Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kertokaa mulle mitä tää jumalaton pahoinvointi oikein on :hungover:
Oksettaa niin julmetusti..Tyhjennysvuoto edelleen meneillään pillereiden lopetuksen jälkeen mutta nää raskausoireet on ja pysyy.Ei ole hauskaa yhtään,tänään olisi illanistujaista tiedossa mutta pelkkä alkoholin haju saa kakomaan.

Ei sulla vaan olis ihan kuule vatsatauti?

Oon miettinyt samaa..Tätä on kestänyt 2 viikkoa eikä mitää muita oireita ole,joten sinänsä vähän epäilen.Mutta voihan tuo olla.Mietin vaan että jos nää on jtn uutta pms-oiretta niin voi moro.

Ihme oireita.. Nyt siis kp 5, täti lähtökuopissa ja tänään on sit tullu ihan julmettu alamahakipu, välillä tulee semmosia viiltäviä "kipukohtauksia" ja käytännössä koko aika juilii ja kipuilee. Kunhan nyt ei tuu mitää ylimäärästä niinku virtsatieinfektiota tai jotai.. Todella kummallista, ei oo tämmöistä kyllä aiemmin ollut.

Oon miettinyt samaa..Tätä on kestänyt 2 viikkoa eikä mitää muita oireita ole,joten sinänsä vähän epäilen.Mutta voihan tuo olla.Mietin vaan että jos nää on jtn uutta pms-oiretta niin voi moro.

Sanoit että on tyhjennysvuoto menossa? Ootko varma ettet oo raskaana? Siis jos oot kaksosia odottanut ja toinen on mennyt kesken? en tunne sun tarinasi sori... Mutta itselläni edellinen km oli kaksosraskaus mistä toinen oli kohdussa ja toinen kohdunulkopuolinen molemmat menivät valitettavasti kesken seutataanko verikoella hcg:tä?

Eetuha,kyllä nuo testit negaa näyttää kun kotona oon testannu. En tiedä...Ehkä vaan jotain...jotain :D

Mun sisko on raskaana, ja en ole yhtään kateellinen, pelkästään todella onnellinen<3 ihana kun tulee meidän lapselle serkku ja minusta tulee täti.
Mutta esikoista yrittäessä tuntui pahalta kun itsellä kova vauvakuume ja yritys päällä ja onnittelin erästä raskaana olevaa, niin hän kommentoi: "ai mistä, tästä ällötysolosta?!" oli vissiin vähän pahoinvointia... hoksaksi vissiin pian että möläytti, kun alkoi perumaan sanojaan, kiittelemään ja selittelemään että onhan tämä tietenkin ihanaa yms. Mä kun en osannu sanoa yhtään mitään siihen kommenttiin, menin ihan jotenkin hämilleni. Harmitti (en sitä näyttänyt hänelle) kun itse niiiiin toivoin raskautta ja toinen oli raskaana ja vastasi onnitteluihin noin. Itse olisin ottanut mielelläni raskauden pahoinvointineen päivineen. :/ onneksi pian sen jälkeen sitten tärppäsikin.
Meillä minä odotin pitkään ennen esikoista että mieskin olisi valmis vauvantekoon, ja silloin oli vaikeeta kun esim kaupoissa tuli raskaana olevia tuntemattomia vastaan. Nykyisin tunnen pieniä kateudenpistoksia, haluaisin itsekin pian taas vauvamasun.
Ja täällä foorumilla sydänkäpysen tapaan en ole kateellinen kun joku plussaa. Ei täällä varmaan silloin pystyisi käymään jos tulis kateelliseksi, kun kyllä täällä aina onneksi niitä plussia tulee :D Jännitän kaikkien puolesta ja iloitsen jokaisesta plussasta.

Kuulostaapa jännältä Penen oireet, jospa pian selviää mistä johtuu. Ja jospa ei Kampelalla ole virtsatietulehdusta, se on ainakin itsellä aina ollut niin kauhee. Onneksi ei ole vuosiin enää ollut.

