Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ei vieläkään tätiä näy. Loppuviikosta teen testin taas jos ei siihen mennessä ole menkat alkaneet. Alkaa tuntua siltä että ehkä ne ei alakaan. Tissit helvetin kipeät ja ei menkkaoireita. Kp 42/30 Jos ei ala ensi viikon jälkeen ja ei testi näytä plussaa niin täytynee soitella terkkariin.

Oon innoissani ja jännityksissäni sun puolesta silkkitassu:smiley-bounce013 toivotaan että tulee plussa!

Minä oon taas niin raskaana kuin vaan voin olla. Yhtä paljon siis kuin joka kuukaus oviksen jälkeen. Ei pysty ajattelee muuta kun onnessaan vaan suunnittelee synnytys ja vauva juttuja. Sit kun menkat alkaa taas niin sit palaan hetkeks maan pinnalle ja alan miettii muitaki asioita. Yllättävän vähän se on harmittanu vaikka aikaa on nyt kulunu enemmän kuin kahen ekan lapsen kohdalla. Uus kierto kun on se uus mahdollisuus ja seksi tuntuu huippuhyvält aina kierron alkupuolella:wink

Toivotaan silkkitassu ettei tarvii terkkarille soitella kuin neuvolan merkeissä [emoji173]

Täällä dpo 5 Fertility Friendin mukaan, ovista en saanut kunnolla tikutettua. Lähes tasavahvoja viivoja näytti kyllä tuolle samalle päivälle. Tallettelut tehty joka päivä dpo -3 - 3 eli siitä ei jää ainakaan kiinni etteikö siimahäntiä ois oikeeseen aikaan liikkeellä. ;) Onko täällä muita joilla Fertility Friend käytössä? Itsellä on nyt vasta ensimmäistä kiertoa käytössä niin kiinnostais tietää miten muilla on oviksen ennustelut tuolla menny nappiin? :) Raskausoireita muka jo löytyy hiukkasen (tissit ekaa päivää tänään vähän kipeet, makeanhimo, kummalliset vihlasut alavatsalla, väsymys) ja muutenkin tosi vahva olo on että oon raskaana. Saas nähdä... Himotikuttelijana tein jo tänään ekan testin (erittäin herkkä) ja kuvittelen näkeväni siinä jotain eli luultavasti viivanpaikka. [emoji23] Jännät päivät edessä. Uutena vuotena tulossa vieraita ja kuohuvasta kieltäytyminen herättää varmasti kysymyksiä... Ellen sitten saa näyteltyä juomistani. [emoji3] Sitäkin jännitän miten sen saan hoidettua kun ei vielä haluttais kertoa. Kukaan lähipiirissä ei edes tiedä eikä varmasti arvaa että yritetään. Luulevat lapsiluvun olevan jo täynnä.

Muokattu viimeksi:
Ilona samoissa varmaan mennään. Täällä dpo5-7. Veikkaan vitosta. Mulla käytössä FF. Ainoastaan tässä kierrossa ollut epäselvää ovulaatiopäivän kanssa. FF muutti kuitenkin ovispäivän samaksi myöhemmin mitä itsekin ajattelin.
Mä en testaisi vasta kun dpo8 lähtien. Sekin voi olla ihan liian aikaista. Riippuu milloin solurykelmä kiinnittyy. Kuulemma yleinen noin viikko ovulaatiosta. Vaihtelua varmasti paljon. Mulla kiinnittynyt pari kertaa varmaan just tuossa 7-8 päivän tienoilla, koska silloin tullut kiinnittymisvuotoa ja siitä pari päivää niin testissä näkynyt haamu.
Täällä siis kuumeisena odotellaan vuotoa. Eihän sitä välttämättä joka raskaudessa tule mutta mutta...
Ilona hommaat itelles alkoholitonta skumppaa uudeksi vuodeksi [emoji4]. Ja testaat uuden vuoden aattona varmuudeksi jos ei ennen sitä näy [emoji4]. Mä koitan odotella sinne aattoon testausta, mutta saas nähdä [emoji3]

Joulupyhät on niin piiiiitkät että jotenkin eksyin tänne kun kipeän lapsen kanssa menee aika sisällä ja tulee aika paljon löhöttyä känny tai kirja kourassa :confused4 Ja ovis tulossa tai meneillään, vähän on vielä oireet hämyt ekassa oikeassa kierrossa kkm jälkeen. La-su tuli ovislimaa ja eilen kyllä hyödynnettiin vaikka huone vanhempien makkariin vieressä :laughing002 Mies totesi jälkeen että aikamoista ninjaseksiä... niin hiljaista :excited001 Tänään ole limoja tullutkaan joten mietin oliko se sitten siinä?!? Rinnat ei ole kipeytyneet kuten ennen raskautta ovulaatioiden jälkeen mutta eivät kipeytyneet ovulaatiossa tyhjennyksen jälkeenkään. Talleteltiin myös torstaina kotona joten ehkä me nyt jäädään odottamaan miten käy... Saa nähdä pitääkö paikkansa että olisi erityisen hedelmällinen km jälkeen. Toiveikas olo.

