Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kertokaas missäs mennään? En jaksa alkaa selailee kun on niin monta sivua :D Miitu? RouvaKettunen? Tiiamariia? Ketä teitä olikaa ♡

Moi kirahville! Täällä edelleen kuumeillaan, inseminaatio tehty viikko sitten perjantaina ja piinapäivät menossa!

Alinahilla ollut rankka päivä, hienoa et nyt on kaikki kunnossa!

Pahoittelut tädeistä, taas se on eksynyt liian monen kotiin!

Dpo 9, nipistelyä on edelleen. Nyt oon ruvennut jänistämään huomista testiä. Varmaan on vielä ihan liian aikaista, eikä negan näkeminen jälleenkerran kiinnosta yhtään!

Voikohan ulkoiset tekijät vaikuttaa mahdolliseen hedelmöittymiseen? Mietin siis vaan, että kun viime viikon keskivaiheilla oletettavasti se ovulaatio oli, ja nyt viikonloppuna sairastin vatsataudin/noron, niin voiko sillä olla vaikutusta?

Mulla on ollut nyt koko kierron sellainen ikuovis :inpain: tiedän se ei ole normaalia :sad001 Ei tainnut tässäkään kierrossa sitä plussaa sitten testiin piirtyä :cool: Kyllä niin särkee vasenreisi hohoijaa.... vuotoa odotellessa :sad001 Koskahan sitä ihminen tajuaa lopettaa yrittämisen ja tyytyy vain siihen ettei sitä kolmatta lasta tule ?

ImageUploadedByVau Foorumi1486993872.544682.jpg

Ylempi testi Kp28 ja tuo alempi kp30 eli tänään. Näyttääkö muillakin näin vahvoja viivoja ovistestit pitkään? Ja missä vaiheessa kiertoa? Mulla nyt varmaan taas tulee olee kierto joku 50pv. Mutta tulis nyt se hiton ovisplussa tai vois tuo toinen viiva kadota olemattomiin. Lopetan kohta oviksen metsästyksen kun ei tästä saa itse kun vaan pahan mielen..

Aii että kun tulee semmosta tahtia näitä viestejä että oon aivan sekaisin.
Alinahille laitoin tsemppiviestiä tuonne toinen haaveissa ketjuun, kun taisi olla että joku muukin oli sinne laittanut ja oon siis aivan sekaisin.:D ja et ilmeisesti sinne ollut esikoisen leikkauksesta kirjoittanut. Enivei, hyvä että leikkaus sujui kuitenkin hyvin ja toivotaan että poika toipuu nopeasti!:) ja äidillekin tsemppiä<3 voi vaan kuvitella miten pahalta susta on tuntunut, kun pelkkä lapsen rokotuskin tuntuu itsestä pahalle kun toinen itkee.:/

Uusille tervetuloa!

Toivottavasti kirahvilla asiat selkiytyy pian, kuulostaa kyllä tosi raastavalta tuo sun tilanne.:/

Pahoittelut menkoista Cho. Tiiän tuon tunteen, että tietää että mahdollisuudet raskauteen on joissain kierroissa tosi pienet ja silti ne toiveet nousee et jos sittenkin ois tärpännyt.:D

Tsemppiä Eetuha! Toivon kovasti että yritys vielä teillä palkitaan.:)

On: tylsä vaihe, kp5 vissiin vasta. Menkat alkaa pikku hiljaa olla ohi, mutta saa tässä vielä ovista odottaa. Tänään varmaan kolahtaa ekaa kertaa ovistestejä meidänkin postilaatikkoon. Jännää. Vaan vielä joutuu odottelemaan et pääsee kokeilemaan. Mielenkiinnolla odotan tuleekohan plussa samaan aikaan oireiden kanssa vai oonko lukenut tätä kroppaa koko ajan ihan väärin.:hilarious:

Miten muuten teillä jotka testaatte ovista, että tuleeko ovisoireita samaan aikaan vai eri aikaan vai tuleeko niitä ollenkaan jne? et onko esim samana päivänä oviskivut tai egg whitet ja mitä näitä oireita nyt on?:)

Toivotaan kirahvi36, että tilanne selviää!
Tsemppiä myös oviksen bongailijoille ja piinailijoille!
Ja kiva kuulla Alinah, että kaikki meni hyvin! :)
Voih milsku1, ompas sulla kierto pitkittynyt! :(

Hurjasti tulee viestejä, ei kyl meinaa perässä pysyä :D

Täällä kp28 ja dpo9, aika oireeton on olo. Vähän niinku tuntuis samanlaista painetta ku menkkojen aikana, äh, toivon niin kovasti että ne ei kohta olisi täällä. Huomenna jos ei näy niin sit kyl ekaa raskaustestii kehiin!