Täällä on ihanaa iloita plussista. Näkee konkreettisesti sen, että juu, ihmiset raskautuvat kyllä, joten enköhän minäkin :)

Mäkin varmaan pakahtuisin onnesta, jos sisko tulisi raskaaksi, ovat yrittäneet jo pidempään! :) Nimenomaan on ihan normaalia jos tulee tommosia pieniä kateudenpistoksia joskus! :) Tosin niitä en koskaan kenellekään näyttäisi, koska hölmöähän se on. Ja täällä tosiaan on iloinen niistä plussista, antaa toivoa itsellekin :)

Kyllä mullakin pieni kateus tulee, kun tutut raskaana.. Tai ehkä kateus on liian vahva sana, sitä vaan silloin entistä enemmän toivoisi, että voi kun minäkin taas pian. 2015 kesällä oli kyllä melkein ahdistavaa, kun tuntui, että joka paikassa tulee vastaan raskaana olevia ihmisiä, toive omasta raskaudesta oli niin suuri. Onneksi sitten heinäkuussa vihdoin itselläkin testi näytti plussaa ja loppukesän ihaili vauvamasuja ajatellen, että pian minullakin... :)

Eetuha,kyllä nuo testit negaa näyttää kun kotona oon testannu. En tiedä...Ehkä vaan jotain...jotain :D

Okei.. :( no voi harmi :( jos elimistö vain haluaa olla niin paljon raskaana että antaa oireita?

Täällä kp 11/27-29 ja ovis bongattu vanhaan malliin :smiley-bounce013

Pahoittelut tädistä, Aunemoi! Tarjoat sille sen verran pohjaanpalaneet sumpit, ettei se ens kuussa viitti tulla :p

Liitteet

• ovis.jpg
    ovis.jpg
    17.4 KB · Katsottu: 192
Kp 28/26-30 aluillaan (useimmiten 28 päivää) ja mitään muita tuntemuksii ei oo ku että rinnat ovat arat ja maha turvoksissa. Kai ne menkat sieltä alkaa, johan on 14 kk tjottailtu :) Hieman kuitenkin toivoa vielä on...testaan huomenna jos tätiä ei näy...:)

MW2B, jee, sitten vaan touhuilemaan. ;)

christine86, toivotaan parasta!

Mulla ei oo oikein ollut mitään ovistuntemuksia vaikka testien mukaan eilen tai tänään olis. En kyllä muista onko aiemminkaan kovin vahvoja ollut.. Noh to ja eilen talleteltu, saa nähdä jaksaako tänään. Parin viikon päästä sitten selviää, miten kävi.. Piinaviikot alkakoon. :nailbiting:

Kp3 menossa, boooring.

Kyllä muakin harmittaa kun kuulen vauvauutisia, vaikka oonkin toisaalta todella onnellinen toisten puolesta. Mäkin tykkäsin raskausajasta ihan hirveästi, niin kyllä se tuo harmituksen kun "kaikki muut paitsi minä".

Miten mä nyt siis toimin noiden ovistikkujen kanssa? Sen bongasin että kp10 alkaisin jo tikuttaa ja siitä sitten joka toinen päivä. Mutta jos ovislaskurin mukaan ovis on joskus 28.2-2.3 niin ??? Joku ei mun mielestä nyt oikein natsaa? Millon sitten talletellaan? Siis ihan kun ois taas koulunpenkillä enkä tajua mitään :arghh:

Edit. Niin ja miks sitten kp15 pitää alottaa terot?

Oireista huolimatta, eilen vähäistä vuotoa ja tänään alkoi menkat sitten ohan kunnolla.. No mutta hyvää kannattaa odottaa, ei siis oltu tarkoitettu että ihan vielä tässä paksuksi pamahtaisi vaikka se toiveena joku päivä vielä onkin.. :cat: plussatuulia teille kaikki :Heartred

MW2B Onnittelut ovisplussasta ja toivotaan toisenlaista plussaa sitten parin viikon päästä! :p

Lovehearts
, Pahoittelut ja sympatia halit tädin saapumisesta <3 Olkoon seuraava kierto teidän.

