Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin, ei se välttämättä myöhäistä ole. Mittailen vielä aamulämpöjä, jonka kautta ehkä selviää tarkempi ovulaatioajankohta.

..paitsi nyt se isäntä ilmoitti, että hällä on joku palaveri tiistaina. Että se siitä sitten :cool: Mutta kyllä tämä varmasti oli oivallisin ajankohta tänään ja varmana tärppäs!!

..paitsi nyt se isäntä ilmoitti, että hällä on joku palaveri tiistaina. Että se siitä sitten :cool: Mutta kyllä tämä varmasti oli oivallisin ajankohta tänään ja varmana tärppäs!!
Joo, parin viikon päästä tehdään seuraavat kahden viivan testit. ;)

Miten noi lämpöjen seurannat menikään? Oon niistä joskus kyllä lukenu mutta ei tähän hätään mieleen muistu :shy:

Tänne tulee niin hurjasti juttua että ei meinaa pysyy perässä. Mutta kiva :)

MW2B, kyllähän se yksikin kerta pitäis riittää ;) tsemppiä piinaviikkoihin!

Tsemppiä myös silkylle piinailuun!

Perästä tullaan. Tänään vielä digi näytti vilkkuvaa hymynaamaa eli ei vielä o-plussaa täällä. Talleteltiin kyllä jo eilen ja tänään. O-plussaa odotan huomiselle tai tiistaille. Vähän kyllä kummittelee viime kierron yli kymmenen vilkkuvaa naamaa mielessä että toivottavasti ei kovin pitkään nyt mee siihen varsinaiseen plussaan. Vaikka piinailua en kyllä niin odota :D

Kp 17/29-37 yk 2

Kattis, lämpö laskee puolisen astetta kun munasolu on juuri pian irtoamassa, mutta on vähän epävarma systeemi silti. Lämpö pitäis mitata joka aamu tismalleen samanlaisissa olosuhteissa, ja mieluiten suusta, vaginasta tai rektumista. Oon mittaillu kainalosta nyt, mutta lämmöt heittelee. Todennäköisesti siksi, kun poika on aamuyöstä levoton, joten minäkin heräilen. Mutta katsotaan, tuleeko silti jotain osviittaa. Lämpö lähtee seuraavana päivänä oviksesta nousemaan vähitellen, kunnes laskee taas juuri ennen kuukautisia.

MW2B, kiitos tästä. Ei ihme että oon unohtanu koko jutun kun ei kuulosta kolmivuorotyöläisen kovin helpolta toteuttaa. Nytkin 4yövuoron putki menossa niin eihän siitä kyllä mitään suuntaa antavaa saa.

Lämpökäyrä.jpg

MW2B, kiitos tästä. Ei ihme että oon unohtanu koko jutun kun ei kuulosta kolmivuorotyöläisen kovin helpolta toteuttaa. Nytkin 4yövuoron putki menossa niin eihän siitä kyllä mitään suuntaa antavaa saa.
Juu ei kyllä taida toimia vuorotyöläisellä :shifty:

Täällä on tänään ollut pientä maha kipuilua ja turvotusta. Tänään on 20/28? dpo6. Onks teillä ollut kellään nivus ja ala maha kipua? Mulla oli eilen koko illan. Ihan vähän tuli vertakin housuihin. :? Ei oo koskaan aijemmin ollut. Meillä on kyllä ollut vatsatautia lapsilla ja miehellä mut en oikein usko että siihen liittyis.

MW2B, toivottavasti kertatalletus riittää, hyvin ajoitettu ainakin!

Christinelle testionnea, peukut pystyssä kahdelle viivalle!

Dpo 8, kp 21/25-28, vatsaa on nipistellyt ja poltellut ehkä keskiviikosta lähtien, tänään oli ovistyyppistä kipua oikealla alavatsalla /nivusessa. Ehken samanlaista kun emmiellellä..? Tiistaina on dpo 10 ja pääsee testaamaan! Jaiks!

Noniin, täällä monet pääsee viettämään piinapäiviä! :D Tsemppiä niihin!

Täällä kp27 ja dpo8. Ei mitään ihmeellisempiä oloja, jotain pientä vihlontaa alavatsassa välillä. Ja tänään mua närästi tosi pitkään ja mua ei oikeesti närästä ikinä! Jännityksellä siis odottelen koska uskaltais testin tehdä, ehkä ylihuomenna :)

Todellakin jännätään yhdessä RouvaKettunen! Heti sit kertomaan tänne et miten käy! Toivotaan että positiivisia uutisia sieltä tulis kummallekin :)

Omaanapaa, mulla Primolut n kuuri alla, perjantaina vikat pillerit napsin. No, lämpöä edellee, tai oikeestaan kuumetta lämpöjen perusteella, mut olo mitä mainioin.. vähä jomottelee vatsaa, mut varmaan menkat tulossa. Mietin vaan, et kannattasko mun aloittaa vähä myöhemmin niiden ottaminen ku kp 15,ku muuten mun kierroks tulee vaan n. 28 päivää ja normisti mulla on ollu kuitenki 30, vai onko tuolla nyt niin väliä? Kerkeekö ovis edes tulla? :O tiiä näistä?

Takaisin