Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla näytti cb ovis testi tänään yllättäen pysyvää hymynaamaa eli plussaa vaikka oli kaksi edellistä päivää oli nolla. Nyt ei siis tullut sitä vilkkuvaa hymiötä ollenkaan. Muutenkin oli ovis tosi ajoissa, nyt on vasta kp9. No ei se mitään, hyödynnettiin se heti aamulla, rohkeasti täällä anoppilassa ;) en tiiä jäätiinkö kiinni :)
Hyvää Joulua ja Joulun taikaa ;)

Paljon onnea possumunkille hienosta plussasta :happy:

Paljon onnea myös toiveilijalle plussasta :happy:

Hyvät joulut kaikille tasapuolisesti :) Hyvin ootte saanut hyödynnettyä talletusmahdollisuudet sukulointireissuilla :grin Toivotaan, että kaikki joulua aikana ovuloijat on saanut talleteltua tavalla tai toisella.

Mulla oli niin kiire työviikko ennen joulua, että en ehtinyt foorumille viime viikonlopun jälkeen :woot: Vähän on ollu vierotusoireita :shy: Onneks nyt on vapaata torstaihin asti.

Täällä on kp 23 ja dpo 6 (ehkä, noin suunnilleen) Mitään oireita ei oo ja tallettelut jäi puolitiehen ja vika tallettelu oli dpo -3. En jaksa uskoa, että se riittäisi raskautumiseen. Jouluruoat ja lasi viiniä per päivä onkin tälle mammalle maistunut. Nyt vaan toivotaan, että kierto ois pidempi kun edellisen kahden ovuloimattoman kierron 25 päivää. Menkat siis vasta loppuviikosta, kiitos.

Plussatuulia loppuvuoteen ja iiiiiso plussa-aalto alkuvuoteen :happy:

Täällä ei vieläkään näy tätiä. Saa nähdä jos ensi viikolla alkaisi. Kaikki menkkakivut mitä oli on poissa ja tissit kipeytyneet. Vähän luulen että ovis vaan myöhästynyt tai ei ole tullut lainkaan. Näin myöhässä ei ole kyllä vielä ollut pillereiden lopettamisen jälkeen kertaakaan. Kp 41/30

2pv menkkoihin. huonoa oloa, tissit kipeet. huippaa välil ku nousen ylös. hiuka enemmä pissahätä. Ja oon haistanu paremmi kaike. tänää ol kyl menkkamaisia mahakipuja ja maha sekasi. eli en tie onks täti si tulos :(

Täällä ovis varmaan tuloillaan, jomottelee siihen tyyliin. limojakin alkanut ilmaantua. toistaiseksi ei hyödynnetty koska ei tee mieli ja mies rukka tuli kipiäks. mutta ainakin kroppa siis palautunut hyvin kkm jälkeen jos jo nyt ovuloi. :)

Heippa,
Tulisin seuraanne kuumeilemaan jos sopii. Olemme miehen kanssa molemmat 30 ja ensimmäinen yhteinen lapsi toiveissa. Minulla ennestään -10 syntynyt poika.
Pillerit jätin pois heinäkuussa ja marraskuun alussa plussasin. Alkion kehitys oli kuitenkin pysähtynyt 9+0, joten kohtu tyhjennettiin lääkkeellisesti. Nyt 5 pv tyhjennystä meneillään ja vuoto on jo melko niukkaa tänään. Olikohan tämä tässä? Voiko tässä olla kaikki?
Hirveästi kyllä tekee mieli seksiä ja oikealla alavatsalla jomottelee. Liekkö joku tulehdus :meh:

Millonkahan sitä sais negan raskaustestiin?

Helynä, miula kkm jälkeen vuoto kesti noin viikon ja vuoto kun loppu niin kyllä myö sen jälkeen peittoja heiluteltiin. tällä viikolla perjantaina ois sit verikokeet josaa mitataan hcg arvot. eli miun ei tarvinnut itse raskaustestiä tehdä. ja tervetuloa tänne kuumeilemaan, toivotaan että pian tulisi pysyvä plussa. :)

(Muoks. miula siis torstaina tulee 3 viikkoa tyhjennyksestä)

Minulle ei mitään seurantaa määrätty. Käskettiin tehdä kotona testi 3 viikon kuluttua, mutta laskeskelin et jos vuoto kestää vaan näin vähän ni sillonhan melkein jo teoriassa vois ehtiä uusi raskaus alkamaan?

Hätähousu täällä hei :)
Tänään kp 26 tai 29, en tiedä miten laskea kun lopetin pillerit ja koko ajan oli vuotoa.
Mutta pitihän se aamulla testata vaikka ovisplussasta on vasta viikko.
En saa kuvaa laitettua, kun tää vaan herjaa että liian iso tiedosto. Miten te laitatte kuvat?
No kuitenkin haamujen haamu tuli tikkuun!
Tosin noi sofin testit tuntuu olevan susia ja näyttää viivanpaikkaa niin selvästi että luultavasti se on vain viivanpaikka. Jospa malttaisi odottaa loppuviikkoon ja tehdä joku kunnon testi ellei menkat ala.
Mahaa kyllä juilii niin kuin ennen menkkoja.

