Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut negoista ja tädeistä! Liian monen luo on tuo täti löytänyt tiensä. Toivottavasti seuraava visiitti on aikaisintaan vuoden päästä!

Täällä kp 40 eikä mitään merkkiä mistään. Toissapäivänä viimeksi testasin negan, nyt en jaksanut.

Mulla toisessa ovistestissä tummempi viiva kuin eilen mut toinen samanlainen, en tiedä kumpaa nyt uskoa, tuo tummempi viiva on tummempi kun kontrolli eli oisko nyt sit ovis tänään? Mitään tuntemuksia en osaa havaita en oo ikinä huomannu ovista

Eikä miten vaikealta kuulostaa tuo ovistestailu. Kiva jos ehtii mennä ohi kun itsekin olin ajatellut että vaan kerran päivässä testaan. Mut mietin kans että milloin alkais testaamaan, kun kierrot vaihtelee 25-29 päivän välillä, et periaatteessa pitäis jo varmaan pikku hiljaa alkaa testaamaan. Yleensä kierrot on kuitenkin sen 28 päivää, joskus satunnaisesti jää 25 tai 26 päivään. Ehkä huomenna sitten alotan. Ei oo vielä limojakaan niin luotan siihen et tulee nyt ovis myöhemmin. Nyt siis kp9. Mihin aikaan päivästä te testaate, varsinkin ketkä käyttäny noita raskauskeijun liuskoja?

Unicorn, minäkin tuskailen näiden ovistestien kanssa. Oon tehnyt niitä nyt joko 1 tai 2 kertaa päivässä, ja haaleita haaleita viivoja saanut, yksi täysin negakin joukossa. Huomenna olisi kp14 eli ennustettu ovispäivä. Nyt juuri yksi ovistesti odottelemassa tulosta. Ajattelin et olisi ollu helpottavaa tietää ja huomata että ne viivat vahvistuu testeissä mutta ei, nyt tuntuu siltä että mitä tää nyt on.. Ja tuleeko sitä ovista ollenkaan.. En tiedä. Taidan ens kierrosta jättää välistä tän testailun :D Mutta talletteluja ollaan tehty nyt joka toisen päivän tekniikalla. Toivottavasti tärppäisi.. :)

Ei oo totta.... Ovistesti näyttää selkeää plussaa ja miehen näen vasta huomenna illalla!!!! Pupuilua oli eilen aamulla, mutta nekin tuotokset valui melkein samantien ulos. Miten voi olla tällainen tuuri :(

Kp 12/28

Kuva hiukan jälkijunassa

Liitteet

• 1487343013443.jpg
    1487343013443.jpg
    33.1 KB · Katsottu: 174
Jemna, olen ymmärtänyt että lutenisoiva hormoni on ideaalisinta testata klo 10-20 välillä. Aamulla sitä ei ole erittynyt eniten, vaikka niin on raskaushormonin kanssa.

Sara80 ei haittaa vaikka valui ulos.Siittiöt säntää heti eteenpäin vaikka sperma tulisi heti ulos.Ja ehditte vielä huomenna pupuilemaan [emoji4]

Olitte ovistestauksesta tuskailleet.Otin ihan samasta syystä tähän kiertoon digitaalisen ovistestin käyttöön.Ei tarvitse tulkita viivoja kun hymynaama tulee [emoji4] Nyt kp12/28 ja digi ei hymyile vielä,ovis mulla yleensä kp15 jälkeen.Tikkutestejä tein tuossa rinnalla ja niissä on viivat vahvistunut pikkuhiljaa ja on jo aika vahvat muttei plussa.

Mulla ei tullut koko kierrossa edes vilkkuvaa hymynaamaa joten en ovuloinut. Mut nyt uus kierto ja uudet kujeet.

Tarkoitus oli vaan vähän huilata, mutta otinkin pienet päikkärit, mitkä on mulle tosi harvinaiset. Ja herätessä närästi :bored: Yleensä närästää vain joskus harvoin iltaisin. Pitkät piinapäivät eessä jos ei ajatuksia saa ollenkaan muualle.

Mikä tilanne Aneskalla?
Entä pienitimantti, Mirellan, Sinso, Wonderwall, RouvaKettunen, Vulpix ja Silja?
Oliko vielä muita kuka ois jo testannu tai testaa lähi aikoina?
MW2B, me mennää vissii melkee samoissa. Joko sulla on oireita ;)

Nyt on inseminaatio tehty ja todelliset piina päivät alkakoon. Ajoitus oli kuulemma ihan hyvä ja siemennesteen laatukaan ei mikään huonoin mahdollinen ollut joten odotukset on aika korkealla. 5.3. on virallinen testauspäivä mut tuskinpa jaksan sinne saakka oottaa :) Mitäs rouva kettuselle kuuluu? Oon ihan pudonnut kärryiltä kun oon pitänyt vähän foorumi taukoa ja tänne on tullut ihan mielettömästi viestejä.

Täällä ei muutoksia :) kp24/24-27. Ei merkkejä menkoista. Onneks on pitänyt kiirettä töissä niin ei oo hirveesti kerennyt miettiä. Yritän pitää kiinni tavoitteesta, että testaan vasta kp30.

Mulla oli pillerit n. 11 vuotta ja rengas puoli vuotta ja ehkäsytietokone puolisen vuotta. Menkat ja ovis tuli heti säännöllisenä ku lopetin hormonaalisen ehkäsyn, mikä oli itelle yllätys kun olin ollu viimeks ilman hormoneja joskus teininä. Tosin ton tietsikan kaa oppi hyvin bongaa myös oireet. Yhdessä kierrossa tikutin oviksen ja vastasi täysin tuntemuksia.

Kiva olla ainaki toivossa viikonloppu ja pettyy tarvittaessa vasta ensviikolla :)

Elisabet89, mulla on vielä yksi one step -liuska, ja ajattelin testata huomenna eli kp 41. Jos sekin on nega niin sitten pidän testailutauon ja testaan vasta kun oon tehnyt uuden ennätyksen kierron pituudessa (eli kun 50 päivää menee rikki) ellei menkat ala sitä ennen.

Uu, toivottavasti närästys olis oire! Muakin närästi pari päivää sitten eikä oo ikinä närästäny muuten kuin raskaana ollessani. Pidän peukkuja!

Toivottavasti Babe tärppäis ❤

Tsemppiä testaajille, tulkoon kaksi viivaa testiin ;)

Postipate ei käynyt tänään, joten ei testejä millä testata onko viiva vahvistunut.. ehkä maltan maanantaihin enkä käy apteekissa :nailbiting:

Elisabet aamullinen oli vahvempi viiva kai. Tätiä ei oo kuulunu vaikka uhmasin ja kävin pikku lenkilläki. Yks liuskatesti vielä kaapissa, su aamuna ehkä kokeilla. Hankkia vielä jokunen lisää.
Kp 31/27-30

Ooouukeei :) testasin vielä iltapäivällä ja ihan samanlainen ohut viiru siinä oli että ei sen vahvempi. Alavatsaa jomottaa siihen malliin että eiköhän se oo tuloillaan :) katsellaan. Ens kiertoon hommaan digitaalisen ja vaihtotikkuja menkoista menkkoihin :D hahah! Saa jotain osviittaa . On tää naisena oleminen hankalaa. Ja raskautuminen. Plääh!

Noron vatsaoireet jo helppottaneet, mutta kuume huitelee korkeella. Panadoliako uskaltaisi ottaa vaikka ois otolliset päivät kiinnittymiselle?

Takaisin