Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kauheesti viestejä tullu!! Kivaa!

Tilaan siis enemmän ovistestejä ja talletuksia joka toinen päivä.. Alkaen tänään koska menkat loppu jo eilen ?!?!? Mitä ihmettä mun keho sekoaa? Ajattelin tossa jo että entäs jos ei koko ovulaatiota tapahdu tai se menee ohi kun viikonlopun mittaiset ja kivuttomat kuukautiset.

Blääh ja puuh, uuvuttavaa tämä kropan kuulostelu. Tarpeeks kun tarkkailee niin tuntuu vaikka ja mitä :arghh:

Kehoni kiltti, dont fail me :dead:

Tsemppiä testailijoille :Heartred

Moikka kaikki! Aattelin tulla pitkästä aikaa moikkaa tänne ja lukee kuulumisia! Mitä nyt selailin, paljon on ehtinyt tapahtua.

Muutamat nimet täällä onkin jo tuttuja, pyörin ja kirjoittelin Raskaaksi 2016-ryhmässä aikaisemmin, oon lukenut myös Esikoinen toiveissa-ryhmää.

Meillä esikoisen yritys alkoi 9/16 ja nyt yk5 menossa kp 18/30-31. Mä oon 30-vuotias, mies 33. yk3 oli kemiallinen keskenmeno sopivasti uutena vuonna. Viikon ehti olla menkat myöhässä ja 1 plussaki pärähti testiin. Otin sen aika raskaasti ja ajatus on ollut turhankin raskaustoivekeskeinen viime kuut, joten otin vähän etäisyyttä täältä ja yritän kovasti koittaa tehdä muutakin ja harrastaa ja elää, kuin vaan ootella haikaraa saapuvaksi :D

Mä käytän ovistestejä ja aina ollut melko tasainen kierto. Pe tai eilen ma piti olla ovis mut eipä oo näkynyt tänäkään aamuna... to lähden reissuun joten kiire tulee, ei tainnut ehkä tää kuu olla meitä varten [emoji28] aloitin tähän kiertoon maca-jauheen ja vehnänalkioöljyn, liekkö pitkä kierto johtuu niistä... tai voihan välillä olla vain ovuloimaton kierto?

Jännityksellä odotan Rouvakettusen testin tulosta, miten kävi?

Ketkä testaa seuraavaksi?

Paranemisia Vulpix! Toivotaan että plussaksi vielä muuttuisi!
MW2B tsemppiä piinailuun!
Silja, toivotaan että rintojen arkuus johtaisi plussaan! :)
Tsemppiä Taiga86, toivotaan että pian se pysyvä plussa tulisi!

Täällä kp29 dpo10 ja puhdas nega testattu nyt aamulla :(

Tsempit kaikille ja toivotaan parasta :grin

Ovistestissä ei tänäänkään elonmerkkejä.
Mulla oli kans muutama kuukausi sitten tällä olemattomalla hormoonitoiminnalla toinen tissi niin kipeä ja turvonnut kaks viikkoa. Jouduin käymään lääkärissäkin kun ei olo helpottunu lainkaan ja tissi pysyi hipaisu arkana. Lääkäri lähetti mammoon ja ultraan kun oli kans vähä ymmällään. No, tulokset puhtaat ja ilmeisesti se oli jokin tulehdus tai sitten mulla onkin jotain hormooneja vielä jäljellä :rolleyes:
Enkä tahdo latistaa siljaa tällä mutta kunhan muuten kerron :)

Tuli semmonen kysymys mieleen että jos sattuis tulemaan raskaaks terojen avulla niin jääkö niiden kanssa menkat sit tulematta vai myöhästyykö ne jotta vois päätellä olevansa raskaana? Jos siis yhtään ymmärrätte mitä tarkoitan :wacky:

Pau, josko sielläkin kääntyisi plussaksi hetken päästä! Tsempit :)

On: kp8/28, ovista odotellessa. Aamulämmöt vähän alempana kuin aikaisemmin. Oliko se jo mahdollisesti merkki jostain ja miten paljon pitäisi laskea? Ihan ulalla lämpöasioissa ja unihtui jo. Täytyy varmaan googlettaa. Ovistesti puhdas nega. Kuinka kauan ennen ovista siihen pitäisi jotain alkaa näkymään? Viimeksi oli kp14 oletettu ovis jonka luulin tuntevinani.. ni mietin että jos on taas kp14 ni missä vaiheessa pitäs alkaa piirtymään? Mietin kun nuita ovistestejä on vaan 10, ettei ne nyt sit lopu ja mee ovis ohi tikkujen :D tuottaako munasolun kypsyminen , eli siis ennen ovulaatioo jotain oireita? Alavatsakipuja tms? Pari päivää jomottanut keskelle alavatsaa oudosti.

Pau, MW2B, RouvaKettunen ja Silja, puhkun ja puhallan plussatuulia teille! Onpa jännää kun niin monella jännät paikat.

Heidukkaja Kirahvi, onpas kummallisia kiertoja, toivottavasti pääsette molemmat eteenpäin pian.

Täällä kp 37 ja edelleen ei tätiä näy. Haluaisin kovasti kuvitella että tää närästykseltä tuntuva tunne olis raskausoire, mutta epäilen, että kurkku vaan yskimisestä arka. Mietin testaisko huomenna taas vai ei, en jaksaisi negaa taas kun voi hyvin olla ovuloimaton kierto ja venähtänyt siksi..