Kp 15 dpo?

Uusille kuumeilijoille tervetuloa! :)

Kuulostaa niin tutulta Elisabet, meilläkin mies on tulee jos tullakseen- periaatteella (molempien oli kyllä tarkoitus olla sillä periaatteella) ja mä lasken päiviä ja mietin vaan vauvajuttuja ja roikun täällä foorumilla. :D
Voi kun tosiaan jaksais vaan ottaa rennosti ja tjottailla itsekin.

Voi kun saisit plussan testiin Silkkitassu! Pidän peukkuja! Kyllä niin tuo tissien kipeys siihen viittais. Mulla jos tissit kipeytys niin voisin olla varma että oisin raskaana, kun ikinä ei muuten ole.

Toivotaan kunnon plussatuulia heti alkuvuodelle. Minä ajattelin huomenna käydä ostamassa uuden testin ja keskiviikkoaamuna testaisi.

YRITTÄJÄT:

Herttarouva, tuulimuna 10/16, yk3, toinen toiveissa
Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, yritys alkaa 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
Lumikello, tjottailua 10/2016, yritys alkaa 1/2017, toinen toiveissa
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Naffa, yritystä 4/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Salo84, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Ameliah yritystä 11/2016, kolmas toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88 yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö yritystä, 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa<3, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
I L O N A, yritystä 11/16, kolmas toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa

PLUSSANNEET:

Mandah, la 29.8.
Possumunkki la 28.8. (?)

Täälläkin siis yritys käynnissä 8/16 lähtien ja nykyään tulee lähes päivittäin täällä foorumilla pyörittyä vauvakuumeen myötä :grin esikoinen olisi enemmän kuin toivottu! Ovis tais tuntemusten mukaan olla viime viikon ke joten kohta saa alkaa taas testailemaan tärppiä.
Plussatuulia kaikille!:smiley-bounce012

Mullakin vuoto jo aika vähäistä, mutta soittelin tänään poliklinikalle kun olen kuumeessa. Voi toki olla sattumaakin, mutta käyn varmuuudeksi viemässä sinne virtsa- ja verinäytteet ja yritän saada aikaa yleislääkärille kun ei ne edes halua mua nähdä....

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista ja tsemppiä testauksiin, odotteluun ja piinailuun. Mäki taian käyä hakee tänään testin ja alan seuraamaan viivan haalistumista [emoji4]

Silkkitassu oletko oviksen saanut kiinni? vai voisko olla ovuloimaton kierto jonka takia sit venyy pitkäksi? toivotaan kuitenkin että plussa sieltä tulis! :)

Täällä dpo 5 Fertility Friendin mukaan, ovista en saanut kunnolla tikutettua. Lähes tasavahvoja viivoja näytti kyllä tuolle samalle päivälle. Tallettelut tehty joka päivä dpo -3 - 3 eli siitä ei jää ainakaan kiinni etteikö siimahäntiä ois oikeeseen aikaan liikkeellä. ;) Onko täällä muita joilla Fertility Friend käytössä? Itsellä on nyt vasta ensimmäistä kiertoa käytössä niin kiinnostais tietää miten muilla on oviksen ennustelut tuolla menny nappiin? :) Raskausoireita muka jo löytyy hiukkasen (tissit ekaa päivää tänään vähän kipeet, makeanhimo, kummalliset vihlasut alavatsalla, väsymys) ja muutenkin tosi vahva olo on että oon raskaana. Saas nähdä... Himotikuttelijana tein jo tänään ekan testin (erittäin herkkä) ja kuvittelen näkeväni siinä jotain eli luultavasti viivanpaikka. [emoji23] Jännät päivät edessä. Uutena vuotena tulossa vieraita ja kuohuvasta kieltäytyminen herättää varmasti kysymyksiä... Ellen sitten saa näyteltyä juomistani. [emoji3] Sitäkin jännitän miten sen saan hoidettua kun ei vielä haluttais kertoa. Kukaan lähipiirissä ei edes tiedä eikä varmasti arvaa että yritetään. Luulevat lapsiluvun olevan jo täynnä.