JanieL, Minä kyllä tikuttaisin ovista joka päivä? Ja oviksen ollessa lähellä jopa kaksi kertaa päivässä ettei vain mene ohitse.. Tallettelut me tehtiin miehen kanssa oviksen aikoihin joka toisen päivän taktiikalla ja sillä tärppäsi.

Silky, Toivottavasti tallettelut riitti! Tsempit piinaviikkoihin :)

Christinelle tsempit testailuihin, jospa ne menkat ei sieltä enää alkaisikaan hetkeen. :wink

Tämä viestien määrä on kyllä huikeaa! Ihanan ahkerasti kirjoitatte, kamut! :happy:

Minä olen ollut aika työllistetty tässä lasten kanssa, kun nuorempi kuumeilee ja on kovin yskäinen, korvatulehduskin hänellä. Vanhempi sai mahataudin, liekö noroa jota täällä päin on ollut liikkeellä? Onneksi oksentamisen kanssa päästiin melko vähällä, sitä kesti vain yhden alkuillan ja -yön, mutta maha on raasulla kyllä kovin kovin sekaisin. Ei ole kärsinyt sääliä pyykkikonetta!

Minä olen itse melko passiivinen näissä seksiasioissa, mistä säännöllisin väliajoin miehen kanssa kyllä puhutaan. Hän on ollut kovin iloinen nyt, kun on koitetta raskautta saada aluilleen, kun olen ollut aloitteellinen. Toisaalta hän sitten aina jaksaa sanoa, että jos tästä nyt raskaaksi tullaan niin se tietää hänelle hiljaisia kuukausia edessä päin....

Meillä ei taida olla lähipiirissä juurikaan ketään raskaana, joten en osaa sanoa mitä tunteita sellainen itsessä tässä kohtaa herättäisi. Kodin ulkopuolella liikkuessa huomioin kyllä herkästi kaikki raskaanaolevat, itsekin haluaisi taas kasvatella mahaa!

Täällä elellään kp 18/28. En tainnut juurikaan huomata ovulaatiota, jotenkin ollut paljon kaikenlaisia tuntemuksia mahassa niihin aikoihin kun ovulaation luulen olleen, mutta valkovuoto on kyllä vähentynyt ellei suorastaan kokonaan poissa, joten varmaankin se on tapahtunut kuitenkin. Pitkät päivät odotella että aika kuluisi!

Talletus onnistui :grin Kauheesti mietin, että kun tänä aamuna plussasin oviksen, eikä huomenna ole oikein mahdollisuutta talletustreffeille, niin ei sitten varmaan kannata tiistainakaan yrittää. On jo varmaan liian myöhäistä. Viikonloput on aina helppoja, mutta kaikki arkipäivät ei, kun on tuo taaperoinen. Sinänsä kävi kyllä nyt hyvä lykky, kun varmasti kuitenkin ihan paras mahdollinen talletuspäivä oli.

Talletus onnistui :grin Kauheesti mietin, että kun tänä aamuna plussasin oviksen, eikä huomenna ole oikein mahdollisuutta talletustreffeille, niin ei sitten varmaan kannata tiistainakaan yrittää. On jo varmaan liian myöhäistä. Viikonloput on aina helppoja, mutta kaikki arkipäivät ei, kun on tuo taaperoinen. Sinänsä kävi kyllä nyt hyvä lykky, kun varmasti kuitenkin ihan paras mahdollinen talletuspäivä oli.
Mun ovistesteissä lukee, että ovulaatio tapahtuu 24-48h päästä plussasta, joten eihän se ti välttämättä myöhäistä ole? :) ei siitä yrityksestä ainakaan haittaa ole. ;) Toisaalta uskon, että jos ajoitus hyvä, niin yksi kerta voi hyvin riittää.

Takaisin