Heippa taas! Elossa ollaan, oon vaan yrittänyt vierottautua vauvahaavekuplasta. Alkoi olla niin päätä hallitseva koko vauvakuume että oli pakko ottaa etäisyyttä. Nyt vähän kylmähermoisemmin taas menossa mukana! Keskiviikkona pitäisi alkaa menkat joten torstaina testailen jos ei näy. Koitan tässä illan aikana selailla lukemattomia viestejä (reilut 200 ehtinyt kertyä :D)

Kedi kp 31/31-33, yk 3

Kirahvi ja kedi tervetuloa takaisin tauolta :)

Mä yritin kovasti pistää mieleen mitä kukakin oli kirjoitellut ja jotain piti kommentoidakin, mut ei tää mun muisti toimi, pahoittelut siitä :(

Täällä edelleen vilkkuvaa naamaa ovistestiin pukkaa eli ehkä huomenna o-plussa tai sitten keskiviikkona.. tulis jo! :)

Kp 18/29-37

Eetuha, samoilla fiiliksillä.. koska sitä lopettaa yrittämisen ja tyytyy kohtaloonsa ettei vauvaa enää tuu...:smiley-angry017

Mä tilasin just ovistestejä, meinaan nyt tsekkailla et löytyykö sitä vai ei. Onks vinkkejä missä vaiheessa alottaa tikutus? Mun ylipitkillä kierroilla (kunnon menkathan mulla ollut viimeeksi lokakuun -16 lopussa..:wacky: ) ja ajankohdasta.. ainut mahollisuus on tosiaan heti aamulla kun on niin hölmöt työajat..:wideyed:

Alinah, hienoa, että operaatio meni hyvin.

RouvaKettuselle ja kaikille muillekin lähiaikoina testailijoille tsemppiä ja tuplaviivoja!

Täällä ikävän kuumeflunssan kourissa, testit näyttää negaa, mutta menkkoja ei näy. Kp 36. Jos ei menkkoja ala pian kuulua niin testailen uudelleen, mutta en ehkä heti huomenna jaksa.

Eetuha ja Kipsuli, paljon sympatiaa.. Toivotaan, että jotenkin lopettaisitte yrittämisen ja silti vähä niinku yrittäisitte ja sitten tärppäis :Heartred Just mulle yks hoitaja toppuutteli, ettei pidä niin kauheasti yrittää, kun stressaaminen vie raskautumista vaan kauemmaksi. Mutta kun hei ei se pyhästä hengestäkään synny, niin että niinku mitä tässä sitten pitäis tehdä jos ei yrittää :confused013

Tsemppiä piinailijoille, plussatuulia kaikille! Minäkin aloitan nyt piinailun... tänään dpo 0. Hyvät yöt..! :happy:

Joo ja se on niin hirmu helppoa vaan lopettaa se stressaaminen, oli kyse asiasta kuin asiasta. :/

Tsemppiä MW2B piinapäiviin!:)

Mulle tuli ovistestit tänään, joko sais alkaa käyttää?:D onneksi on aika paljon suunnitelmia tälle viikolle niin menee nopeasti aika ja pääsee taas kunnolla yrittämisen makuun!:)

Vulpixille paranemisia!

Täällä kaamee tissikipu alko tänään, töihinku tuossa ajelin niin hyvä ku rattia pysty kääntämään ku osu kädet rintoihin.. ja tää turvotus...kp30. Yhtään en nyt tiedä millon menkat pitäis alkaa, koska olin tuntevinani oviksen aiemmin ku normisti..edelliset kierrot (3kiertoa)siis ollu nyt 39pvää..
Onks muita joilla pco ja saanu tikutettuu oviksen normisti? Sillee et ei näytä koko kiertoa plussaa...kun niinkin on käyny..
Tähän aikaan täällä kirjottelen..seittemän yövuoroa edessä....

Muokattu viimeksi:
Takaisin