Tänään (dpo 5 tai 6, kai?) kp 18 keskenmenon ensimmäisestä vuotopäivästä laskettuna ja ovistesti positiivinen, testiviiva tummempi kuin kontrolliviiva! Onkohan mun ovulaatio sittenkin vasta nyt vai voiko ovulaatiotesti muka näyttää raskauden jo nyt? Eilen jo oli ovistesti tummentunut mutta tänään tosiaan ihan tumma. Tässä välissä viime viikkoisen lähes tasavahvan testin jälkeen ovistestit olleet tosi hailakoita... Tänään ollut paljon kiinnittymiseen viittaavia oireita mut onkohan ne sittenkin ovisoireita? Mutta mitäs ne viime viikkoiset ovisoireet sitten oli? Ja viime viikolla nousi lämmötkin oletetun oviksen jälkeen... On tämä kummallista ja jännää! :D

Ja tiedän kyllä ettei nuo viivojen tummuusasteet välttämättä kerro yhtään mitään mut kiva olis silti kuulla onko muilla ollut viikon sisään kahta ovisplussaa? :D Tai tosiaan ovistesti näyttänyt positiivista heti kiinnittymisen jälkeen?

Kuulostaa Ilona lupaavalle. En osaa kyl sanoa et kumpi kyseessä, mutta varmaan varmuuden vuoksi pistäsin simpat liikkeelle.
Oliko sinulla missä vaiheessa raskaustesti negatiivinen. En muista jos oli puhetta aiemmin [emoji17]

Mulla nyt 6 vuotopäivä keskenmenosta ja enää ei tuu paperiinkaan vessakäynnillä verta. Pidän sidettä vielä aamuun varmuuden vuoks ennenku heivaan mäkeen. Sit varmaan vois rueta ovista odottelemaan ja negaa raskaustestiin. Vois varmaan olettaa et ovis ois aika ajallaan ku kmvuotokin kesti vaan saman aikaa kun normaalit kuukautiset.

Helynä, r-testi näytti negaa jo viikon päästä km-vuodon alettua. Eli tosi pian. Mutta km tuli mulla tosi aikasilla viikoilla (tarkkaan en tiedä mutta luultavasti 4+ - 5+) joten siksi varmaan näytti suht. nopeesti negaa. Ja tosiaan ovis tuli keskenmenon jälkeen suunnilleen ajallaan, oli se nyt sitten viime- tai tällä viikolla. Mulla km-vuoto kesti n. viikon, josta alku- ja loppuviikon vaan tuhrutteli. Toivon sulle Helynä ensin pikaista negaa r-testiin ja sitten uudelleen pikaista plussaa! :)

Eilen varmuuden vuoksi talleteltu. ;) R-testi nega (tosin se tikun yläreuna punertui testiviivan kohdalta, toki heti innostuin tästäkin pienestä toivonkipinästä! :D) nyt aamulla, illalla teen o-testin. :)

Helynä, miulakin vuoto kkm:n jälkeen kesti noin viikon ja nyt oletettavasti on ovis meneillään/lähellä tuntemusten mukaan. huomenna tulee 3 viikkoa tyhjennyksestä ja perjantaina on labra tarkastus, jossa tarkastetaan hcg:n arvo.

Hienoa Janniliini, eikun hyödyntämään ovista. Voisi olettaa ja toivoa hcg:n tippuneen hyvin kun ovulointi alkaa.

Ilona, pidetään peukkuja et kohta r.testi taas plussaa.

Se voi olla et mulla hcg:n laskemisessa menee hiukan aikaa kun alkio oli jo 9+0 ja kohdun tyhjennys alkoi 9+4. Jos se tuplaantuu elimistössä joka toinen päivä alkuun niin vähenisiköhän vähän samalla kaavalla? Ehkä teen vkloppuna uuden testin. Eilen tuli potilaskertomus sairaalasta. Kaikki oli muuten hyvin ja normaalisti paitsi lopussa diagnoosi, sikiön varhainen kuolema ja jääminen kohtuun.

Pahoittelut keskenmenoista..

Saako tänne liittyä?Kirjoittelen tuolla kolmannen kuumeilijoissa myös

Meillä siis kaksi lasta 4 ja 5 vuotiaat.Nyt kolmatta toivotaan ja kuume on kova Yk2 menossa dpo 2 parhaillaan..Ärsyttävästi flunssa päällä niinkuin ensimmäisellä yrityskierrollakin..Aiemmat lapset saaneet alkunsa yk1 ja yk4.Tosi malttamattomana täällä siis kuumeillaan vaikka tottakai nyt voi kestää ja ikääkin "jo" 31v..

Takaisin