Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tiiamariia + Vilkisilmä

Lämpö nousee ovulaation jälkeen ylemmälle tasolle eli luteaalivaiheessa lämpö on aina korkeampi mitä follikulaarivaiheessa.

En oo kyllä koskaan kuullut raskauden aiheuttavan varsinaista kuumetta. Yleensäkään raskaus ei ainakaan normisti aiheuta sen korkeampaa lämpöä mitä muutoinkin olis luteaalivaiheessa.

Joissain raskauksissa voi kiinnittymisen jälkeen nähdä toisen lämmönnousun, mutta ei tällöinkään kuumeeksi asti.

Muokattu viimeksi:
Mulla ovis nostattaa lämmöt aina kuumeeseen. Kp 12 oli nyt ovis ja lämmöt päivällä 37.9 ja toisena päivänä samoten.. sit laski takas 37.5 ja siinä nyt pysytelly. Nyt menossa kp 19..
Uuden vuoden jälkeen testailen jos menkkoja ei näy..

Nii ja edellisen raskauden aistin siitä ku lämpö oli jokapäivä mitattaessa koholla 37.5, vaikkei olo ollut yhtään huono!

Juu toikin on vielä aika tavallinen luteaalivaiheen lämpö. Toki vaihtelee kovasti per henkilö ja per kiertokin voi olla vaihtelua. Se on ihan yksilöllistä että mikä on normilämpö ja kuinka paljon se esim lut. vaiheessa nousee.

Lämpöhän jää raskauskierrossa koholle kun taas ei-raskaudessa se tietysti taas uuden kierron alkaessa tippuu.

Poikkeuksia voi varmasti olla, mutta ainakaan yleensä ei raskauskierrossa lämmöt silti ole sen korkeammat mitä ei-raskauskierrossakaan luteaalivaiheessa.

Fertility Friend on tehnyt aiheesta parikin tutkimusta, joista yksi: https://www.fertilityfriend.com/Faqs/#/Faqs/Average-Temperature-After-Ovulation---Stats-Study.html

Minä oon itte toisen ääripään esimerkki. Lämpö on aina suht alhainen. Follikulaarivaiheessa alle 36 tai hippasen yli. Luteaalivaiheessa se pyörii 36.2-36.4 huitteilla. Niin raskaus- kuin ei-raskauskierroissa. Toisen lämmönnousun tapahduttua raskauskierroissa nousi ja jäi noin 36.6 asteeseen.

Täällä ei vieläkään tätiä näy. :( Tulisi nyt edes niin että saisi uuden vuoden olla ilman menkkoja. Hirveä turvotus ja välillä on ollut repiviä kipuja niinkun menkat olisi...

YRITTÄJÄT:

Herttarouva, tuulimuna 10/16, yk3, toinen toiveissa
Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, yritys alkaa 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
Lumikello, tjottailua 10/2016, yritys alkaa 1/2017, toinen toiveissa
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Naffa, yritystä 4/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Salo84, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Ameliah yritystä 11/2016, kolmas toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88 yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö yritystä, 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa<3, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
I L O N A, yritystä 11/16, kolmas toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa

PLUSSANNEET:

Mandah, la 29.8.
Possumunkki la 28.8. (?)

Hei kaikille, liityn myös mukaan. Meillä 6/16 syntynyt esikoinen kotona ja kovasti kuumeillaan sisarusta hänelle. Häntä tehtiin 9 kk ja siihen mahtui yksi keskenmeno. Kierto ei vielä ole kunnolla käynnistynyt ja sitä tässä odotellaan kovasti.

Ihanaa joulua kaikille!

Niinhännsiinä kävi kuin aavistinkin, täti kurvas kylään eilen illalla. Eli tän vuoden mahdollisuudet loppu tähän. Laskenko muuten kp1 eilen vai tänään??
Uudet tuulet uudelle vuodelle ja kaikille plussa tuulia!
:wav

Rauhallista joulua kaikille :Heartpink

Kipsuli, taitaa olla melkein oma päätös kumman lasket kp1. usein sanotaan että klo 18 jälkeen jos alkaa niin seuraava päivä on kp1. sillon ehkä tuo päivän tarkkuus tarkempi jos on hoidoissa joissa tarkat ultraus ja lääkkeen otto päivät ja yms. :)

Mulla ennen ovista lämmöt n. 36.8 eli noin asteen lämmön nousu mulla on havaittavissa oviksen jälkeen. Posket punoittaa samoin aina oviksen jälkeen. Niin monta kiertoa jo havaittu tää sama,joten luotan tässä omaan kehooni..

Mulla ennen ovista lämmöt n. 36.8 eli noin asteen lämmön nousu mulla on havaittavissa oviksen jälkeen. Posket punoittaa samoin aina oviksen jälkeen. Niin monta kiertoa jo havaittu tää sama,joten luotan tässä omaan kehooni..

Enhän mä missään nimessä tarkoittanutkaan ettei noin voisi olla. :) Päinvastoin noin on monellakin. Itsellä lämmöt aina matalammat ja nousukin pienempi, kun taas monella ihan päinvastoin. Se on ihan yksilöllistä.

Takaisin