Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä testattu nega tänään, kp 24 dpo ? :( mut ota tästä nyt selvää, tein ovis-testin aluksi (mies toi väärän testin laatikosta :D) ja sen jälkeen vasta raskaustestin. Ovistestiin hailakka haamu, raskaustesti siis puhdas nega. Päätin nostaa nyt kädet pystyyn ja oottaa ens viikkoa ja tätiä. Onko teillä millasia sovelluksia käytössä puhelimissa kierronseurantaan?

Terhus, Flo sovellus. Tosi monipuolinen ja suomenkielinen kaiken lisäks. Pitää kirjaa kaikesta ja on selkeä, suosittelen! :)

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon, nyt en muista kellä kaikilla kierto aluillaan :) Täällä kp 4 eli tylsääkin tylsempää Miehen kans eilen puhuttiin näistä jutuista ja meillä on kyl iso ongelma nää meidän työt.. Molemmilla epäsäännölliset työajat joten välillä väsyttää ja ei tee mieli ja kiukuttaa tai ylipäätään ei olla samaan aikaan edes kotona tärppipäivinä. Tuumin sit vaan et noh, ehkä se sitten kesälomalla jopa onnistuu, kesälomathan meillä on siis elokuussa :smiley-bounce022 Eli ei nyt turhia paineita ennen sitä, sopivasti elokuussa tulisi myös vuosi yrittämistä täyteen. Noo, katsotaan nyt, ei tämä ainakaan huonommin voi mennä ku tähän saakka :laughing002

Mä oon useamman vuoden käyttäny woman logia, en tiedä oisko joku muu parempi sitten. Mutta on kai tuo ihan jees, vaikka joitain puutteitakin mun mielestä siitä löytyy. Tai sitten en osaa käyttää. Mut en tiiä jaksanko alkaa opettelee uuttakaan sovellusta.:)

Tervetuloa uudet! Kaikki mahtuu mukaan ja joukossa on mukavampi jännäillä ja piinailla. Täältä saa myös lohtua kun sitä tarvii :)

Pahoittelut kaikista negoista ja tädeistä niitä tullut nyt ihan liian monelle. Eiköhän nyt pistetä plussa-aalto liikkeelle ;)

Mulla on käytössä Ladytimer ja oon siitä tykänny. Tarpeeks simppeli tällaselle blondille :D

Ovistestit negaa edelleen. Että ahdistaa nää pitkittyvät kierrot. Onneks on iso kasa testejä et ei lopu kesken mut ärsyttää silti.. en ois varmaan ollu myöhässä vaikka oisin ens viikolla vasta alkanu tikuttaa :( jotenkin otan nyt liian raskaasti tän kadonneen oviksen..

Kp 15/29-37

No mutta eihän sulla sydänkäpynen välttisti kierto pitkity, tiedä vaikka plussa tulis jo tänä vkl. :)

Mulla näyttää ovistestit tänään tältä. :O Rfsu oli klo: 15 tooooosi haalee, apteekkarin ovulaatiotesti klo: 18 yhtä tumma tai tummempi kuin tarkistusviiva (kuvassa jo kuivunut), Rfsu klo: 20.30 tommonen hailakka (kuvassa). Että ota näistä nyt sit selvää. :D Ois pitäny pysyä vaan noissa yksissä ja jättää rfsu:t kauppaan. :D Saa nähdä tummuuko rfsu huomenna..

Liitteet

• _20170210_213316.JPG
    _20170210_213316.JPG
    334.2 KB · Katsottu: 175
Tervetuloa Kattis!

