Tämä viestien määrä on kyllä huikeaa! Ihanan ahkerasti kirjoitatte, kamut!
Minä olen ollut aika työllistetty tässä lasten kanssa, kun nuorempi kuumeilee ja on kovin yskäinen, korvatulehduskin hänellä. Vanhempi sai mahataudin, liekö noroa jota täällä päin on ollut liikkeellä? Onneksi oksentamisen kanssa päästiin melko vähällä, sitä kesti vain yhden alkuillan ja -yön, mutta maha on raasulla kyllä kovin kovin sekaisin. Ei ole kärsinyt sääliä pyykkikonetta!
Minä olen itse melko passiivinen näissä seksiasioissa, mistä säännöllisin väliajoin miehen kanssa kyllä puhutaan. Hän on ollut kovin iloinen nyt, kun on koitetta raskautta saada aluilleen, kun olen ollut aloitteellinen. Toisaalta hän sitten aina jaksaa sanoa, että jos tästä nyt raskaaksi tullaan niin se tietää hänelle hiljaisia kuukausia edessä päin....
Meillä ei taida olla lähipiirissä juurikaan ketään raskaana, joten en osaa sanoa mitä tunteita sellainen itsessä tässä kohtaa herättäisi. Kodin ulkopuolella liikkuessa huomioin kyllä herkästi kaikki raskaanaolevat, itsekin haluaisi taas kasvatella mahaa!
Täällä elellään kp 18/28. En tainnut juurikaan huomata ovulaatiota, jotenkin ollut paljon kaikenlaisia tuntemuksia mahassa niihin aikoihin kun ovulaation luulen olleen, mutta valkovuoto on kyllä vähentynyt ellei suorastaan kokonaan poissa, joten varmaankin se on tapahtunut kuitenkin. Pitkät päivät odotella että aika kuluisi!