Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä dpo 7, kp 21/25-27. Pari päivää ollut kipuilua alavatsalla, nivusissa ja turvotusta myös.. Piinapäiviä vietetään!

Toivotaan plussa tuulia kaikille!

Silky, tsemppiä piinailuun <3

JanieL, mäkin tikuttaisin (ja tikutan) ainakin sen päivittäin. Ettei vaan mee ohi :) Ja tallettelut joka toinen pvä - ja peppu pystyyn lopuksi jokski aikaa ;) Jostain luin ettei oo hyvä ihan joka päivä talletella, että semeni on laadukasta.. :P x) mutta jokatoinen olis optimi, että siellä pelipaikoilla sit kuitenki on kokoajan asemissa uimareita ;)

Christine, joko testailit, onko muutoksia? :)

Me2b, ei se tiistaikaan myöhäinen varmasti ole. Ja jos mahiksia on niin onhan se ihan hyvä hetki puuhasteluille vaikka sitten ihan huvikseen ;) äts, luinkin vähän pidemmälle - tyhmä palaveri. :( mutta kyllä todellakin pitäisi sen yhdenkin kerran riittää ;)

Sydänkäpyselle tsemppiä ja peukut pystyssä oviksen metsästykseen! :) toivotaan hymynaamaa sinnekin!

emmielle, voisikohan olla kiinnittymistä? Onko verta tullut enemmän tai muita oireita? Toivotaan että olis tärpännyt :)

RouvaKettuselle tsemppe testailuihin, täällä jännätään sunkin puolesta! Wääks!

Ja Pau kans! Jännnnääää! *puh* *puh* +++++ !

Kipsuli, se voi olla liikaa. Stressiä asiasta ja ei ehi semeni olla täyttä tavaraa :P kokeilkaa seuraavaks joka toinen pvä. Pitäisi riittää :)

Sinsolle kans tsemppiä piinailuun. Koska meinaat testata? :)

On: täti poissa ja peittoja heilutellaan ihan huvin vuoks ja urheilun kannalta. Ovistestit saapuu varmaan huomenna ja pitäs opetella niiden käyttöä! :) kauheesti tullut tänne tekstiä, ettei meinaa oikein perässä pysyä... jotenkin hassua että sillonku itellä piinapäivät ni tätä päivittää 3-8min välein että jos joku muukin piinailis samaan aikaan ja vois vertailla oireita yms, mutta sit kun on täti kylässä ni tulee vaan päivitettyä kerran tai kaks päivässä. Tyhmää. Täytyy ryhdistäytyä. :D ihanaa kuitenkin että ootte täällä ja tekstiä tulee <3 kyllä tää vertaistuki on vaa niin huippukiva juttu! :P :D Ovista odotellessa! :)

Unicorn kp6/28, yk2

Heippa vaan kaikille, täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija (26v.) foorumille :happy: Kova vauvakuume ollut jo pitkään. Toiveissa olisi raskaus tämän vuoden puolelle, vielä ei olla tosin miehen kanssa edes ruvettu yrittämään koska miehen pitää vielä hieman sulatella lapsen "hankintaa" (vaikka tiedän että hänkin toivoisi pikkuista nyyttiä meille) Eikai tässä muu auta kuin antaa miehelle vielä aikaa :)

Huh, luin kaikki viestit mitä viime käynnin jälkeen tullut. Nyt en enää muista yhtään mihin kommentoida ja mitä.

Uusille tervetuloa

Tsemppiä oviksen bongailuun ja piinapäiviin

Täällä odotetaan menkkojen alkavan huomenna tai ti. Nega on jo testattu joten ei enää toivoa tähän kiertoon. Seuraava kierto yk21 ja todennäköisesti käyn aukiolotutkimuksessa. Varmasti muuten mennään samoilla letrot/pregnyl setillä kuin viimeksi.

Itsellä myös ottaa koville tuttujen raskaus ja vauva uutiset. Välillä menee ihan itkuksi. Pohdin usein jos en enää koskaan saa kokea ihanaa raskautta, synnytystä ja sitä pientä nyyttiä rinnalla. Nuuskuttaa vauvan tuoksua.

Pohdin tässä noiden light juomien ja tuotteiden vaikutusta hedelmällisyyteen. Olen laihduttanut paljon ja käyttänyt reilusti näitä makeutettuja tuotteita. Ennen en ole käyttänyt, eikä silloin ollut ongelmia. Päätettiin nyt varmuudeksi miehen kanssa lopettaa nämä. Googlettamalla löytyy vaikka mitä, mutta mikä sitten pitää paikkansa ja mikä ei.

Pöh...oon laskenu kp:t väärin. Tänään vasta kp 28/26-30. Toivo hiipuu pikkuhiljaa...oikeastaan ei minkäänlaisia oloja...hikee puskee ja rintojen aristus ei oo mitään kovin kummoista :/

Mukavaa, kun monet kirjoittelee ja päivittää tilannettaan tänne! :) Kiitos vertaistuesta, olisin kyllä useammista asioista ihan tietämätön, jos en olisi muiden kokemuksia ja havaintoja lukenut.

Kaikille onnea ja tsemppiä oman kiertonsa vaiheeseen!

