, että siellä on paljon siimahäntiä odottamassa :)

Täällä kp 26 ja dpo 9 ja menkat ei oo alkanut :grin Kaksi edellistä kiertoa on siis ollu 25 päivää ja ovuloimattomia. Näin viime yönä unta, että plussasin ihan kunnon leffaviivoilla :wideyed: Mahdollisuushan se on se pienikin mahdollisuus. Huomenna testaan ennen töihin lähtöä. Miten se vaan aina toiveikkuus nousee, vaikka tietää, että aika aikasin ovikseen nähden oli meillä talletukset. Vähän jänskättää vatsan pohjassa. Ja oireita ei ole minkäänlaisia.

Rouvakettuselle toivotan paljon onnea inssiin [emoji173]. Jospa sieltä sitten plussa napsahtaa [emoji4].
Sydänkäpynen hommiin vaan. Ei siitä haittaakaan ole [emoji3].
Salo84, toivottavasti uni oli enne ja huomenna näyttää plussaa [emoji173].
Täällä kolme päivää testaukseen...en kyllä tällä hetkellä usko plussaan. Tietysti kaikki on vielä mahdollista [emoji16]

Sydänkäpynen, Peitot heilumaan vaan! Onnea talletuksiin. :happy:

salo, Kaikki tsempit aamun testiin, toivottavasti saat ne kaksi viivaa! :) Oireettomuus voi olla hyvä merkki, kehittelin aina kaiken maailman raskausoireet, mutta plussakierrossa ei ollut oireen oiretta. :wink

Herttarouvalla myös jännät paikat! :nailbiting:

Ihan hirveästi plussatuulia!! :love7

-
Itse ajattelin testailla 7.1, dpo 12. Mutta saa nähdä maltanko odotella sinne asti.

Miitu kp 29/?, dpo 2.

Tästä tulikin tälläinen asia mieleen että luuletteko että uutena vuotena voisi nauttia lasillisen kuohuvaa hyvillä mielin? Jos vaikka nyt olisikin hedelmöitys tapahtunut.. (Esikoisesta olin viettänyt erittäin kostean reissun laivalla, muutama päivä ennen plussaa) Haluaisinkin kuulla millaisia ajatuksia teillä muilla on alkoholinkäytöstä yritysaikana. Käytän itse siis todella harvoin ja näin maalaisjärjellä ajateltuna tuskin lasillisesta haittaa on.

Miitu, esikoisen plussakierrossa mä otin lasin punkkua ovulaation jälkeen noin viikon verran.
Sitten taas tässä tuulimunassa kävi niin, että just kiinnittymisen aikaan otin buranaa ja join reilun lasin punkkua vitutukseen. Olim tehnyt testin ja näytti negaa. Seuraavana päivänä roskishaamu ja tuhruvuoto loppui. Mä jopa mietin aiheuttaneeni ite ton tuulimunan tolla buranalla ja punkulla [emoji46]. Eihän sitä voi tietää. Kyllä mä sen viikon verran uskaltaisin juoda, mutta sen jälkeen en enää itse aio. Varmasti tähän on mielipiteitä yhtä monta kun vastaajaa. Musta ei tainnut juuri apua olla [emoji3].

Mä olen yritysajan alkoholin käytöstä sitämieltä että jos et tiedä olevasi raskaana ja vaikka yritystä onkin ei juomatta tarvitse olla (esim. Uusivuosi yms.). Jotenkin ajattelen että miksi pitäisi yrittäessä jo elää niinkuin odottaisi? Mielikin pysyy paljon rennompana kun ei kokoaikaa ajattele että voiko nyt tehdä sitä ja tätä kun tahtoisi/yrittää tulla raskaaksi. Raskaana asia tietysti on ihan eri, mutta ennen kun tietää raskautuneensa niin en miettisi aivan liikaa :)
Kukin tietysti tavallaan ja eihän kaikki juo, toiset ei juo muutenkaan ikinä, mutta itse ajattelen asian näin :)

Kun ajattelee vaikkapa lapsia joita ei välttämättä ole ajateltu juuri siihen kohtaan ja ihmisiä kuitenkin tulee raskaaksi. Erittäinkin kosteidenkin iltojen jälkeen myös.

Jokainen tietää mikä itselle on parhaaksi ja millainen oma ajatusmaailma on. Niinkuin Herttarouva sanoi niin vastauksia on varmasti yhtäpaljon kun vastaajia :)

Miitu, tuskin lasillisesta haittaa on ennen plussausta. Esikoisen kanssa join ennen plussausta, kun ei uskottu, että tokasta kerrasta jo tärppää.
Toki olemassa on aivan ihastuttavia holittomiakin skumppia! Niillä menty jo viime uusivuosi sekä juhannus, niin miksikäs ei nytkin. :p

Tervetuloa uusille! :) mulla olis vähän sama alkoholitilanne tammikuussa. Meillä on työkaverin läksiäiset ja just samana viikonloppuna vois olla jo toivottavasti plussa (tai vaihtoehtosesti täti) mutta mites mä siellä juhlissa oon juomatta :o pakko testata ennen niitä mut miten mä selvitän et jos en juo? Muissa pippaloissa oon aiemmin juonut ennemmin reilusti kun vähän :D

Tervetuloa uusille!:)

Tsemppiä RouvaKettuselle inseminaatioon!
Salolle pidän peukkuja, toivottavasti saat huomenna plussan testiin!:) tuntuu että monesti tärppää just silloin kun vähiten odottaa. :)

Miitu, mä kyllä oon ottanut yritysaikana jonkin verran alkoholia ovulaation jälkeenkin. Just jonkun yhden saunalonkeron tai lasin-pari viiniä silloin tällöin. Oikeestaan samalla tavalla ajattelen tästä asiasta kuin vauvakuume edellä vastasi.:)

Itsellä tänään kp 12, ja en tiedä oliko ovis jo eilen. Kp 8 alkaen eiliseen asti runsaasti limoja, ja eilen vähän juilintaa mahassa ja nippailua oikealla puolella. Ja tänään ei limoja oikeestaan ollenkaan, aamulla ehkä tosi niukasti, joten vois päätellä että ohi on ovulaatio. Luin netistä et mahdollisella hedelmöittyneellä munasolulla jotenkin huonommat mahdollisuudet kiinnittyä jos ei ole tarpeeksi ehtinyt limakalvo paksuuntua jos ovis on aikaisin. :/ viime kierrossakin mietin et olikohan jo kp12 ovulaatio, mut en ole ihan varma kun oireet oli niin epämääräiset.
Miks sen pitää olla näin aikaisin, tuntuu että mahdollisuudet saada vauva huononi hirveesti, kun minusta mulla ollu aikaisemmin ovis joskus kp14-16:arghh:

Takaisin