Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei ajattelinpa kysyä täältä. Onko kukaan saanu tai näyttääkö pregchekin puikko testi viivan paikkaa?
5deede4f7ed63072c52c49c389d154a4

Onkohan inseminaatio liian myöhäistä tehdä huomenna iltapäivällä jos ovistesti näytti tänä aamuna kuudelta pysyvää hymiötä ja eilen illalla noin puoli kuuden aikaan se oli vielä vilkkuva hymiö?
En usko, että on liian myöhäistä! Saattaa jopa olla just optimaalinen aika :happy: Ihan tarkalleenhan sitä irtoamista ei tietenkään tiedä kun ultralla vahtaamalla..

Pienitimantti, ne kerrat kun olen itse testannut, niin preg checkit on olleet selkeesti negoja ja plussat plussia, viivanpaikkoja ei oo siis näyttäny mulla koskaan.

Babe, en mäkään usko että on myöhästä, ja tosiaan kuten MW2B sanoi, niin ei sitä ovista tietenkään tiiä niin tarkkaan kuin ultraamalla.:) Pidän peukkuja sulle inssiin!:)

Tänne tulee ihanan paljon tekstiä koko ajan, lukemassa oon käynyt, mutta en ole ehtinyt kirjoitella. Oon yrittänyt taas ajatella muita juttuja ja pitää itseni kiireisenä, kun ovikseen vielä aikaa muutama päivä. Kuluu aika vähän nopeammin.:)

Kyllä mä ainakin Aneska näen! Toivotaan ettei olis virheellinen ja viiva vahvistuisi!

Täällä vaihtui kp1. Eipä tässä siis auta ku uutta kiertoa kohti!

Voisko olla myöhäinen ovis?? kun nyt jo kp 40 ja yleensä 30-38 ja testi näytti toissapäivänä negaa. Uutta en oo vielä uskaltanut tehä. [emoji28]

Täällä kp13 ja o-testi testiviivaa lukuunottamatta ihan tyhjä :banghead:

Jos ei lauantaina viimeistään mitään muutosta noihin testeihin niin palailen varmaan kesällä uudestaan kirjottelemaan. Ei taida tulla mitään pelkillä teroilla :meh:

Babe, toivotaan että näin käy! Tsemppiä huomiselle!:)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja parempaa onnea uuteen!

Tänään aamulla testattu herkällä testillä tyylipuhdas nega.. :banghead: dpo 11 kp 25/25-27

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :sad001plussatuulia seuraavaan kiertoon :happy:

Testailijoille viivojen vahvistumisia!:happy:

Mä olen ollut tämän viikon kokonaan kotona ja nyt toista päivää sairastavan kuopuksen kanssa kahdestaan. Hän nukkuu tällaisiä kolmen tunnin päikkäreitä vielä kotona (päiväkodilla noin puolet tästä) niin sorruin aikani kuluksi tilaamaan noita raskaustestejä... Tuli valittua muutama herkkä (10), muutamia 25 ja kaksi digiä.. Vielähän tässä on päiviä ennen kuin kannattaa ollenkaan testata, mutta onpahan sitten valmiiksi mitä tuhlata..!? :)

Babelle erityisesti tsemppiä, toivotaan että hommat hoituu mallikkaasti!

Ääh, ei alkanut menkat eilen ja testasin tänään oikean negojen esiäidin. :(

Kedi kp 34/31-33, yk 3

Tsempit Babelle, toivottavasti pieni tarttuu tiukasti kiinni! ♡

Ja täälläkin taitaa nyt olla kp1. Vuoto ja kivut on kuin menkoissa, et ei tuhruksi voi laskea, mutta ei kyllä normi ekanpäivän tulvaa vielä :shifty:

Pienitimantti ei mullakaan pc oo näyttänyt viivanpaikkoja vaikka moniin muihin on tullut turhaan.

Tsempit babelle!

Kyllä aneskalla jotain siinä näkyy, vahvistumista! Oliko sulla mikä kp?