Cho, Positiivisin asentein uuteen kiertoon, olkoon tämä se kierto! :wink

alinah, Kiva kuulla että kaikki meni hyvin siellä. :happy:

Kirahvi, Ihanaa että olet palannut! Minä kävin eilen ultrassa ja siellä pieni köllötteli ja sykekin löytyi. Rv 6+2 meneillään. :) Tuosta ovistestailusta hankala sanoa, itselläni oli myös pitkät kierrot mutta aloitin silti tikuttelemaan tosi ajoissa ettei vaan menisi ohitse. Tietysti tähän sitten kuluikin hippasen enempi niitä testejä. :grin Osaisikohan joku konkari paremmin neuvoa näissä asioissa?

RouvaKettusen nega jos muuttuisi plussaksi tässä muutaman päivän tähtäimellä, jäämme jännäilemään. <3 :)

Tätiä odottaville toivotaan pikaista saapumista ja piinailijoille tsempit, nyt kunnon plussa aalto tänne!! <3

Miitu, ootko sä kerenny plussaamaan? Ihanaa! Onnea hurjasti ♡ ihania uutisia :) joo sullakin oli ne pitkät kierrot riesana!

Heippa kaikille =)

Tulin taas kurkkimaan mitä teille kaikille kuuluu. Aina kun ajattelee että pitää taukoa näistä kuumeilujutuista, niin ei mene kuin reilu viikko ja taas sitä ollaan täällä näpyttelemässä, tai ainakin lukemassa muiden tarinoita. Paljon viestejä tullut ja kova kuhina palstalla käy - plussauutisia toivottavasti paukahtaa näinä päivinä piinailijoille!

Täällä on nyt meneillään Kp 9/28 ja ovista odottelen loppuviikolle. Viimekertaiset menkat oli harvinaisen lyhyet ja ytimekkäät. Kesti alle kolme päivää ja loppuivat melkein kuin seinään, selkeästi "kirkasta" verta tuli ihan runsaasti, alkuvaiheen niukkojen menkkojen sijaan. Jossain silti jotain häikkää, kun ei sitä plussaa vaan saa tulemaan =(

Gynekologin kanssa kävin toissapäivänä puhelinkeskustelun ja mainistin mm. siitä kun mulla jostain syystä tulee rinnoista maitotippoja! Seksin yhteydessä huomattiin, että puristamalla sieltä tulee ihan maitomaista eritettä. Sain sillä puheella lähetteen prolaktiinin sekä kilpirauhasarvojen mittaukseen. Huomenna pitäisi tulla tieto. Prolaktiinin liikatuotanto kaiketi on merkittävä tekijä siinä ettei raskaudu. Mullahan oli vuosi sitten kemiallinen raskaus, testi näytti pari päivää plussaa mutta sitten katosi, jotenkin silti vaikea uskoa että noin lyhyt "raskausaika" voisi laukaista tuon, mutta en tiedä huomenna ehkä viisaampi.

Tsemppiä kaikille :Heartbigred

Muokattu viimeksi:
Heippa kaikille =)

Tulin taas kurkkimaan mitä teille kaikille kuuluu. Aina kun ajattelee että pitää taukoa näistä kuumeilujutuista, niin ei mene kuin reilu viikko ja taas sitä ollaan täällä näpyttelemässä, tai ainakin lukemassa muiden tarinoita. Paljon viestejä tullut ja kova kuhina palstalla käy - plussauutisia toivottavasti paukahtaa näinä päivinä piinailijoille!

Täällä on nyt meneillään Kp 9/28 ja ovista odottelen loppuviikolle. Viimekertaiset menkat oli harvinaisen lyhyet ja ytimekkäät. Kesti alle kolme päivää ja loppuivat melkein kuin seinään, selkeästi "kirkasta" verta tuli ihan runsaasti, alkuvaiheen niukkojen menkkojen sijaan. Jossain silti jotain häikkää, kun ei sitä plussaa vaan saa tulemaan =(

Gynekologin kanssa kävin toissapäivänä puhelinkeskustelun ja mainistin mm. siitä kun mulla jostain syystä tulee rinnoista maitotippoja! Seksin yhteydessä huomattiin, että puristamalla sieltä tulee ihan maitomaista eritettä. Sain sillä puheella lähetteen prolaktiinin sekä kilpirauhasarvojen mittaukseen. Huomenna pitäisi tulla tieto. Prolaktiinin liikatuotanto kaiketi on merkittävä tekijä siinä ettei raskaudu. Mullahan oli vuosi sitten kemiallinen raskaus, testi näytti pari päivää plussaa mutta sitten katosi, jotenkin silti vaikea uskoa että noin lyhyt "raskausaika" voisi laukaista tuon, mutta en tiedä huomenna ehkä viisaampi.

Tsemppiä kaikille :Heartbigred

Mulla todettiin parikymppisenä hyperprolaktinemia ja silloin sain lääkityksen siihen. Nyt oon viimeiset hmm ainakin 4 vuotta ollut ilman lääkitystä ja yhden lapsenkin jo saanut (ikää mulla siis 29v). Mulle yksi lääkäri joskus 5 vuotta sitten totesi etten tarvi ehkäsyy kun en voisi muka saada lapsia hyperprolaktinemian takia. Väärässä oli. Tsemppiä :) Toivottavasti selviää pian sulla oireilun syy ja saat siihen vaadittavan hoidon :)

Takaisin