JanieL, mulla on käytössä digitestit ja aloitan tikuttaan hyvissä ajoin, muutama päivä menkkojen loppumisen jälkeen, mutta tikutan aluksi joka 3. päivä, koska ne on aina näyttäneet estrogeenin nousun vähintään 2 päivää ennen lh-huippua, joten ei pääse ainakaan menemään ohi. Sillain säästää tikkuja. :) Mutta en nyt muista sanoitko mitkä testit sulla on käytössä, että onko nähtävissä jotain etukäteen vai voiko menmä huomaamatta ohi, jos ei tikuta joka päivä. Ja mun ei ehkä muutenkaan kannata neuvoa kun just itse missasin oviksen, vaikka tikutin. :)

Muoks, menkkojen loppymisen jälkeen aloitan tikuttelun enkä alun.

JanieL, mulla nyt ku imettämisen lopettamisen jälkeen oli vähän kysymysmerkki oviksen mahdollinen ajankohta, niin aloitin tikuttamaan kp11 (kierron pituus ollu semmonen 28-31), että varmaan jos ei selvyyttä kierron pituudesta, niin kannattanee aloittaa joskus kp10 paikkeilla..?

Oikeessa oot silky, kyllähän se vielä voi vkl ilmaantua se ovis :) Mutta pessimisti ei pety ;) :D Nytkin on tullu niin haaleeta viivaa testeihin ja cbn kaksoishormonitesti näyttää tyhjää ympyrää niin siks en usko että lähipäivinä vielä ovistelen :D

Vulpix toi onkin hyvä jippo pistää korvan taa tuo joka 3.pv testaus noilla digeillä, itelläkin on aina tullu vähintään se 2pv vilkkuvaa naamaa ennen pysyvää plussaa. Täytyy muistaa ens kierrossa jos tarttee ens kiertoon vielä mennä.

Mullakin oli vielä toissapäivänä apteekkarin testiviiva melkein olematon, eilen vähän tummempi ja tänään tosiaan ihan selkee.. Että tosi nopsaa tummu, yleensä mennyt useempi päivä..

Muoks! "Yleensä" :grin kahdessa aiemmassa kierrossa testannut ja ekassa imetin koko kierron, viime kierrossa lopetin imetyksen kierron aikana.. Joten ei kovin vertailukelpoista. :D

Miulla on tuo womanlog, täällä joskus joku vinkkasi niin pitui ottaa kokeiluun :)

Viime lauantaina rfsun testi näytti negaa pienistä oireista huolimata, jos sitä uskaltaisi uuen testin nyt vklp ostaa ja tekaista, tällä viikolla ollut mm. turvotusta, rintojen (tai oikiastaan vaan nännien) arastusta, suun kuivumista, alamahasta nippailua ja päänsärkyä..

Ja eilen, ihmeellinen rintakipu kesken kävelylenkin..:inpain: onko muilla esiintynyt rintakipua/rytmihöiriöitä..?

Pitänee alkaa valmistautua siis bongailuun, kiitos ohjeista!
Tosiaan kun toi pcos vaivana niin saataapi olla ja melkeen onkin etten ovuloi vaikka menkat teroilla tuleekin. Gynen mukaan katsellaan sitten kesällä kun mitä ovulaation suhteen tehdään jos ei luomusti sitä tapahdu. Täytyis yrittää mennä päivä kerrallaan eikä miettiä tulevaa, koska oon niin kauhea stressaamaan aivan kaikesta. Helpommin sanottu kuin tehty o_O

Mä aloitan tikuttamisen heti kun menkat on loppunut kun on epäsäännöllinen kierto on epäsäännöllinen oviskin. Terot käytössä eivät auta. Joten en ajatellut niitä enään edes syödä..... Ovista testaan aamuin illoin. Nytkin on ovis päällä ja kp10 menossa.

Terveiset kaikille tuolta huhtikuun/ toukokuun odottajista! Seuraan edelleen päivittäin jännityksellä tätäkin ketjua, kun ennen plussaa tuli roikuttua niin tiiviisti useampi vuosi mukana ja saatua ihan mahtavaa vertaistukea, josta haluan nyt myös kiittää!

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja kuumeilijoille!