Pahoittelut kp1 kohdanneille ja negailijoille <3

Paljon tsemppiä huomiselle, Babe! Ja paljon sympatiaa negoja ja tätejä kohdanneille... :Heartred Ja Aneska, toivottavasti vahvistuu viivanen!

Itse olen jotenkin relana nyt asioiden suhteen. Parisuhdetta on kunnostettu pitkin viime syksyä, se on nyt hyvällä mallilla. Ja ollaan yhteisesti sovittu, että pikkukakkonen saa tulla. Ja ovulaation bongasin ihan helposti ja saatiin ainakin nyt se yksi talletus hyvään aikaan. Kaikki on hyvin juuri nyt! Tänään dpo 3 ja kp 15/27-29. Menenpä laittamaan vaikka ihan pyykkikoneen pyörimään ja taion sitten herkkupäivällistä ennen kuin talon miesväki saapuu :happy:

Mukavaa päivää tasapuolisesti kaikille!

Kipsulille pahoittelut tädin saapumisesta.

Babelle tsemppiä inssiin <3

Kauankohan pitää kuumeilla ja yrittää, että kannattaa ees kysäistä neuvolasta, saisko jotain apuja? Meillä oltu nyt 7kk ilman ehkäsyä ja yritetty enemmän tai vähemmän ja esikoista tehtiin 4v. Sillon ei uskallettu mihinkään tutkimuksiin mennä ja heti sit tärpäs kun oltiin päätetty että jos ei ala kuulua niin pitää johonkin testeihin mennä.. ovulaatio näemmä tapahtuu. Mutta jossain taitaa vikaa olla tai tosi huono tuuri. Nyt vasta 2kk yritetty niin että on ovista metsästetty kun sen ekan kerran synnytyksen jälkeen viime kierrossa tunsin. Nyt tässä kierrossa vasta ekat ovistestit käytössä. Onko se siis vasta yrittämistä että on kaikki maholliset keinot käytössä? Kun sit taas ollaab mietitty sitäkin että ei turhaan ressata jos ei vauvaa kuulu.. ettei se ressi vaikuta siihen sitten taas liikaa. Mutta kieltämättä kohta alkaa taas ressata kun ei mitään tapahu vaikka hyppis päällään ja jois maitoautollisen greippimehua yms yms :|

Pahoittelut jääkukalle ja Kedille :/

Mw2b <3

On:
ImageUploadedByVau Foorumi1487248378.178681.jpg

Ovistestiin pieni hailakka haamu. Talletukset aloitetaan ;) mietiskelen täällä että kauankohan tuohon tasavahvoihin viivoihin menis jos tänään näyttää tuolta? Pitää suunnitella peiton heilutteluja kun ei joka päivä pysty :D hhshah! Täytynee varata itselle aikaa miehen kalenterista! Hih! Eka kerta muutes kun nuo ovistestit näyttää mulla mitään. Viimeks kokeilin noita parivuotta sitten kun esikoista yritettiin. Kierrot oli jotain 40-90 päivän luokkaa ja koskaan en bongannut. Nyt taitaa olla paremmat mahikset. Toivottavasti.

Ensvkolla miehellä loma, joten hyvään saumaan sattuis ovis jos olis vklp tai ma ja sittenpä onkin muuta ajateltavaa ja puuhateltavaa piinaviikko ni ei pää totaalisesti leviä kun jos joutus yksin dpo:ja laskemaan kotona :D haha!

Tsemppiä siskot <3

Tuli lääkäriltä laihdutusmääräys hyvä niin. Terot siirrettiin alkamaan päivää aikaisemmaksi ja lähetettä polille jos ei oo toukokuuhun mennessä tärpännyt... Ikä tulee vastaan :(

Mukavaa laatuaikaa Unicorn17 ;)Ite oon sitämieltä et kaikki lasketaan.

Täällä ollaan jännän äärellä kun kp23/24-27 menossa... Vielä ei oo ainakaan ollu tädistä havaintoja :)

Takaisin