Isintyttö, Onnittelut tässä tapauksessa tädistä ja siitä että tuli ajallaan! :)
Dossier, Jospa löytäisitte jonkun sopivan hetken
Vaikka melko haastavalta kuulostaakin kyllä yhtälö vauvanteko puuhat ja anoppi mukana.
Tervetuloa Helmiäinen! :)
RouvaKettunen, Tuo on kivakin että on lyhyt kierto. Itsellä välillä 36 ja seuraavan kierron odotteluun on aina piiiiitkä aika, sitten jos vielä sattuu myöhästymään. Voi miten jännittävät ajat edessä! Peukkuja
Villisilmä, Enpä ole itse koskaan kuullut että kuumeen nostaisi? Mutta sitten taas kyllähän moni valittaa että on tullut kipeäksi plussatessa yms. Liittyiköhän tämä siihen että puolustuskyky laskee raskauden johdosta? Jos joku tietää paremmin niin kertokoot! Mutta voisiko sinullakin olla kyse siitä?
Tyhmää, kp 24 eikä mitään oireita! Mulla on kaksi kertaa ovistesti tummunut miltei plussaksi ja toisella kertaa oli alavatsajuilintoja joten oletin että ovis olisi ollut silloin, mutta toissa iltana sain räikeimmän viivan koko kierrossa! Samana iltana mies oli kovin himoissaan ja kuvaili että hänellä on vauvanteko -olo.
Ei hämmästynyt kun kerroin että o-testi näyttikin plussaa.. Meillä mies on aiemminkin ollut "aistivinaan" mun oviksen (joku joskus kertoi että näin voisi olla?) joten ehkä se tapahtuikin tässä kierrossa myöhemmin?
Testaan nyt kuitenkin aamulla herkällä testillä ja jos on nega, en aio lannistua vaan testata muutaman viikon päästä uudestaan.
Niin, ellei menkat ala mikä olisi sekin ihan suotavaa että näkis kuinka nää kierrot tästä alkavat asettautua.
Ei muuta kuin hyvää Joulua kaikille täällä! ❤ (Puhkun myös plussatuulia!!)