Meille tosiaan syntyy tyttö huhtikuussa, ja koska tämä jää näillä näkymin ainoaksi lapseksemme, ajattelin kysellä, josko joku haluaisi ostaa ylimääräiset ovistestini (One Step)? Tilasin ne siis Raskauskeijusta viime syksynä, yhteensä 60 kpl, josta käytin vain 5-6. Ovat käyttökelpoisia 02/18 asti :) Laittakaa vaikka viestiä :)

Plussatuulia jokaiselle :wav

Tuulia rv 29+0

Huomenta! Tänään kp 10/27-29, tein ekan ovistestin ja negaa näytti. Huomenna aamulla uudestaan. Mulla oli ainakin ennen ekaa raskautta aikainen ovulaatio, joten aloitan testailun kierron 10. pvä. Tosin käytin sitä ClearBluen digitaalista silloin, nyt mulla on noita apteekin testejä. Sinänsä ihan positiiviselta näyttää muut ovisoireet, että ehkäpä ovuloinkin..!

Ihanaa, Tuulia, että raskautumistoiveesi toteutui! Ihanaa odotusaikaa :happy: Vertaistuki on täällä kyllä ihan korvaamatonta :Heartred

Huomenta ja hyvää viikonloppua! Onnittelut plussanneille! Toivon todella että plussattais kaikki muutkin lähiaikoina. Tää odottamisen odottaminen on piinaavaa oli sitä jatkunu pitkään tai vähemmän pitkään.

Yks asia mihin kiinnitin huomiota tässä kun luin muutaman päivän aikana 30 sivua näitä kirjotuksia. Älkää hyvät naiset pyydelkö anteeks "oma napa" kirjoituksianne. On tietyst kohteliasta huomioida toiset ja osottaa myötätuntoa ynnä muuta, mutta minust tää paikka on just paras omien fiilisten purkamiseen ja on oikeasti mielenkiintosta lukea teidän kaikkien yksityiskohtasistakin tuntemuksista :)
Mulla on nyt ollu muutaman viikon taukoja palstailusta ja siitä huolimatta oon lukenu kaikkien kirjotukset.Ymmärrän kyllä niitäkin ketkä ei ehdi lukea kaikkea vaan haluavat mielummin osallistua tuoreimpaan keskusteluun tms.
Tarkotukseni siis sanoa, että kirjottakaa vaan sitä mikä sillä hetkellä parhaalta tuntuu :)

Meillä meni viime ovis harakoille, niinkuin jo silloin aavistelin. Kun ei lapset nykyään enää sikiä pyhästä hengestä :hilarious:
Nyt oon sit kovasti pedannu valmiiks mahdollisuuksia tähän kiertoon. Laskurin mukaan ovis olis maanantaina ja oon järkänny lapset hoitoon täks iltaa ja miehen kanssa sovittu että ollaan kaksistee, ei stressiä, ei töitä, ei mitää muitakaan menoja ja myöskää väsymys ei oo sallittua :wink

Tää on vähän hankalaa kun mies tjottailee enkä miä oo sille puhuu pukahtan oviksen ajan kohdasta. Meillä aktiivisuus vaihtelee tosi paljon. Tuntuu että ei vaan meinaa osua ajotus millään. Seksiä on välillä monta kertaa viikon aikana, yleensä 1-2 kertaa viikossa ja jotenki se viikon tauko tulee just oviksen kohtaan.
Miä en oo oikee mikään alotteen tekijä. Tai tavallaan olen, jos toinen antaa ees jotain merkkiä siitä että on sillä tuulella. Mut jos ei anna, niin ei se miehen kellistäminen vaan käy niin helposti kuin joittenki kirjotuksista saa ymmärtää. Minä otan pakit jotenki tosi henkilökohtasesti, niin ei huvita ottaa sitä riskiä. Vaikka ei se nyt maailman loppu pitäis olla, mutta miun pääni nyt vaan toimii tällä tavalla o_O

Takaisin