Itsellä menossa yk2 ja kp9, eli kohta puoliin päästään testaamaan nuo ovistestit. Ei mitään kummempia kuulu, yllättävän rennosti oon odotellut, että kierto menee eteenpäin. Ekoina kiertopäivinä olin jopa ahdistunut siitä, että miten jaksan päivästä toiseen odottaa että päästään pidemmälle. Mutta nyt humps, ollaankin jo alottelemassa mahdollista ovulaatioviikkoa. :)

Heips!Vieläkö ehtii mukaan?
Minä27v ja mies 34. Mulla diagnosoitu pco-tyyppiset munasarjat --> pitkä kierto (pahimmillaan ollu jopa 80päivää). Projektina nyt muutama kilo painoa pois ennenku lähtään kokeilemaan mitään tablettihoitoa. Yyritystä takana n.puolivuotta yhteensä. Viime toukokuussa mentiin jännittyneinä ensimmäiseen ultraan, jossa sitten todettiinkin keskeytyneeksi keskenmenoksi..siitä lääkkeellinen tyhjennys ja muutama kuukausi taukoa yrityksestä.
Syyskuussa alotettiin taas "yrittämään". Tai ehkä enemmänkin tulee jos on tullakseen -tyylillä. Pitäs saada turha stressi minimiin.
Nyt oon ottanut Maca-jauheen käyttöön. Onko muilla siitä kokemusta? N.kk oon sitä nyt käyttäny ja enmmäistä kertaa olin oviksen pongaavinani n.kiertopäivä 15-18? Jotain siltä väliltä. Ovistikkuja en pysty käyttämään, koska ilmeisesti kun on pco, niin saattavat näyttää ovista vaik koko kierron ajan?!

Lapsettomuuslääkärin mukaan lämpöjen seuranta on erittäin epäluotettavaa ja lämpöjen nousu on yksilöllistä.
Juu kyllä! Enemmänkin mielenkiinnosta olen itse nyt seuraillut omaani, ja kyllä ne lämmöt heittelee. Katselen silti koko kierron.

Tervetuloa kaikille uusille. :)
Unicorn verta ei onneksi tullut kuin vähäsen. Pientä turvotusta on ollut ja mahassa on vähän kiertänyt. Mut oon epäillyt et ne vois liittyä meillä olleeseen vatsatautiin. Josta olen kyllä itse vielä selvinnyt. Toivottavasti olisi kiinnitymisestä johtuvaa. Eikä muusta. :)

Mä täällä itkeny silmät päästäni kun toi esikoinen laskeutumattoman kiveksen leikkauksessa, alkaa olla varmaan kohta puoliin ohi kun ollut 45min sielä jo. O

Oli ihan hirveetä kun nukutettiin mun syliin ja puudute ei ollu vissii auttanut kun huuto oli kova., :(

Ja sit vielä kp30 ja menkkoja odotellessa.

ImageUploadedByVau Foorumi1486971986.071492.jpg

Moi taas! Foorumitauko takana! Oon ollu yhteydessä neuvolaan ja sieltä sain lääkekuurin millä pitäis menkat alkaa. Noh en kerenny sitä sitten alottaa kun ne alko viime keskiviikkona. Epätavallisen niukat, kivuttomat ja rusehtavaa vuotoa. Kaikinpuolin oudot ja pitkään kestävät. Soitin tänään taas neuvolaan että miten on ja mitä teen. Siellä hoitsu sano et täytyy tarkkailla että tuleeko menkat nyt normaalisti mut näyttää siltä etten luomusti voi tulla raskaaksi. :o mitäs tää nyt sitten käytännössä tarkottaa..? Sori tuli pitkää selostusta, pakko vaan purkaa huolia..

Alinah tsemppiä, toivottavasti kaikki on sujunut hyvin :Heartred

Unicorn täytyy varmaan pari päivää vielä malttaa ennen testailuja.:)

Tsempit alinahille ja pikkuiselle <3 Varmasti rankkaa. :sad001

Onpas Kirahvilla erikoinen tilanne.. :eek:
Toivottavast selviää mistä kyse. Hmm..

Silja, minä testasin macan (tosin tabletteina maun takia) ja gelee royalen myös. Söin noin 3-4kk, ja en huomannut muuta kuin ehkä enemmän tiputtelua kuin ennen tuota.

Lääkäri määräsi heti ensi käynnillä, että luontaistuotteet pitää lopettaa. Niitä niin vähän tutkittu ja voi sisältää raskasmetalleja yms... Nyt käytössä vain raskausajan vitamiinit ja miehellä monivitamini.

Tervetuloa uusille! :)
Pahoittelut negoista ja tädeistä. :(
Tsemppiä piinailijoille ja oviksen metsästäjille!
Ja plussatuulia kaikille! :)

Täällä eilen kp1. Plaah.. vaikka olihan se odotettavissa, kun oviksen aikoihin ei talleteltu. Kai sitä vaan salaa toivoi, että olis napannutkin.. [emoji56] Noh, kohti uutta kiertoa sitten vaan!

Täällä kp10 ja melkein pelästyin kun tein o-testin että voisko siihen tulla vähän toistakin viivaa kun hetken siltä näytti, mutta ei, ei merkkiäkään että edes että testissä olis viivan paikkaakaan :inpain:

Vähän luulen ettei noiden terojen kanssa mulla ole edes pientä mahdollisuutta raskautua. Pcos kuitenkin ollu 16vuotiaasta kuvioissa(nyt kohta paukkuu ikää jo 28) ja ilman teroja/primoluteja on luomusti menkat kerran 1,5 vuodessa. Painoo vois pudottaa kyllä mutta itsekuria ei vaan löydy kuin ehkä yhdeksi päiväksi. :banghead:

Takaisin