Huomenta ja hyvää viikonloppua! Onnittelut plussanneille! Toivon todella että plussattais kaikki muutkin lähiaikoina. Tää odottamisen odottaminen on piinaavaa oli sitä jatkunu pitkään tai vähemmän pitkään.
Yks asia mihin kiinnitin huomiota tässä kun luin muutaman päivän aikana 30 sivua näitä kirjotuksia. Älkää hyvät naiset pyydelkö anteeks "oma napa" kirjoituksianne. On tietyst kohteliasta huomioida toiset ja osottaa myötätuntoa ynnä muuta, mutta minust tää paikka on just paras omien fiilisten purkamiseen ja on oikeasti mielenkiintosta lukea teidän kaikkien yksityiskohtasistakin tuntemuksista :)
Mulla on nyt ollu muutaman viikon taukoja palstailusta ja siitä huolimatta oon lukenu kaikkien kirjotukset.Ymmärrän kyllä niitäkin ketkä ei ehdi lukea kaikkea vaan haluavat mielummin osallistua tuoreimpaan keskusteluun tms.
Tarkotukseni siis sanoa, että kirjottakaa vaan sitä mikä sillä hetkellä parhaalta tuntuu :)
Meillä meni viime ovis harakoille, niinkuin jo silloin aavistelin. Kun ei lapset nykyään enää sikiä pyhästä hengestä
Nyt oon sit kovasti pedannu valmiiks mahdollisuuksia tähän kiertoon. Laskurin mukaan ovis olis maanantaina ja oon järkänny lapset hoitoon täks iltaa ja miehen kanssa sovittu että ollaan kaksistee, ei stressiä, ei töitä, ei mitää muitakaan menoja ja myöskää väsymys ei oo sallittua
Tää on vähän hankalaa kun mies tjottailee enkä miä oo sille puhuu pukahtan oviksen ajan kohdasta. Meillä aktiivisuus vaihtelee tosi paljon. Tuntuu että ei vaan meinaa osua ajotus millään. Seksiä on välillä monta kertaa viikon aikana, yleensä 1-2 kertaa viikossa ja jotenki se viikon tauko tulee just oviksen kohtaan.
Miä en oo oikee mikään alotteen tekijä. Tai tavallaan olen, jos toinen antaa ees jotain merkkiä siitä että on sillä tuulella. Mut jos ei anna, niin ei se miehen kellistäminen vaan käy niin helposti kuin joittenki kirjotuksista saa ymmärtää. Minä otan pakit jotenki tosi henkilökohtasesti, niin ei huvita ottaa sitä riskiä. Vaikka ei se nyt maailman loppu pitäis olla, mutta miun pääni nyt vaan toimii tällä tavalla