Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo6 dippi, dpo9 testasin negan (korkeintaan viivanpaikka) ja dpo11 haamu kahteen testiin :)

Kävin vessassa ja tulee ruskeaa vuotoa. Joko tää on tosiaan kiinnittyminen tai mun menkat alkaa kolme neljä päivää liian aikaisin [emoji35]. Ei auta kun odotella.
Kurkku on vähän karhea ja nenä tukkoinen. Voi kun tää ois nyt sitä itseään!

Täällä testasin tyylipuhtaan negan, vaikka kuinka koitin viivalasit päässä tiirailla. Olihan tuo odotettavissa, mutta silti se ketuttaa. Jään odottamaan menkkoja. Kp 27, dpo 10.

Plussatuulia [emoji4]

Mul on nyt muutamana päivänä välillä tuntunu hetkittäin herkältä tai kipeeltä nänni/rinta. En oikeen tiie mihin se kohdistuu kun "tuikkaa" välillä :D lähinnä se on tuntunu oikeassa rinnassa. Nännit itsessään ei tunnu aroilta mut kutisee :D

Kirahvi36, miula on rintoja kutissu hirveesti aina raskaana ollessa. :D

Hirveesti tullu tänne kommentteja, kaikki luvin mutta enhä mie ennee muista mitä piti kommentoida :D

Rouvakettuselle tsempit inssiin! :)

Alkoholista oli puhuttu, komppaan siis enemmistöä että alkoholia voi huoletta ottaa lasin, kaks. (kyllähän sitä jotkut raskautuu umpi kännissäkin) Mutta sitten plussan jälkeen tiukka ei alkoholille. Itse olen kyllä tään vuoden ollut aika tiukasti ei linjalla alkoholille ja jättänyt menestä moniin tapahtumiin, ja ihan turhaan! Ens vuoden otan kyllä rennommin alkoholin ja koko saakelin vauva homman suhteen.

Herttarouva, toivottavasti tuhru johtuis kiinnittymisestä. :)

Tervetuloa Kata_ ja Hannn

Ja sitten omaa napaa: Oon pysynyt aika rauhallisena, ovistakaan ei hyödynnetty koska mies kippeenä. Voin myöntää että pieni harmitus että ei edes yritetty hyödyntää ovista. Eli eipä ainakaan ole piinaviikkoja tulossa. Nyt vain odotan milloin ekat menkat alkaa kkm:n jälkeen.

Voi harmi Salo, kyllä se vaan aina harmittaa, kun aina on pieni toive siitä että oiskin ihme tapahtunut.:/

Toivottavasti Herttarouvalla ois kiinnittymisestä johtuvaa oireilua.:)

Herttarouva, Toivottavasti olisi kiinnittymisestä johtuvaa ja pian plussaisit! :)

salo, Pahoittelut negasta :sad001 Dpo 10 on vielä aikaisin joten nega voi muuttua plussaksi.

Kirahvi, Jospa oireilisi syystä. :wink Muistaisin että mulla raskausaikana oireili ensin vain toinen rinta.

Janniliini, Kiva kuulla että siellä ollaan suht rauhallisin mielin. Sitten oikein tohinalla seuraavaan kiertoon kun kierto käynnistyy kkm jälkeen? :)

On: Mulla ei ole luottoa oikein tähän kiertoon. Talletukset dpo -4, dpo -1 ja dpo 0. :meh:
Tänään on alavatsassa ollut pientä paineentuntua?

Miitu kp 30/?, dpo 3

22f34d97db78d63fb86febfc9da9abc6

En tiiä saatteko selvää. Dpo8 ja testiajan sisällä tuli viiva näkyviin [emoji173]. Miehelle kerron uuden vuoden aattona kun on se vuosipäivä. Toivottavasti pysyy kyydissä tällä kertaa loppuun asti.

Herttarouva minä ainakin näen hennon viivan, varovaiset onnittelut! :)

Vuodenvaihteen plussapuhuria tänne kaikille!
:smiley-bounce016

Onnea Herttarouva!

Mä kävin tänään tsekkattavana kun on tota kuumetta ollut maanantaista asti. Niinhän sitä oli jäänyt pala istukkaa kohtuun ja diagnoosina kohtutulehdus, kaksi antibioottia ja kahden viikon päästä kontrolli ja mahdollinen kaavinta. Hcg oli vielä yli 2000.

Kiitos onnitteluista [emoji173]. Babe,
ihan varmasti sinäkin tulet vielä perässä [emoji173].
Helynä, onpa ikävää, että homma ei ollutkaan vielä ohi. Pikaista toipumista.

Onnea Herttarouva!! Vahvistumisia!

Täällä tänä aamuna testattu nega. Itsekin koko vuoden ollut oikeastaan juomatta turhaan. Nyt jos lauantaina on edelleen nega niin juon kyllä pari lasia kuoharia. :p Edelleenkään ei tätiä näy mutta ei ole kyllä enää toivoakaan siitä että olisi raskaana. Tätiä odotellessa siis, toivottavasti ei menisi enää pitkään. Ensi viikolla soittelen gyneaikoja.

Onnittelut Herttarouvalle :)!

Pahoittelut Silkkitassulle negasta :(

Harmi Helynä että tuommoinen not-so-nice-ylläri sieltä vielä löytyi..toivottavasti antibiootti puree ja toivut nyt nopsaan :)

Täällä pp6 tai 7 ja kuvittelen taas ihan kaikkea vaikka onkin tosi aikaista. Juilintoja ja vihlaisuita tuntuu erityisesti sillä puolella miltä ovuloin, maha on turvoksissa ja aamulla oli tosi kuvottava olo töihin ajaessa. Kaikki voivat tosin johtua jouluherkutteluista sun muista mutta on se kiva ajatella että jospa sittenkin. Tai sitten miun keho haluaa vaan niin kovasti olla raskaana että se kehittelee oireita tyhjästä :p

Herttarouva, kyllähän siellä haaleaa viivaa näkyy mutta onkohan ihan toimiva testi kun ei vaaka viiva tullut vahvana? Laitan liitteeksi mun testin ja aina ollut toi vaaka viiva siis vahva vaikka ollut negatiivinenkin. Tää tehty siis kun plussasin tästä raskaudesta.

a794c617610b720236fc29c183af4dfa

Herttarouva, kyllähän siellä haaleaa viivaa näkyy mutta onkohan ihan toimiva testi kun ei vaaka viiva tullut vahvana? Laitan liitteeksi mun testin ja aina ollut toi vaaka viiva siis vahva vaikka ollut negatiivinenkin. Tää tehty siis kun plussasin tästä raskaudesta.

a794c617610b720236fc29c183af4dfa

Herttarouvan testi näyttäis olevan eri, kun testilaatikon vieressä olevassa ohjeistuksessakin näkyy vaan yksi viiva vaakaan jos on raskaana (Herttarouvan testissä siis) ? :)

Takaisin