Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ei mee RouvaKettunen yhtään sen paremmin! Tänää en uskaltanu testata, koska eilen ja tänään aamulla tuli ihan vähän ruskeaa tuhrua ja ajattelin et täti tulee jo nyt. Mutta nyt ei sitten täs päivän aikana tullu enää mitää ja normaalisti ku hanat aukee nii ne sit kans aukee. Ääh, ärsyttävää. Kaippa ne sieltä sit kohta alkaa..

Mä rupesin selaa netistä että paljon sen kilppariarvot pitäis sit olla kun jos yrittää raskautua, niin mieluiten 1 tai 2? Niin mulla se näyttää olevan 2.8..

Alinah, yksityisellä hedelmöitysklinikalla varmaan osaisivat täsmentää tuota kilppariarvojuttua. Kannattanee käydä sellaisella tutkituttamassa kyseinen juttu! Niissä on tietty kustannukset kovemmat, mutta asiantuntevampaa osaamista.

Joo täytyy täs pistää rahaa sivuun että pääsee yksityiselle.. :)

RouvaKettunen, vielä ehtii plussa siihen kunnolla pärähtää! Oot niin ajoissa liikkeellä, se kummasti on täällä meidän monien ongelma :D

Mulle soitettiin juuri labratuloksia ja kaikki oli ihan normaaleja. Ei ollut prolaktiiniarvoissa mitään vikaa. Se on tietenkin positiivista mutta ihmetyttää kuitenkin nuo maitotipat... Onhan mulla yksi lapsi, mutta siitä raskaudesta on jo useampi vuosi aikaa. Noh, rintojen puristelua olisi kuitenkin suotava välttää, sellaisen ohjeen antoi :D

Kp 10/28

Moikka! Vieläkö mahtuu mukaan tähän ketjuun? :) Täällä olisi 26 v. esikoista halajava, naimisissa ollaan oltu 1,5 v, yhdessä kohta 10 v. Kuumeilua on takana jo pidempään, nyt viimein tarkoitus alkaa toiminta :D Eli e-pillerit jätetty pois 8.2., ja "tyhjennys" alkoi sit 9.2., eli onko kp7, (voiko laskea jo heti pillereiden poisjätön jälkeen)?
Malttamaton olo, mutta järjen kanssa ajatellen olen kyllä valmistautunut rauhassa tasoittelemaan kiertoa ja toipumaan 9 vuoden pillereiden syönnistä...mutta eihän sitä koskaan tiedä! Omasta kierrostakaan ei oikein muistikuvaa ole, kun niin pitkään menty pillereillä tauotta...

Heidukka, kyllä siellä haamulainen mun viivalaseilla näkyy! :) peukkuapeukkua! Vahvistumisia sille!

Tervetuloa uusille! Tsemppiä piinailijoille ja nyt niitä plussiaaaaa!!

Täällä metästellään ovista ja ei vielä värähdäkään.

Mä rupesin selaa netistä että paljon sen kilppariarvot pitäis sit olla kun jos yrittää raskautua, niin mieluiten 1 tai 2? Niin mulla se näyttää olevan 2.8..

Mulle sanoi hedelmöityshoitoihin erikoistunut gyne, että vauvaa toivovan arvo pitäisi olla alle 2,5. Normi tallaajan kohdallahan ne viitearvot on jotain 0,5 ja 4 välillä (en muista tarkkaan), mutta hänen mukaansa vauvahaaveiselle ne ei päde.

Mulle sanoi hedelmöityshoitoihin erikoistunut gyne, että vauvaa toivovan arvo pitäisi olla alle 2,5. Normi tallaajan kohdallahan ne viitearvot on jotain 0,5 ja 4 välillä (en muista tarkkaan), mutta hänen mukaansa vauvahaaveiselle ne ei päde.

Ookei. Kiitos tiedosta.

Heidukka mä ainakin näen siinä jonkun viivan :) toivottavasti vahvistuu!

RouvaKettunen en oo perillä mikä tilanne, mutta pahoittelut negasta, jos se siitä kumminkin muuttuis vielä!

Uusille tervetuoa munki puolesta :happy:

Olipa tullu taas tekstiä lisää ja unohdinjo mitä olin kirjottamassa.. plussa tuulia kaikille :Heartred

Kp. 54 menossa.. eilen ja tnään ollu niikauheet kivut masussa että melkee itkettää ku sattuu.. ehkä se täti tekee tuloaan ku suklaakin maistuis :smiley-ashamed004

Täälläkin sellanen fiilis et menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä...ei jaksa uskoa että se eilinen haamujen haamulainen siitä vahvistuis..huonot fiilikset.:(

Silja, voi ei toi fiilis ei oo kyllä yhtää kiva :( mut peli ei oo pelattu tältä kierrolta, ennnenku menkat saapuu! ;) joten se haamujenhaamu voi hyvinki vielä vahvistua! Jotenka vahvistumista sille! :happy:

Milsku1: täytyy yrittää pitää toivoa vielä yllä..:) vaikka hankaaahan se on..kuten varmaan kaikki tietää :p

Voi tätit sentään [emoji20] Pahoittelut sen kohdanneille.

Ja plussiakin tullut!Onnea [emoji4]

Täällä kp10/28.Oviksen metsästys alkaa huomenna.Ostin clearbluen digitaalisen ovistestin kun en jaksa enää arpoa tikkujen kanssa. Tänään tein "pohjalle" tikkutestin ja melko vahvat viivat mutta ei lähelläkään plussaa vielä (onneksi!). Mulla ovis yleensä kp 15-17. Ostin samalla raskausvitamiineja kun nyt yk1-3 syönyt vain foolihappoa.

Voi vitsit, me saatiin vuokrakämppä asuntotarjous. Haetaan kerrostalo kolmioo hissillä, nyt asutaan kaksiossa ylin kerros (4) ja ei oo hissiä.. Toi on niin siistillä alueella ettei oo tosi, otetaan kyllä mielellään vastaan! ;)
Saa poika oman huoneen ja tää äiti pääsee suunnittelee pojan huonetta! Hih! Jos sais vähän muita ajatuksia. :)

Niin tämä asunto mitä tarjotaan on 67m2 kolmio, 6krs.

Kellään kokemusta miten greippimehu vaikuttanu oviksen jälkeiseen valkkariin? Mulla normaalist kuivempi kausi, mutta nyt ei jostain syystä ole ollenkaan niinkuin normaalisti. Oon syöny greippejä tän kuun aikana ja ajattelin että johtuuko siitä, vai voisko olla että on tärpänny.. Tai sitten ovis on lykkääntyny kaiken sen valmistelun takia ja onkin vasta nyt. Limat alko kyl lauantaina ja olin tuntevinani oviksen maanantaina. Nyt ollaan jo keskiviikko illassa.. Hmmm :woot: Mahdottoman piinaavat päivät eessä :nailbiting:

Näkeekö muut? Mies herätti näi aikasi testaa, et kerkee ennen ku lähtee töihin mut sillon ei vielä näkyny ehkä.. Mielestäni alle 10min testin oton jälkee otin sit kuvaa ku näinkin toisen viivan..

aee1406fbadcd2990dad12b204e1da1b

Mut tossa pinnassa on pieniä kuoppia, oiskoha viallinen..

Onkohan inseminaatio liian myöhäistä tehdä huomenna iltapäivällä jos ovistesti näytti tänä aamuna kuudelta pysyvää hymiötä ja eilen illalla noin puoli kuuden aikaan se oli vielä vilkkuva hymiö?

Takaisin