Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miitu, ihanaa, mikä synttärilahja! :wink antaa joo vähän toivoa mullekkin näiden kiertojen kanssa, tosin jollei menkkoja näy muutamaan kuukauteen ni aika epätodennäköstä tää touhu on :shifty:

Höhöhö, onko vähän epätoivosta ku tein tulevien kiertopäivien vertailun vuoksi ensimmäisen ovistestin ikinä, ni fiilistelin sitä negatiivista testiä kun siinä oli ne kaks viivaa :hilarious::hilarious: "tältä se positiivinen raskaustesti sitte joskus näyttää":p

Kauheasti plussatuulia ja hyvää ystävänpäivää naikkoset:Heartbigred

Edit. Oli siis halju testiviiva, ei vahva :D

JanieL, sorruin tuohon samaan tänään, kun testasin ensimmäistä kertaa ikinä ovistestillä. :D kun siihen piirtyi ne kaksi viiva, en voinut olla leikkimättä ajatuksella, että millainen fiilis olisi, jos testi olisikin raskaustesti. Ai että.. toivon niin että se tilanne olisi todellista! :)

Nyt alkaa olla pulkassa kp10/28. Aamulla teen uuden testin, toivottavasti loppuviikkoa kohden bongaisin ovisplussan. :)

Plussatuulia jälleen kerran!

Mulle oli esikoisen plussaaminen melkoinen shokki. Oltiin miehen kanssa tunnettu 9kk, vasta muutama kuukausi asuttu saman katon alla, ja olin aikaisemmin ollut hyvin vakuuttunut, ettei minun perheeseeni tule kuulumaan lapsia. Sitten tammikuun alussa huomasin kuukautisten olevan myöhässä, jostain syystä heti tiesin että olen raskaana ja testi sen sitten vahvisti. Ei oltu miehen kanssa suunniteltu lapsia, saati juurikaan puhuttu aiheesta, mutta heti oli kyllä selvää, ettei keskeytys varsinaisesti ole vaihtoehto. Ensimmäiset viikot taisi mennä enemmän ja vähemmän itkiessä, mutta kun mieli tottui ajatukseen niin hyvähän siitä tuli. :Heartred

Mulla on nyt kp 21/28 ja eilen illalla ja nyt aamulla bongasin taas vaaleanpunaista, limaista vuotoa. Muistelen, että viime kierrossa oli sama homma, kirjoitin siitä kai tännekin mutta ei sitä nyt tahdo enää löytyä kun näitä viestejä tulee niin paljon! laughing6 En muista että aikaisemmin olisin tällaista huomannut, mutta voiko silti olla vaan osa normaalia kiertoa pieni verensekainen vuoto tässä kohtaa kiertoa? Elättelen tietty toiveita ihan muusta mutta taidan koittaa tallata sitä ajatusta vielä viikon verran ainakin....

Löysinkin sen edellisen kierron kirjoituksen tuosta vaaleanpunaisesta vuodosta, silloin se ajoittun kp 25/28.

Mä arvon et tuunko tänne kirjoittelemaan vai en ku me tjottaillaan vaan :D pari kiertoa on lipsahduksia sattunut ja kolmas, joka loppuu just, on menty ilman ehkäisyä. Tuttu tiputtelu alkoi eilen kp 25/28, joten menkkoja odotellessa. Haastetta tähän tekee se et miehellä reissutyö, joten, no tulee jos tulee siis. Vähän laiskanlaisesti oon tonne suurperhe-kuumeilijoihin kirjoitellut, ja en viitsi kavereille ihmetellä kaikkia oireita :D ehkä teidän kanssa sitten?

Mukaan vaan! :)

Mulla esikoisen plussasta taisi olla vähän sekavat tunteet. Toki onnellinen, mutta kun alla oli kemiallinen raskaus, niin sitä ei uskaltanut liikaa iloita. Tosin jo silloin kemiallisen kohdalla oli tosi epäileväinen olo vaikkei oireiden puolesta syytä olisi ollut. Lähipiirin tapahtumat vaan olivat tehneet musta yltiörealistin.

Tervetuloa jääkukka!

