Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut taas niille joiden koteihin katala täti on JÄLLEEN ilmiintynyt!

Babe, meillä lääkäri sanoi, et inseminaation voi tehdä joko sinä päivänä kun. ovistesti on plussa tai sit seuraavana päivänä! Oikein priima ajoitus teillä!! Peukut pystyyn huomiseen!

Dpo 12, nega tänäänkin, kp 25-28. Testasin pc:lla, herkkyys 25. Ostin megaherkän testin apteekista, yritän nyt sinnitellä muutaman tunnin ennen testausta. Ostin myös siteitä, suklaata ja Seiskan, joten oon valmistautunut negaan! Vähän on menkkajomoja vatsassa ja selässä, mönkään tais mennä tämä eka inssi. Oon plussannu esikoiselta kp 27/27-28, toisesta kp 25/27-28, joten jos nyt herkällä negaan niin ei se siitä muuksi muutu, inseminaatiostakin tulee perjantaina kaksi viikkoa. Kaikki lupaavat nipistelyt on pari päivää sitten kadonneet..

Pahoittelut tädistä ja vahvistumisia haamun saaneille! Täällä siirryttiin tjottailuun eli hiljaisempaa on. Katsotaan minkä verran täällä nyt sitten pyörin ja kirjoitan, joskus ehkä lueskelen :) kp 10 tänään, ei erityisiä tuntemuksia ja rauha maassa. Katsotaan miten tässä käy ja milloin jatketaan kunnolla yrittämistä :) Tsemppiä kaikille kiertoihin ja paljon plussatuulia ja jarrusukkia ja kaikkea! :Heartred Oulu kuittaa toistaiseksi!

Ja negahan se siellä. Eikun tätiä odottelemaan. La-su- akselilla viimeistään se kuvatus ilmestyy tähänkin mökkiin.. Viisainta ois kai vaan ostaa kierukka..

Kp33 tänään ja käyn salin jälkeen kaupasta hakee varmaan 2 raskausliuskatestiä.
Vaikka uskoisin kyllä näyttävän negaa, mut testataan nyt kuitenkin.

Perinteisesti sitten testauspäivänä täti kurvasi paikalle. Tässä kierrossa ajattelin tikuttaa ovista ekaa kertaa, saa nähdä kuinka käy. Painonpudotusprojektikin starttaa ensi viikolla, ei siitä varmasti ainakaan haittaa raskautumisen suhteen ole :)

Kp 1/31-33, yk 4

En sit käynyt ostaa raskaustestiä, kun huomasin tosi pienen häivähdyksen vaaleanpunaista pyyhkiessä paperissa. Et tuleekohan täti kerrankin "ajoissa" paikalle, ja just helmikuun alussa hakenu terolut kuurin et ensi kierrossa aloittaa..

Sain ovistikkuja kiinasta ja huvikseen testasin tänään aamupäivällä ja nyt illalla ja haalee viiva näkyy, kyllä oli säkä kun en erota ovista kun ei tuo kiertokaan oo käynnistynyt :D Mäki siinä kuvittelin sitä raskaustestiksi kuinka hienolta sit tuntuu nähdä haamu siinä testissä :)

Kedi, tsemppiä uuteen kiertoon ja painonpudotukseen! Mulla sama projekti meneillään tässä samalla :) ekaa kertaa ovistestit kunnolla käytössä ja painoa pitäis yrittää pudottaa. Vaikka nuo raskaus -appit sanookin että "ethän laihduta" :D

Alinah, voi ei sinnekinkö :/ harmi.

Ellikki, minäkin täällä salaa kuvitellut nuita ovistikkuja r-testeiksi. Hassua. Silti se vaan on jännää nähä ne kaks viivaa vaikka onkin _vain_ ovistesti :D hahahah. Mutta saavutus ainakin mulla jo sinällään , kun ei aiemmin oo mitään viivoja ovistikkuihin tullutkaan :P tsemppiä oviksen metsästykseen sinnekin!

Unicorn kp10/28, yk2(8)

Huomenta. Tääl on yks aamuvirkku. Illalla unta häiritsi mielessä pyörivät työkuviot ja nyt aamulla häräsin 04.30. Pissatti eikä sit enää nukuttanutkaa. Normaalisti nukun aamuun asti tai nukahdan uudestaa jos johonki herään. Kohdussa oli huomattavia tuntemuksia. Yritin vaihtaa asentoa sängyssä moneen kertaan, mutta nousin lopuks ylös. Nenä ja silmät vuotaa vähän, mutta ei tunnu kuitenkaan flunssalta ja korvissa humisee. Dpo 4 kp 17/26

Joo täällä kp1.

Viime kierto oli 47 päivää ja tämä kierto nyt 33pv.