Helynä, tervetuloa joukkoon! Minulla vuoto kesti niukkana kaksi viikkoa ja vasta neljännellä viikolla raskaustesti näytti negatiivista. Ei siis kannata hötkyillä. Testailin itse varmaan 5 testiä ennen negaa.

Salo, Toivotaan että kierto olisi hyvän mittainen! Osaisipa itsekin olla noin jalat maassa -fiiliksissä. Välillä tuntuu että ajattelen sikiäväni pyhäatä hengestä. :hilarious: (Että vaikka tallettelut ois miten niin raskaana ollaan)

Janniliini, Kiva kuulla että siellä olisi merkkejä saapuvasta oviksesta ja kroppa palautuu hiljalleen. :) Toivottavasti mies ei kovin kipiäksi tuu ja ettei tartu sitten sinuunkin.

Possumunkki, Oli varmasti ihana uutinen myös heille! Onnea alkuraskauteen. :)

Tervetuloa Helynä! :)

-

Siirryn nyt virallisesti tänne. Eilen näytti ovistesti räikeää plussaa joten tänään olkoon dpo 0.

Miitu kp 27 / dpo 0

Heippa, minä liittyisin myös keskusteluun
Voisiko joku lisätä minut listalle, tuntuu hankalalta puhelimella

tjot 7/16, kolmonen toiveissa

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan uusille [emoji4]. Helynä, mulla tuli ovulaatio kolme päivää vuodon loppumisen jälkeen. Vuotoa kesti kyllä pari viikkoa niukkana. Raskaustesti näytti mulla negaa heti kun vuoto oli loppunut. Eli ei mennyt mulla kolmea viikkoa. Mulla oli tuulimuna mikä piti lopuksi kaapia pois kun lääkkeet ei tehonneet. Toivottavasti saadaan nuo pysyvät plussat tosiaan kaikki pian.
Täällä dpo5-7. Mä ajattelin testata dpo10 [emoji3]. Vielä ei mitään oireita. Veikkaan tuota dpo5 osuvammaksi. Lämmöt korkealla [emoji5]. Eli ainaski tässä kierrossa ovulaatio tapahtui [emoji5]

Täällä podetaan kauheeta vauvakuumetta. Kesällä jätettiin pillerit pois ja siitä asti käytetty ehkäisynä keskeytystä, mies siis tjottailee ja minä lasken päiviä ja odotan ja toivon

Mulla on kierto normaalisti tasan 27 päivää, mutta marraskuussa tais elimistöllä olla jotain yritystä raskautua kun venyi 30 päivään ja vuoto oli sitten normaalia runsaampaa. En kyllä ehtinyt edes plussata.

Nyt meneillään kp 16 ja ehkä dpo 2. Taas ollaan kuin tulisilla hiilillä melkein 2 viikkoa.
Se on tullut huomattua että joka kuukaus on oviksen jälkeen niin monenlaisia oireita, että mikään oire ei mulla tarkota että ois plussa tulossa.

Piinaviikot on nihkeetä aikaa. Sitä niin toivoo ja tarkkailee itseään. Pitäis vaan osata ottaa rennosti ja yllättyä sitten positiivisesti [emoji5].
Suositelkaas mistä ois hyvä tilata ovis- ja raskaustestejä? Raskauskeijulta tilasin viimeksi jotain "tosi herkkiä" raskaustestejä niin ne näytti negaa ja pc näytti plussaa monta päivää ennen. Enää en niihin ainakaan rahojani hukkaa [emoji35].

YRITTÄJÄT:

Herttarouva, tuulimuna 10/16, yk3, toinen toiveissa
Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, yritys alkaa 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
Lumikello, tjottailua 10/2016, yritys alkaa 1/2017, toinen toiveissa
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Naffa, yritystä 4/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Salo84, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Ameliah yritystä 11/2016, kolmas toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88 yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö yritystä, 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa<3, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
I L O N A, yritystä 11/16, kolmas toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa

PLUSSANNEET:

Mandah, la 29.8.
Possumunkki la 28.8. (?)

Elisabet 89 lisätty listaan! :)

Moikka!
Täällä olis yks kuumeilija :)Esikoinen syntynyt 2/16 ja toiveena olis siis toinen lapsi.
Ajattelin tänne liittyä, kun ei nyt ole ystäviä samassa tilanteessa tällä hetkellä.
Yritys aloitettu viime kierrossa ja nyt menossa kp 4/32-36. Toistaiseksi ei vielä ole kauheita paineita tän homman kanssa, mut katotaan miten jatkossa käy:grin

Takaisin