Musta tuntuu, että esikoisesta plussatessa elin koko raskausajan sellaisessa päivä kerrallaan -vauvakuplassa. Luin toki mitä missäkin raskauden vaiheessa tapahtuu, mutta mulla ei ollut kiirettä päästä tapaamaan vauvaa, koska vaikka lasta kovasti toivoinkin niin en ollut vielä valmis olemaan äiti, en tiennyt miten olla äiti ja kasvoin siihen yhtä matkaa mahan kanssa, kuten varmaan monelle käy ja on tarkoituskin. Nyt jos plussaisin uudestaan niin tuntuu, että odotus olisi konkreettisempaa kun jo tietää miltä se tuntuu saada oma vauva tuhisemaan rinnalle ja tietää osaavansa olla äiti. Ja siten myös pelot lisääntyy. Entä jos plussaa ei tulekaan, tai jos tulee niin jotain käy raskauden tai synnytyksen aikana. Jotenkin tuntuu, että se mikä ykkösen kohdalla oli tarpeellinen kasvun aika meille molemmille, tuntuu kakkosen kohdalla vaan pitkältä matkalta täynnä vaaran paikkoja. Ja matka ei ole vielä edes alkanut! Toivottavasti en tällä aiheuta pahaa mieltä keskenmenon kokeneille tai pitkään esikoista toivoneille. En tarkoita vähätellä kenenkään kokemuksia ja tunteita, vaan ainoastaan verrata omia fiiliksiä ennen ykköstä tähän toisen yritykseen. Onko kukaan miettinyt samaa?

Kuumeileva mieleni on nyt kypsytellyt teoriaa, että kp 32 tuntunut menkkamainen kipu voisi olla myöhäinen ovis, jolloin tekemäni negatiiviset raskaustestit tänään (dpo 6) ja toissapäivänä (dpo4) ei todennäköisesti vielä näyttäisikään plussaa ja niin piinailu jatkuu ja toivo elää. :)

Tervetuloa jääkukka!

Kiroan rfsu:n testit alimpaan kolkkaan! Joku outo hailura siihen piirtyi, mut ei siinä väriä oo. Nega siis, mut ärsyttävä toivoa herättävä hailura piinaa mieltä! Dpo 11.

Täällä olisi yksi 29v foorumineitsyt, jos mukaan huolitaan.:shy::greet025 Esikoisen yritys aloitettu 8/2016 ja vielä ei ole meille onnea suotu. Miehellä yksi vahinkolaukaus nuoruudessa, joten ainakaan sillä puolella ei todennäköisesti ole ongelmia. kp 22 menossa ja ei vielä menkoista merkkejä..

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa uusille, aina mahtuu mukaan! :) RouvaKettunen, sulla on todella piinava tilanne! Plussaa kehiin ♡

Tervetuloa uudet, olkoon visiittinne lyhkänen :)

Toivotaan Kettunen että se plussaksi vielä muuttuisi :)

On; Kp60. Yksi testi kaapissa mikä oli aamulla vielä tuhlattava vaikka odotukset ei todellakaa mitkään suuret ollu. Mutta, en tiiä näättekö te, mutta hailura viiva siihen tuli! Voi kunpa :shy: en kuitenkaan innostu liikoja, pistin lisää testejä tilaukseen:grin

Liitteet

• IMG_20170215_141235.jpg
    IMG_20170215_141235.jpg
    975 KB · Katsottu: 203
RouvaKettusen hailura josko saisi väriä matkaan ja vahvistuisi! :)

Mä en oo oikein osannut koskaan uskoa noita plussia todeksi, en oo siis hyppinyt sillä tavalla tasa jalkaa heti tai itkenyt onnesta tms. Oon varmaan outo. :rolleyes: Hyvin onnellinen olen silti ollut plussatessa, mutta ollaan vaan miehen kanssa tuumittu että juu jotain siinä näkyy.. Sitten testailtu useampana päivänä jotta viivat vahvistuneet. Ja lopulta todettu että kyllä siellä joku taitaa kyydissä olla. <3 Taisin mä tästä kakkosesta kyllä hieman pomppia tasajalkaa. :p

Kävin aamulla verikokeissa ja kaikki ilmeisesti normaalit, kun lääkäri laittoi tekstaria jossa kertoi että normaalit mutta käyn vielä omakannasta kyttää, otettiin siis sokerirasituksen yhteydessä kilppariarvot ja kolesteroli...

alinah, Kiva kuulla että viimein pääsit testaamaan kaikki tarvittavat ja että ois kunnossa, jes! :)

Tekasinpa vielä pc:n testin. Ei se negasta muuksi muutu vaikka kuinka kalliselee. Nyt jo vituttaa!

Heidukalla jotain haamulaista siellä kehittelee. PEUKKU!!!

Takaisin