Täällä testi nega. Menkkaoloja aaltoilevasti ollu nyt kohta viikonpäivät. Otin nyt maca jauheen lisäksi käyttöön vehnänalkioöljyn ja gelee royalet..tiistaiksi varattu vyöhyketerapia aika. Alkais nyt edes ne menkat...:/

ON: Yks kaveri pisti viestii et teki positiivisen raskaustestin ja tiistaina häneltä kysyin et onko tehnyt kun oli menossa joku kp38. Nyt sit heti mulle ilmotti sanoi et ei oo kertonu vielä kenellekään muulle, meillä on pojat melkein saman ikäiset. Hänen poika täyttää ihan täs viikon päästä 1v ja oma 1v 1kk..
toivon et tärppäis pian meilläkin niin olis kiva olla taas samaan aikaan raskaana.. :)

Pahoittelut negasta Silja.

ainah:lle tsemppiä! Toivottavasti pian teilläkin tärppää! Sehän on kiva jos tuttu/ystävä sattuu samaan aikaan raskaaksi. Vertaistukea! :)

On: ovistesti tyylipuhdas nega , vaikka eilen samaan aikaan haamuili .. menikö se nyt sitten ohi? Vai mitä häh? Illalla kyllä talleteltiin, muttah häh :o enkö nyt saanut kiinni sitä vai voiko se siis välillä hävitä ja välillä tulla takas (väri toisesta viivasta) ennenku sitte on ovis ? En ymmärrä näitä. Pyh.

Unicorn kp11/28

Huomenta

Teroluttia syövät... Onkos teille tullut rinnat kipeäksi ?

Muokattu viimeksi:
alinah, Jospa teilläkin pian tärppäisi ja olisi taas suht saman ikäiset lapsoset! :happy:

Unicorn, Tosiaan vaikea sanoa koska monellakaan se ovistesti ei systemaattisesti ala haamuilemaan ja tummu siitä pikku hiljaa kohti positiivista kuten raskaustestit. Itselläni on välillä vaaleaa, välillä tummempaa, sitten taas vaaleaa, tummaa jne. Kunnes sitten joskus yks kaks onkin se ovisplussa! Onko sulla nyt jotain ovistuntemuksia ollut vai mistä epäilit että olisi oviksen aika? :)

alinah, Jospa teilläkin pian tärppäisi ja olisi taas suht saman ikäiset lapsoset! :happy:

Unicorn, Tosiaan vaikea sanoa koska monellakaan se ovistesti ei systemaattisesti ala haamuilemaan ja tummu siitä pikku hiljaa kohti positiivista kuten raskaustestit. Itselläni on välillä vaaleaa, välillä tummempaa, sitten taas vaaleaa, tummaa jne. Kunnes sitten joskus yks kaks onkin se ovisplussa! Onko sulla nyt jotain ovistuntemuksia ollut vai mistä epäilit että olisi oviksen aika? :)

En oo koskaan ovista oikeasti bongannut. Joskus pari vuotta sitten käytin näitä testejä oletetun oviksen aikaan mutta ei niihin kuukauteen mitään piirtynyt niin annoin olla. Esikoista yrittäessä aattelin että ehkä se ovis on siinä jossain keskivaiheilla mutta ei mulla sillon ollut mitään ovistuntemuksia, en ainakaan huomannut - ja kierrot oli 30-90 päivää jne. Nyt on tasaiset 28 päivän kierrot ja viime kierrossa oletin oviksen olevan kp14 kun oli mun mielestä selvät ovisoireet ja tuntui repäisy vasemmalta . Siitä 14pvä niin alkoi menkat eli oletettavasti oli silloin. Nyt on limoja, pari pvää sitten luullakseni irtosi se limatulppa ja alavatsajomoa on tässä ollut. Haluttaa enemmän.. jne. Vielä en 100% osaa määrittää missä kohtaa ja miltä ne ovisoireet tuntuu. Aloitin ohjeiden mukaan testaamaan kp9 nuilla ovistesteillä. Jos ei oo mihin verrata niin mistäs sitä tietää mikä se on se kirkuvan punainen ovisplussa? Vai pitäskö näitä yks kierto käyttää sitten alusta loppuun että tietää miten ne itellä käyttäytyy? Ja niistä se tummin on se ovisplussa? Oon ihan ulalla näistä. :( Ei oo mattimeikäläiselle tavan tallaajalle oikein selkeet nuo ohjeet. :/

Unicorn, Ainenkin oireiden perusteella hienosti mun mielestä tunnistat mahdollisen oviksen. :)Mutta, tosiaan vaikea sanoa miten nuo testit sun kohdalla sitten toimii.. Plussan kyllä huomaat sitten selkeästi. Sitä ei voi olla erottamatta, sen kerron. Muuten testi voi näyttää mitä tahansa tyhjästä haamuun ja selkeääkin viivaan, mutta ne ei kerro mitään.
Mä suosittelisin kyllä testaamaan kierron josko saisit jotain osviittaa siihen miten sun kohdalla nuo testit käyttäytyy. Eihän kaikilla edes ovistestit toimi! Että voi olla esimerkiksi täytyisi kokeilla toista merkkiä jne.
Toisilla se huippu on niin nopea ettei sitä kerkiä testiin nappaamaan. Tämän takia suosittelen myös testaamaan oletetun oviksen aikoihin kaksi kertaa päivässä. Nää on vähän hankalia juttuja, mutta toivottavasti saat vielä oviksen bongailtua ja niin, tietysti hyödynnettyä myös. :wink

Unicorn, mulla ollut nyt parissa kierrossa niin, että ovistesti on ollut tosi tumma ja sitten yhtäkkiä pari päivää tosi haalea, kunnes alkaa taas tummua ja muutamassa päivässä tullut plussa. Tsemppiä :)

Takaisin